Ook hallo van mij...
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
- Anneliefje
- Pas blauw
.
Laatst gewijzigd door Anneliefje op 13 jun 2012, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Anneliefje
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
welkom en veel plezier
grtz greet
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Oei shit, maar ja als jullie er al over praten dan geloof ik wel dat dit iets wil betekenen...Anneliefje schreef:Hallo en al bedankt voor de verwelkomingen ...
en nina ... voor alle duidelijkheid: er zit nog een rubbertje tussen didi en mijdus nee, didi is er (nog) niet klaar voor ...
Maar zoals laatst gezegd, ik ben er ook nog niet uit hé.
en pssst, best nog tegen niemand zeggen hé, we willen de komende feestdagen nog zonder bijkomende vragen doorkomen (alhoewel die wel zullen komen)
- Anneliefje
- Pas blauw
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Met al die kindjes om hem heen zal dat vadergevoel wel komen...hihianneliefje schreef:Katharina schreef:maar ja als jullie er al over praten dan geloof ik wel dat dit iets wil betekenen...het feit dat ik zonder veel problemen kon beslissen om te stoppen met de pil en dat je broer nu ervoor zorgt dat HIJ nog geen papa wordt ...
We nemen kleine stapjes en we forceren niets en ben er zeker van dat didi opeens wel de grote stap zal zetten. Zoals met de meeste van zijn 'grote' beslissingen. We waren ook niet in 1-2-3 een koppel, hihi
Uli is al aan het oefenen, dus das ook al iets he! Ja didi heeft tijd nodig he,...we wachten he

- Anneliefje
- Pas blauw
-
- Moderator
- Contacteer:
- jong moederke
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw
Nog ietskes meer info over mezelf:
Ik ben 26 jaar, op 17 januari komt daar (weeral) een jaartje bij. Ik hou niet zo van het getal 27 dus ik hoop dat dat snel weer weg is ... alhoewel ... dan is er weer een jaar bij
Ik woon samen met de broer van Katharina. We zijn op 12 februari 4 jaar samen en wonen nu ongeveer 1,5 jaar samen.
Katharina is dan ook de directe link dat ik hier aanwezig ben. Zoals eerder gezegd, we zijn nog niet bezig met kindjes maken, enkel oefenen
Omdat er van mij wel 1 mag komen maar mijn vriend ziet dat nog niet direct zitten, zijn we tot een overeenkomst gekomen die voor ons wel ideaal lijkt.
Ik ben eind oktober gestopt met de pil en vanaf dan zorgt didi ervoor dat hij nog geen papa wordt. Misschien dat dat de stap iets kleiner maakt. En er kan natuurlijk altijd iets fout lopen. Ik heb het laatst nog mooi verwoord, vind ik zelf (oei oei, mn nek begint te zwellen
)
In het heetst van de strijd kan men zijn wapens verliezen!
Zo, dat is het ongeveer. Wie nog vragen heeft, laat ze maar komen
Ik ben 26 jaar, op 17 januari komt daar (weeral) een jaartje bij. Ik hou niet zo van het getal 27 dus ik hoop dat dat snel weer weg is ... alhoewel ... dan is er weer een jaar bij

Ik woon samen met de broer van Katharina. We zijn op 12 februari 4 jaar samen en wonen nu ongeveer 1,5 jaar samen.
Katharina is dan ook de directe link dat ik hier aanwezig ben. Zoals eerder gezegd, we zijn nog niet bezig met kindjes maken, enkel oefenen

Omdat er van mij wel 1 mag komen maar mijn vriend ziet dat nog niet direct zitten, zijn we tot een overeenkomst gekomen die voor ons wel ideaal lijkt.
Ik ben eind oktober gestopt met de pil en vanaf dan zorgt didi ervoor dat hij nog geen papa wordt. Misschien dat dat de stap iets kleiner maakt. En er kan natuurlijk altijd iets fout lopen. Ik heb het laatst nog mooi verwoord, vind ik zelf (oei oei, mn nek begint te zwellen

In het heetst van de strijd kan men zijn wapens verliezen!

Zo, dat is het ongeveer. Wie nog vragen heeft, laat ze maar komen

- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Annelies,
Heeft het veel pijn gedaan die wijsheidstand laten trekken? Björn heeft er vorig jaar 4 in één keer moeten laten trekken en die heeft wel afgezien...en anders? Nog geen voorvalletjes gehad
En heb je al eens een beetje rondgekeken op het forum? Ik ben moderator bij 'geboren in augustus', 'borstvoeding' en bij 'west-vlaanderen'.
En je leest er overal maar op los...je bent altijd welkom om te antwoorden, zelfs al ben je niet zwanger of heb je nog geen kindjes...en eigen topics kan je ook zelf opstarten he...als je eens de meningen wil horen over iets dat jij mee zit, of iets dat je kwijt wilt....tis maar ne keer zeggen he....
je zal hier en daar wel topics van mij tegenkomen, bv bij 'de laatste weken' en zo....daar in het hoekje van Marita(de welcomebabyvroedvrouw) heb ik veel geschreven...
groetjes an didi,
Nina
Heeft het veel pijn gedaan die wijsheidstand laten trekken? Björn heeft er vorig jaar 4 in één keer moeten laten trekken en die heeft wel afgezien...en anders? Nog geen voorvalletjes gehad

En je leest er overal maar op los...je bent altijd welkom om te antwoorden, zelfs al ben je niet zwanger of heb je nog geen kindjes...en eigen topics kan je ook zelf opstarten he...als je eens de meningen wil horen over iets dat jij mee zit, of iets dat je kwijt wilt....tis maar ne keer zeggen he....
je zal hier en daar wel topics van mij tegenkomen, bv bij 'de laatste weken' en zo....daar in het hoekje van Marita(de welcomebabyvroedvrouw) heb ik veel geschreven...
groetjes an didi,
Nina
- Anneliefje
- Pas blauw
Hey nina (en de rest
)
het heeft niet zoveel pijn gedaan. Natuurlijk zei ik wel 'ai' toen de tandarts aan het wrikken was maar eigenlijk mag ik niet klagen. Gisteren kon ik wel mn mond amper opendoen omdat mn kaakbeen niet mee wou. Maar vandaag gaat het al een stuk vlotter! En amper pijn gehad de voorbije dagen. (tussen haakjes: toen je me zag maandag was ik op weg om wat centjes af te halen voor ik naar de tandarts moest.)
Verder lees ik hier en daar iets wat me interessant lijkt en zo al wat bijgeleerd
Kzou idd wel iets willen vragen, zal eens kijken waar ik het kan plaatsen ...
Tot later!!
en groetjes terug van didi en als het past komen we de kleine Anaïs nog eens bezoeken (en jullie misschien ook
)

het heeft niet zoveel pijn gedaan. Natuurlijk zei ik wel 'ai' toen de tandarts aan het wrikken was maar eigenlijk mag ik niet klagen. Gisteren kon ik wel mn mond amper opendoen omdat mn kaakbeen niet mee wou. Maar vandaag gaat het al een stuk vlotter! En amper pijn gehad de voorbije dagen. (tussen haakjes: toen je me zag maandag was ik op weg om wat centjes af te halen voor ik naar de tandarts moest.)
Verder lees ik hier en daar iets wat me interessant lijkt en zo al wat bijgeleerd

Kzou idd wel iets willen vragen, zal eens kijken waar ik het kan plaatsen ...
Tot later!!
en groetjes terug van didi en als het past komen we de kleine Anaïs nog eens bezoeken (en jullie misschien ook

- Anneliefje
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw