Nieweling

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Plaats reactie
Sfietje
Pas blauw
Nieweling

Bericht door Sfietje » 01 dec 2005, 08:40

Hey,
ik ben Sofie, ben juist nieuw hier. Heb 'n mailtje in m'n inbox gehad da'k me ff moest komen voorstellen.
Nu ja, ik ben al ver in de zwangerschap :D Zou zo eigelijk elke moment kunne bevalle .. Ik was uitgerekend voor de 22ste van november, maar omdat 't 'n eerste kindje is zei gyne me da't moeilijker was om juiste datum te zeggen .. Dus zit nu vol spanning te wachten :)
Ben vrij jong, 20 jaar. Maar heel gelukkig met de baby :D M'n vriend is ook enorm gelukkig en van de toekomstige grootouders heb'k dan nog nix gezegt :D Ze zijn in de 7de hemel. Dus hoop dat er me hier nix verweten wordt omdat'k jong ben .. Heb al genoeg opmerkingen gehad !
Zo, nu weten jullie ook weer wat meer over mij. Hoop dat'k ier paar fijne mensen ga tegenkomen !!
Groetjes !! xXx

laetitia
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door laetitia » 01 dec 2005, 08:47

Veel succes met de bevalling en welkom!!

Ik was ook 20 toen ik bevallen ben het is echt leuk om een jonge moeder te zijn geniet er nog maar van van de laatste dagen!!
Afbeelding

Annubis
Moderator
Contacteer:

Bericht door Annubis » 01 dec 2005, 08:53

heykes welkom hier en veel babbelplezier . we zijn hier bijna allemaal jonge moeders . ikzelf was 21 toen ik beviel van mijn eerste zoontje. en nu ben ik 24 en heb al 2zoontjes . niemand zal jou hier iets verwijten .

iedereen begrijpt en helpt hier iedereen en er word niemand buitengesloten.

wat spannend zeg dat je elke momenten kan bevallen. misschien beval je wel op sinterklaas. hou ons in ieder geval op de hoogte.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Sfietje
Pas blauw

Bericht door Sfietje » 01 dec 2005, 08:58

Ben blij met de leuke reacties !! En ja, zal jullie zeker op de hoogte houden :)
M'n gyne zei wel dat als'k morgen (vrijdag dus) nog niet bevallen ben, dat'k maandag zowiezo ziekenhuis in moet .. Dus ja, als't er ni van zeneige komt, dan moet'k maandag binne .. Ben wel benieuwd :D

xXx

Annubis
Moderator
Contacteer:

Bericht door Annubis » 01 dec 2005, 09:02

bij mijn eerste kindje heb ik ook een inleiding gehad. omdat ik een hoge bloeddruk had . bij mijn tweede ben ik natuurlijk bevallen zonder epuderale.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Sfietje
Pas blauw

Bericht door Sfietje » 01 dec 2005, 09:27

Zo'n inleiding, wat houdt dat juist in? Want wou't morgen aan m'n gyne vragen .. Maar is altij fijnder om te horen van iemand da't zelf heeft meegemaakt dan van 'n man die't nooit zelf zal ondergaan :D
Had liever alles natuurlijk gehad, maar ja, als't nie anders ga, dan moet't zo eh .. Is't echt pijnlijker dan natuurlijke bevalling? Begin stillekes aan toch wa stress te krijgen voor de bevalling :D :oops:

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 01 dec 2005, 09:29

Ik ben ingeleid wegens medische redenen.

Welkom en hopelijk moet je niet te lang meer wachten op je kleine wondertje! Van waar ben jij als we dat mogen weten?
Ken je het geslacht al?

Jonge mama is niet erg hoor...ik ben er bijna 24(nu nog enkele weken 23) dus ben ook nog nie tzo oud!

en al die opmerkingen, niets van aantrekken. Als je er klaar voor bent dan ben je er klaar voor!
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 01 dec 2005, 09:32

zo een inleiding is verschillend....

Ik kreeg een tabletje opgestoken en een baxter aangehangen. Stilaan brengen ze dan je weeën op gang.
Dan hebben ze bij mijn mijn vliezen gebroken na een tijdje en vanaf dan is het bij mij allemaal vlot gegaan. Bij sommige heb ik al gehoord dat ze meerdere tabletjes opsteken of zo.

Niet te veel schrik hebben ervoor....prachtige ervaring en eens je wonder er is dan ben je het haast vergeten. Zenuwen hebben is logisch...het is nieuw en het is PRACHTIG
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

Sfietje
Pas blauw

Bericht door Sfietje » 01 dec 2005, 09:41

Oké, toch al geruster over de inleiding .. Merciekes :) Ja omda gyne het zo laat zei, heb'k er nog ni veel over kunnen informeren .. En als'k ni geinformeerd ben, ben'k gestressed :P

Ik ben van Putte-Stabroek, Antwerpen. Bijna Nederland zeg ma.

