Hoe je familie inlichten van je zwangerschap
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Hoi,
Ik ben net zwanger en ben uitgerekend voor juli 2006. Nu wil ik dit morgen aan mijn tante vertellen en haar ineens vragen om meter te worden. Weten jullie een originele manier om dit te doen. Hier is al eens een topic over geweest, maar ik vind het niet terug.
groetjes cindy
Ik ben net zwanger en ben uitgerekend voor juli 2006. Nu wil ik dit morgen aan mijn tante vertellen en haar ineens vragen om meter te worden. Weten jullie een originele manier om dit te doen. Hier is al eens een topic over geweest, maar ik vind het niet terug.
groetjes cindy
Bij mijn eerste kindje: een babykous ingepakt afgegeven met daarin een karton om de vorm van de kous te behouden met langs de ene kant een foto van de echo (ingescand en uitgeprint) en langs de andere kant van het karton de tekst 'wil jij meter/peter worden?'.
Bij de tweede: onze zoon een t-shirt aangetrokken met de tekst (met alcoholstift er zelf op geschreven): vooraan: oh, wat ben ik stoer; achteraan; want ik word grote broer! en dan gewoon gevraagd of ze peter/meter wilden worden.
Bij de tweede: onze zoon een t-shirt aangetrokken met de tekst (met alcoholstift er zelf op geschreven): vooraan: oh, wat ben ik stoer; achteraan; want ik word grote broer! en dan gewoon gevraagd of ze peter/meter wilden worden.
- Anneliefje
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
Allemaal zeer leuke ideetjes, maar ik kon niet wachten tot ik mijn eerste echo had. Ik heb het dan gisteren zomaar gevraagd. Mijn tanteke was heel erg blij en liet er zelfs een traantje bij. 't Was toch een geslaagd moment, maar niet erg origineel. Maar achteraf bekeken vond ik da toch nie zo erg.
Ik heb alleszins al ideetjes opgedaan voor als er misschien nog een tweede kindje komt. Eerst natuurlijk deze zwangerschap zonder problemen doorspartelen.
Ik heb alleszins al ideetjes opgedaan voor als er misschien nog een tweede kindje komt. Eerst natuurlijk deze zwangerschap zonder problemen doorspartelen.
- jong moederke
- Pas blauw
het klopt inderdaad dat da manneke op de foto mijn petekindje is (kindje van mijn zus). Hij wordt op 28 dec 4 jaar. Een schat van een ventje waarvoor ik niet alleen mijn hand in het vuur zou steken. Binnen enkele maandjes zal ik mijn aandacht wel moeten verdelen. Ocharme da ventje. Mijn zus heeft hem vandaag verteld dat zijn meter (ikke dus) een kindje krijg. Haar man zei tegen Kenzo dat hij de peter zou worden. Kenzo superkwaad natuurlijk. Hij zei tegen zijn papa: 'NEEN IK WIL PETER WORDEN'. Schattig hé.
wij zijn gisteren het nieuws aan bjorn zijn ouders gaan vertellen
en hadden bij de bakker 2 taartjes besteld, nu het was een beetje mislukt maar dat hebben we zelf opgelost,
het was de bedoeling voor 2 taartjes en als ze aant eten waren dan kwamen ze op een tutje uit, maar omdat we het te laat besteld hadden hadden we het tutje gewoon bovenop het taartje gezet,
bjorn zijn mama had het eerst nog niet door, ze zei al van wat moet ik met een tutje doen, hihihi toen maar bomma nicole gezegd, toen wist ze het en begon ze te wenen,
en hadden bij de bakker 2 taartjes besteld, nu het was een beetje mislukt maar dat hebben we zelf opgelost,
het was de bedoeling voor 2 taartjes en als ze aant eten waren dan kwamen ze op een tutje uit, maar omdat we het te laat besteld hadden hadden we het tutje gewoon bovenop het taartje gezet,
bjorn zijn mama had het eerst nog niet door, ze zei al van wat moet ik met een tutje doen, hihihi toen maar bomma nicole gezegd, toen wist ze het en begon ze te wenen,

amai nog niet,
ze kon haar tranen niet bedwingen en ik en mijn schoonzus toen natuurlijk ook niet meer eh
maar het waren natuurlijk traantjes van geluk,
iedereen is superblij en super fier voor ons, echt waar,
we zijn dan ook aan beide kan van onze ouders als eerste, voor allebei de families het eerste kleinkind, is altijd iets speciaals eh en voor mijn grootouders het eerste achterkleinkind, dus we zijn overal bijna als eerste, is wel leuk eh, we zullen zeker niks te kort komen

ze kon haar tranen niet bedwingen en ik en mijn schoonzus toen natuurlijk ook niet meer eh

maar het waren natuurlijk traantjes van geluk,
iedereen is superblij en super fier voor ons, echt waar,
we zijn dan ook aan beide kan van onze ouders als eerste, voor allebei de families het eerste kleinkind, is altijd iets speciaals eh en voor mijn grootouders het eerste achterkleinkind, dus we zijn overal bijna als eerste, is wel leuk eh, we zullen zeker niks te kort komen

Re: Hoe je familie inlichten van je zwangerschap
Die topic staat bij POLL'S " Hoe hebben jullie aangekondigd dat jullie zwanger waren'flupke schreef:Hoi,
groetjes cindy
Alvast een hele dikke proficiat!!!