Bij deze ga ook ik me voorstellen :
Ik ben desiree 20 jaar en op dit moment precies 33 weken zwanger van mijn eerste zoon .(24-12-2005)
De opvoeding ga ik samen met mijn vriend doen waar ik volgend jaar juni mee trouw!

Helaas zijn er een aantal complicaties in mijn zwangerschap.
Bij mijn 2e echo zagen we meteen al dat er iets niet goed was.
En dat iets is uiteindelijk iets met een naam geworden namelijk een sacrococcygeaal teratoom oftewel een goedaarige tumor.
Vanaf dag 1 dat we het weten leven we in een vreemde wereld om je heen hoor je alleen maar: Ach als het maar gezond is !
En dat komt dan best hard aan natuurlijk en ja hij is verder gezond want de teratoom hangt aan zijn kont en kan meteen na de keizersnee weggehaald worden.
Ja inderdaad ik krijg een keizersnee , zelf denk ik niet dat we de eind datum van 24 december zullen halen ik denk dat het een deze dagen er wel van zal komen. Maar natuurlijk weet ik dat niet zeker.
Op dit moment heb ik steeds last van harde buiken en een aantal rugweeen heb ik me laten vertellen ik kan inderdaad mede delen dat het gevoel alles behalve fijn is en ik had al last van "weeen"volgens de ctg en de artsen .
De baby ligt in hoofdligging en is ook al ingedaald verder ligt de "tumor"aan de rechterkant boven mijn ribben en kan ik dus amper bukken en al meer van dat soort dingen.
Ik krijg niet eens de kans om onze 3 katten voer te geven.
Verder heb ik bedrust voorgeschreven gekregen en moet ik maar afwachten wanneer het ziekenhuis vindt dat het genoeg is geweest maar ik denk daar iets anders over ik ga aan vragen of de planning vervroegd kan worden want ik wordt nu toch wel een beetje erg gek van de pijn van de teratoom bij mijn ribben.
Voor verdere info , enz..enz.. kan je me ook mailen op mijn adres desireeoostwal969@hotmail.com
Liefs en ieder ander succes!
DAMIAN IS 9 DECEMBER THUISGEKOMEN!!!!!!