En ja, uiteindelijk weten we het geslacht :D Heeft even geduurd. Eerst wouden we het niet weten. En met het voorlaatste bezoek aan gyne wouden we het dan toch wel echt weten! Maar toen kon er geen echo gemaakt worden, want da machien werkte nimer mee, wou nix meer doen !! En sinds gistere (moest'k trug naar gyne) weten we het dus :D 't Is 'n meisje .. Enkel over naam twijfelen we nog .. Joyce of Hayley .. Maar ja, gyne zegt ook da't nog altij ni zeker is of't dan wel meisje gaat worden, hij kan nog altij fout zitten. Maar eerlijk gezegt, 't maakt me ni uit wa't is :D Zie het zowiezo super graag !!

Fijn om hier babbeltje te kunnen doen, spijtig da'k site zo laat ontdekt heb, want zit al paar dagen hele dag thuis en verveel me dood :)

xXx

jenniferv
Pas blauw

Bericht door jenniferv » 01 dec 2005, 10:18

Hoi,

Van harte welkom hier, veel plezier hier!

Proficiat met je zwangerschap, ik hoop dat ze snel komt. Ik ben jennifer 22 jaar en mama van een flinke dochter!

Ik ben ingeleid op 40w en 3 dagen, het is super meegevallen hoor! Je moet je niet teveel zorgen maken, alles komt wel goed!

succes en ik duim voor jullie :lol:

Katharina
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Katharina » 01 dec 2005, 10:27

Tof nog een jong mama, ik ben zelf 19 jaar...
Welkom op het forum en een goede bevalling
Ik ben ook ingeleid een dag voor de uitgerekende datum vanwege Anaïs haar hoofdomtrek, en de gyne wou het niet langer laten wachten omdat het mijn eerste bevalling was...
Ik ben de avond ervoor in de kliniek moeten blijven slapen...ze hebben een pilletje gestoken om 20u dan en dan nog eentje om 3u 'snachts...mijn vriend heeft bij me mogen blijven..de dag erna krijg je dan weeen...maar van mij kwamen die niet meteen goed...dus hebben ze nog een baxter moeten steken om de weeen op te wekken...en dan kwamen ze wel :D
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Saartje
Pas blauw

Bericht door Saartje » 01 dec 2005, 10:42

Hallo Sfietje,

Ik ben ook nog jong(21jaar) en wordt normaal gezien in mei 2006 mama van mijn eerste kindje. Ik wist niet dat er hier zoveel jonge mama's zijn. Voila, ik leer ook weer iets bij. Ik ben hier zelf ook nog niet lang op 't forum en het is een verslaving, geloof me. Je zal je hier vlug thuis voelen. Veel plezier en een goede bevalling toegewenst!!!

Groetjes
xXx

Sfietje
Pas blauw

Bericht door Sfietje » 01 dec 2005, 10:53

Echt fijn al die leuke reacties !! En blij da der nog zoveel jonge mama's zijn .. Want de opmerkingen kunnen soms echt grof zijn ..
Zo was ik overlaatst over straat aan't wandelen, kwam ineens 'n oudere vrouw naar mij: "Schaamt gij u ni, gij zijt zelf nog een kind!" .. En dan moe je respect hebben voor oudere mensen ..
Ach ja, ik en mijn vriend zijn gelukkig dus :D Dat ze ma zeggen .. Ma komt toch ff aan :) Mooie rooie kop krijg je dan toch wel :oops:
Echt al super bedankt voor fijne reacties !!

xXx

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 01 dec 2005, 10:58

He inderdaad veel jonge mama's hier. Er is ergens een topic jonge mama's geopend en daar vind je ook leeftijden terug van ons.

zo een inleiding vond ik gewoon 1 nadeel aan is dat je er echt van in het begin ligt en ik mocht niet rondlopen wat heel vervelend was om die weeën op te vangen.

Succes en kom gerust vandaag nog rustig een zegje doen en zo

Proficiat alvast met je meisje(en anders een jongen moest het dan toch niet zo zijn)

Mooie namen trouwens
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 01 dec 2005, 11:00

tja inderdaad...maar je mag niet veralgemenen want niet alle oudere mensen zijn zo!

