verjaardagslijst
Moderators:Dagmar, Moderators
Ik kom goed overeen met boogschutters (Hugo is er ook 1)
passen (in een relatie bedoel ik) het beste bij een tweeling!
Ik ben een rasechte tweeling!!! ascendant tweeling en om het nog erger te maken een tijger-tweeling!!!
Steenbok en Tweelingen zijn de twee uitersten van de dierenriem!!!
Zet die samen in een huis en er komen zowiso brokken van!
(de reden waarom mama en ik het ons heupen krijgen van elkaar)
passen (in een relatie bedoel ik) het beste bij een tweeling!
Ik ben een rasechte tweeling!!! ascendant tweeling en om het nog erger te maken een tijger-tweeling!!!
Steenbok en Tweelingen zijn de twee uitersten van de dierenriem!!!
Zet die samen in een huis en er komen zowiso brokken van!
(de reden waarom mama en ik het ons heupen krijgen van elkaar)
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw
Misschien een goed idee op een topic te starten over de sterrenbeelden.
Wie bij wie past en zo ...
Ik heb voor het eerste kindje van een goede vriendin iets gemaakt waarop de meeste info te vinden was rond het sterrenteken van het kindje.
Eerst en vooral wat het was en dan bijhorend een beetje de karaktertrekken en met ze overeen komt en wie niet, welk kleur erbij past en seizoen en .... beetje vanalles dus.
Best wel leuk, als je er nu in geloofd of niet
Wie bij wie past en zo ...
Ik heb voor het eerste kindje van een goede vriendin iets gemaakt waarop de meeste info te vinden was rond het sterrenteken van het kindje.
Eerst en vooral wat het was en dan bijhorend een beetje de karaktertrekken en met ze overeen komt en wie niet, welk kleur erbij past en seizoen en .... beetje vanalles dus.
Best wel leuk, als je er nu in geloofd of niet

-
- Pas blauw
zotteke,
ik zie dat je ook vlug terug zwanger bent na de geboorte van Alessio...
Waarschijnlijk ook niet aan zwangerschapspreventie gedaan? haha.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een voorschrift heb gekregen van de pil en dat ik ze maar pas kan beginnen nemen na mijn eerstvolgende maandstonden maar ondertussen heb ik er ook geen gras laten over groeien hoor
. Ben nochtans ferm geknipt geweest...
Alleen hoop ik dat het nu niet direct prijs wordt of we mogen hier verhuizen wegens plaatsgebrek.
Mijn vriendin pendelde vorige week boven mijn hand met mijn ketting en een ring aan en die vertelde dat ik eerst een dochtertje had, daarna een zoontje en dat er nog een dochtertje zou volgen
En daarna stopte hij, dan geen kindjes meer.
groetjes Nathje.
ik zie dat je ook vlug terug zwanger bent na de geboorte van Alessio...
Waarschijnlijk ook niet aan zwangerschapspreventie gedaan? haha.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een voorschrift heb gekregen van de pil en dat ik ze maar pas kan beginnen nemen na mijn eerstvolgende maandstonden maar ondertussen heb ik er ook geen gras laten over groeien hoor

Alleen hoop ik dat het nu niet direct prijs wordt of we mogen hier verhuizen wegens plaatsgebrek.
Mijn vriendin pendelde vorige week boven mijn hand met mijn ketting en een ring aan en die vertelde dat ik eerst een dochtertje had, daarna een zoontje en dat er nog een dochtertje zou volgen

En daarna stopte hij, dan geen kindjes meer.
groetjes Nathje.