Hopelijk brengt het geen ongeluk (bv dat jullie zoontje ook extra lang blijft zitten
 ), maar nog 10 daagjes en jullie kleine wondertje is er!!! Dus eigenlijk kan het nu voor ieder moment zijn!!!! Spannend!!!
 ), maar nog 10 daagjes en jullie kleine wondertje is er!!! Dus eigenlijk kan het nu voor ieder moment zijn!!!! Spannend!!!Groetjes..
Moderators:Dagmar, Moderators
 ), maar nog 10 daagjes en jullie kleine wondertje is er!!! Dus eigenlijk kan het nu voor ieder moment zijn!!!! Spannend!!!
 ), maar nog 10 daagjes en jullie kleine wondertje is er!!! Dus eigenlijk kan het nu voor ieder moment zijn!!!! Spannend!!!Dankjewel dat je meeleeftDagmar schreef:Hoi Bart en vrouwtje,
Hopelijk brengt het geen ongeluk (bv dat jullie zoontje ook extra lang blijft zitten), maar nog 10 daagjes en jullie kleine wondertje is er!!! Dus eigenlijk kan het nu voor ieder moment zijn!!!! Spannend!!!
Groetjes..

Vooral aan de pijn die je nu moet lijden
 Vooral aan de pijn die je nu moet lijden  Mijn vrouwtje heeft dat niet, weeën heeft ze niet en ons Bartje beweegt niet meer zo hevig dan een maand geleden.  Gemakkelijk vindt ze het niet meer met die hele dikke buik die altijd in de weg zit en gaan is nu eerder waggelen
 Mijn vrouwtje heeft dat niet, weeën heeft ze niet en ons Bartje beweegt niet meer zo hevig dan een maand geleden.  Gemakkelijk vindt ze het niet meer met die hele dikke buik die altijd in de weg zit en gaan is nu eerder waggelen  Fietsen lukt nog wel
 Fietsen lukt nog wel 
 , maar er niet doorgeraakt!! En dan de teuten (ik veronderstel dat het voetjes of knietjes zijn) die zijn niet meer normaal.. Gisterenavond was ik rustig tv aan het kijken en ineens een hele grote teut op mijn buik, echt een teut van een paar centimeter!!!! Filip zat er met grote ogen naar te kijken en ik.. ik moest naar lucht happen omdat het toch wel pijnlijk was.. Ik denk dat mijn buik de maximale uitrekwijdte bereikt heeft (ik ben er zeker van, sinds 2 weken heb ik striemen op mijn buik..). En nu hoop ik nog altijd dat het spontaan begint, maar anders is het dus maandag (waar we nu eigenlijk wel van uit gaan).. Leg je vrouwtje deze laatste dagen maar lekker in de watten, want ik veronderstel dat ze nu ook niet meer zo goed slaapt!! Die buik hé!!!
 , maar er niet doorgeraakt!! En dan de teuten (ik veronderstel dat het voetjes of knietjes zijn) die zijn niet meer normaal.. Gisterenavond was ik rustig tv aan het kijken en ineens een hele grote teut op mijn buik, echt een teut van een paar centimeter!!!! Filip zat er met grote ogen naar te kijken en ik.. ik moest naar lucht happen omdat het toch wel pijnlijk was.. Ik denk dat mijn buik de maximale uitrekwijdte bereikt heeft (ik ben er zeker van, sinds 2 weken heb ik striemen op mijn buik..). En nu hoop ik nog altijd dat het spontaan begint, maar anders is het dus maandag (waar we nu eigenlijk wel van uit gaan).. Leg je vrouwtje deze laatste dagen maar lekker in de watten, want ik veronderstel dat ze nu ook niet meer zo goed slaapt!! Die buik hé!!! Het is al lang gepoetst voor dat mijn vrouwtje er aan zou denken om daaraan te beginnen
 Het is al lang gepoetst voor dat mijn vrouwtje er aan zou denken om daaraan te beginnen  Ze is gelukkig heel tevreden met het resultaat
 Ze is gelukkig heel tevreden met het resultaat  
  Ons Bartje beweegt 's nachts wel, maar daar wordt mijn vrouwtje niet dikwijls wakker van, ze geniet er alleen van als ze wakker is
 Ons Bartje beweegt 's nachts wel, maar daar wordt mijn vrouwtje niet dikwijls wakker van, ze geniet er alleen van als ze wakker is  Mijn vrouwtje blijft nu elke morgen in bed om uitgeslapen te zijn als het begint
 Mijn vrouwtje blijft nu elke morgen in bed om uitgeslapen te zijn als het begint  

.. Ik denk dat ze Karsten juist op tijd laten komen!!!
 .. Ik denk dat ze Karsten juist op tijd laten komen!!!Hoi DagmarDagmar schreef:Jaja, hij heeft eten gemaakt en geholpen met de afwas. De was en de strijk heb ik zelf maar gedaan, maar ik weet ook niet of ik hem dat zou toevertrouwen (de was dan), dan hebben we allemaal roze ondergoed of zo (cliché, cliché). Ik ga vandaag nog snel met een dweil door het huis en dan is alles in orde voor maandag.. Dat is wel het voordeel van ingeleid te worden, je weet wanneer je weg bent!