Ach ja...je bent gelukkig en zorg ervoor dat je dit geluk niet laat stuk maken door andere. Het is gewoon zo mooi...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

Sfietje
Pas blauw

Bericht door Sfietje » 01 dec 2005, 11:11

Tuurlijk zijn niet alle oudere mensen zo !! Zeker ni .. :) Maar ze kunnen toch soms wel grof uit de hoek komen :)

Bedankt van de name .. Ik zou er graag 'n Hayley van make, maar vriend is meer voor Joyce .. Zulle wel zien als't zover is :D En hij zei ookal da 't volgende meisje de andere naam krijgt :P

Zal nog wel paar zegjes doen vandaag en mss nog paar dagen hier na, want veel meer dan hangen voor computer of hangen in zetel kan'k nimer doen :D 't Aftellen is zo lastig he !! Voel me best wel schuldig da vriendje huishouden op zich neemt nu .. Maar jah :D Van genieten voor die laatste dagen zeker??

Zal hier direct is gaan rondsnuffelen op de site en zien naar topics enzo, tijd nog niet voor gehad, had nog wat mails te beantwoorden enzo .. Enige bezigheid laatste dagen :P En ja, de kat die ier rondloopt, ma 't is ni zo'n knuffel dus heb'k ook ni al te veel aan :D

xXx

greet mama van yoran
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door greet mama van yoran » 01 dec 2005, 12:18

welkom hier en veel succes met je bevalling.
ik zelf ben ook een jonge mama van 20 was nog wel 19 toen ik beviel in januari van dit jaar .

en heb ook wel wat reacties gehad maar niet zoals jij.

ik zou zeggen doe da goe die bevalling en laat ons zeker weten hoe het was.
er is een topic waar je speciaal je bevallingsverhalen kan doen maar dat had je mss al gezien.

grtz greet mama van yoran.
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? Afbeelding
fiere meter van dieuwke

http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 01 dec 2005, 12:43

Welkom op het forum.. Proficiat met je zwangerschap en ik wil je alvast een vlotte bevalling wensen.. :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 01 dec 2005, 12:48

hey,

proficiat met je zwangerschap en veel succes met je bevalling.
Leeftijd speelt geen rol om mama te zijn.
Het gaat erom om een goeie en lieve mama te zijn, en dat is niet leeftijdsgebonden.
Ikzelf ben er 27, bijna 28, en zwanger van mijn 2de kindje.
Ik vind het heel knap dat jullie zo jong al zo'n verantwoordelijkheid aandurven! Duim omhoog.

Groetjes

wen
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door wen » 01 dec 2005, 19:48

Welkom!!
Afbeelding

Yaro zijn banner klopt weer niet,hij is nu bijna 2jaar.

AfbeeldingAfbeelding

Glenn 2/6/1995
Jens 6/9/1997
jana 20/11/1998

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 01 dec 2005, 19:56

Hey en welkom en proficiat met de bijna geboorte van jullie dochter!! :)

Als ik dat hier zo lees ... ik begin me bijna heeeeel oud te voelen tss al die jonge mama's :?

Sigri
Moderator

Bericht door Sigri » 01 dec 2005, 19:57

Welkom op het forum en veel plezier.
Veel succes met je bevalling !
Jong of oud , iedereen is hier welkom.

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

Keppebolle
Moderator
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 01 dec 2005, 21:28

Hallo, welkom hier en veel lees & post plezier.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en veel succes.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Katharina
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Katharina » 01 dec 2005, 21:40

Anneliefje schreef:Hey en welkom en proficiat met de bijna geboorte van jullie dochter!! :)

Als ik dat hier zo lees ... ik begin me bijna heeeeel oud te voelen tss al die jonge mama's :?
Bwa...oud, Annelies toch! Jonge (bijna)mama's...daar hoor je bij als je jezelf zo voelt he...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 02 dec 2005, 21:58

Welkom en veel plezier op het forum.
Hier zal je zeker geen verwijten naar je hoofd krijgen, er zitten hier jonge mama's genoeg. Waaronder ik :wink:
Ik was 20 toen ik van Yana beviel en 22 toen ik van Milan beviel.
Veel succes met je bevalling en doe dat goed.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Sfietje
Pas blauw

Bericht door Sfietje » 03 dec 2005, 04:33

Zo fijn al die reacties !! Echt waar :)

Denk dat'k maandag binnen moet .. Ben benieuwd :D Heb't ni kunnen vragen aan gyn want hij was dringend weggeroepen zei z'n secretaresse :oops: lastig maja ..

super bedankt voor jullie berichtjes !! Dikke kus !!

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 03 dec 2005, 10:52

Als het niet vanzelf in gang schiet, veel succes maandag. Ik zal voor je duimen.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling van jezelf”