Sinds gisteren heb ik me hier aangesloten op het babyforum, en ik denk dat ik ook wel verslaafd zal worden

Zowel mijn ventje als ikzelf zijn net 28 jaar (ventje vandaag, ikke gisteren). Ons dochtertje, Jinte, wordt volgende dinsdag 3 jaar en zij wordt volgende zomer grote zus!
Deze zwangerschap is héél anders dan de vorige. Bij Jinte heb ik eigenlijk nooit stilgestaan bij het feit dat het mis kon gaan, toch niet die eerste weken... En deze keer begon het al met mijn HcG die niet genoeg steeg. Dus vlug naar de gyné, die vaststelde dat ik wel degelijk een vruchtzakje had, met vruchtje (ook al was het nog héél klein op 5,5 weken)... Maar diezelfde dag verloor ik ook wat 'bruin', waardoor ik Utrogestan kreeg uit voorzorg. Heb dan een week van dat bruinverlies gehad, toen een week gelige afscheiding, en nu vandaag weer een ietsiepietsie bruine afscheiding... Met andere woorden: de twijfel blijft verder knagen!
Voor de rest wonen we in het Meetjesland (voor diegenen die dit niet kennen de streek rond Eeklo), in Sint-Laureins. De meeste tijd gaat uiteraard naar ons dochtertje.
Hopelijk kunnen we elkaar hier wat steunen hé!