Straks is het officieel...
Moderators:Dagmar, Moderators
ben blij dat ik dat van die zonnebank weet...
ik wil niet zo bruin zien dat het opvalt dat het zonnebank is, snap je...
een beetje mag wel, want anders is het te overdreven.
En ja, ok, het is normaal dat ze het aanpassen, maar ik bedoel dat er altijd jurken zijn waarin je, ook al is het aangepast, als een walvis eruit ziet!
En dat het je met deze snit niet echt denk ik...
och we zien wel, tis nog 5 maand!
ik wil niet zo bruin zien dat het opvalt dat het zonnebank is, snap je...
een beetje mag wel, want anders is het te overdreven.
En ja, ok, het is normaal dat ze het aanpassen, maar ik bedoel dat er altijd jurken zijn waarin je, ook al is het aangepast, als een walvis eruit ziet!
En dat het je met deze snit niet echt denk ik...
och we zien wel, tis nog 5 maand!
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Mooi kleed hoor! Ale misschien is er een kindje op komst?? zou wel leuk zijn...je kan je misschien een beetje inwrijven met een bruin getinte creme zodanig dat je bruiner toont...maar ik zou gewoon jezelf zijn, zo kent iedereen jou he...maar met zo een mooi kleed kan het gewoon niet mis gaan he...wat doen Hugo aan? Iets speciaals?Raoxshna schreef:awel, Dagmar, dat zal het probleem zijn vrees ik![]()
ik ben niet zo slank als dat fotomodel, maar het is wel een jurk die camoufleerd en ook mooi aansluit bij minder slanke mensen (niet dat ik superdik ben, maar mager toch ook niet)
Ik zal wel al echt onder de zonnebank moeten, want ik het een redelijk witte huid en dat is bij zo'n kleur niet echt mooi denk ik...
Och ja, die winkel staat zeker op mijn lijstje dus daar gaan we wel naartoe...
Allez ja, als ik tegen dan niet zwanger ben he
(want heb daarnet uitgerekend dat ik nu ongeveer mijn eisprong heb en we zijn niet echt voorzichtig geweest de laatste dagen)
Euhm... laat het uit he... het zou welkom zijn, maar van 1 keer zal het wel zo niet zijn...Katharina schreef:Mooi kleed hoor! Ale misschien is er een kindje op komst?? zou wel leuk zijn...je kan je misschien een beetje inwrijven met een bruin getinte creme zodanig dat je bruiner toont...maar ik zou gewoon jezelf zijn, zo kent iedereen jou he...maar met zo een mooi kleed kan het gewoon niet mis gaan he...wat doen Hugo aan? Iets speciaals?
Dagmar schreef op de vorige bladzijde dat een meisje die ze kent haar droomjurk had gevonden, maar toen ze hem aanhad, was hij toch niet zo mooi.
Ik had dat ook. In een boek had ik een prachtige jurk gezien, maar toen ik een soort gelijke aanhad, was hij veel te oud voor mij. Ik heb uiteindelijk iets totaal anders aangehad.
Ik weet nu niet direct vanwaar je bent.
Anders een mooi adresje:
Bruidshuis Ellen in Oostburg, net over de Nederlandse grens.
Ze hebben er rond de 700 jurken in stock, dus daar vind je zeker iets naar je smaak.
Ik had dat ook. In een boek had ik een prachtige jurk gezien, maar toen ik een soort gelijke aanhad, was hij veel te oud voor mij. Ik heb uiteindelijk iets totaal anders aangehad.
Ik weet nu niet direct vanwaar je bent.
Anders een mooi adresje:
Bruidshuis Ellen in Oostburg, net over de Nederlandse grens.
Ze hebben er rond de 700 jurken in stock, dus daar vind je zeker iets naar je smaak.
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
ik vind ook de geboorte van mijn kind mooier dan trouwdag. Ik heb alles zelf geregeld en was zo gestress en je zou het zelf ook worden als ik mijn verhaal hierover zou neerschrijven. Tijdens mijn zwangerschap heb ik ook enorm veel stress geahd maar het mooie eraan werd constant bevestigd door de bewegingen in de buik en dat had ik tijdens voorbereidingen van mijn trouw niet.
En dan voor ik het amper besefte was alles gedaan en daar blijft het dan bij. De geboorte van een kind word nog maanden herdacht zeg maar doordat mensen op kraamvisite komen en zo...
DAn over openingsdans..bij ons was het een liedje van Clouseau omdat mijn man op het concert mij ten huwelijk heeft gevraagd. Hij wilde eigenlijk zelfs zo ver gaan om het op het podium te gaan vragen...maar dat is hem niet gelukt!
En dan voor ik het amper besefte was alles gedaan en daar blijft het dan bij. De geboorte van een kind word nog maanden herdacht zeg maar doordat mensen op kraamvisite komen en zo...
DAn over openingsdans..bij ons was het een liedje van Clouseau omdat mijn man op het concert mij ten huwelijk heeft gevraagd. Hij wilde eigenlijk zelfs zo ver gaan om het op het podium te gaan vragen...maar dat is hem niet gelukt!
- jong moederke
- Pas blauw
we hebben tot nu toe al:
voor 10 mei:
- de dag zelf staat vast
- de receptie (voor de mensen die die dag aanwezig zijn) is ook gereed (in een klein koddig restaurantje)
voor 12 mei:
- de zaal
- de dj's + onze muziekeisen
(wij willen het eerste uur en een half een kinderdisco houden en daarna gewone muziek!)
Maw, geen traditioneel feest waarbij eerst gedineerd wordt en daarna muziek gespeeld, nee nee een zaaltje met tafels en stoelen aan de kanten waar we een traiteur gaan laten komen met broodjes en kleine hapjes en waar de dj's heel de avond muziek draaien (wij zijn meer dansmensen, geen dineermensen, onze familie zou ons anders niet herkennen)
voor 10 mei:
- de dag zelf staat vast
- de receptie (voor de mensen die die dag aanwezig zijn) is ook gereed (in een klein koddig restaurantje)
voor 12 mei:
- de zaal
- de dj's + onze muziekeisen

Maw, geen traditioneel feest waarbij eerst gedineerd wordt en daarna muziek gespeeld, nee nee een zaaltje met tafels en stoelen aan de kanten waar we een traiteur gaan laten komen met broodjes en kleine hapjes en waar de dj's heel de avond muziek draaien (wij zijn meer dansmensen, geen dineermensen, onze familie zou ons anders niet herkennen)
- jong moederke
- Pas blauw
-
- Moderator
- Contacteer: