joehoe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
ik ben zwanger
- jong moederke
- Pas blauw
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
proficiat
grtz greet
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ??
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
En hoe zit het met de kwaaltjes?
Op 5 weken werden mijn tepels pijnlijk.
Op 6 weken was ik enorm draailoos en tepels en borsten pijnlijk.
Op 7 weken half cupmaatje meer (hoera!) en sinds vandaag beetje last gehad van ochtendmisselijkheid (ik dacht al dat ik ervan gespaard ging blijven maar spijtig genoeg is het uitgebroken). Voor morgenvroeg heb ik de ontbijttafel al gezet zodat ik zo vlug mogelijk aan tafel kan.
Zijn jullie ook zo bang tijdens deze kritieke weken dat het mis loopt (wat een pessimist ben ik tocht hé), ik zal blij zijn als ik de eerst 12 weken heb gehaald, dan neemt de kans af hé...
Op 5 weken werden mijn tepels pijnlijk.
Op 6 weken was ik enorm draailoos en tepels en borsten pijnlijk.
Op 7 weken half cupmaatje meer (hoera!) en sinds vandaag beetje last gehad van ochtendmisselijkheid (ik dacht al dat ik ervan gespaard ging blijven maar spijtig genoeg is het uitgebroken). Voor morgenvroeg heb ik de ontbijttafel al gezet zodat ik zo vlug mogelijk aan tafel kan.
Zijn jullie ook zo bang tijdens deze kritieke weken dat het mis loopt (wat een pessimist ben ik tocht hé), ik zal blij zijn als ik de eerst 12 weken heb gehaald, dan neemt de kans af hé...
- jong moederke
- Pas blauw
Ja, ik had dat ook enorm (ben nochtans niet zo pessimistisch van aard).. In dat opzicht was ik wel enorm blij dat ik het bij Mila zo laat wist.. Bij Karsten zou ik constant willen gecontroleerd worden, zo schrik had ik..Vivie schreef:...
-
- Moderator
- Contacteer:
- jong moederke
- Pas blauw
Dat is hier echt een topforum!!! Ben meteen al verslaafd en 't eigenlijk de eerste dag dat ik er echt op zit. Ben wel eens komen proberen maar was 't gewoon op "niet toegestane forumnaam waar geen onderling respect is". Maar daar krijg je zo dikwijls comentaar hé, hier voel ik me veel meer thuis!
- jong moederke
- Pas blauw
proficiat met je zwangerschap.
En nee hoor, je bent ab-so-luut niet alleen met die angstgevoelens. Straks mag ik opnieuw naar de gyne gaan, en ik zal pas gerust zijn als ik een hartje zie kloppen, en wanneer het vruchtje goed gegroeid is. Ben nu 12 weken, maar dat ongerust gevoel gaat (bij mij toch) pas weg als je die eerste schopjes voelt (én blijft voelen )
En nee hoor, je bent ab-so-luut niet alleen met die angstgevoelens. Straks mag ik opnieuw naar de gyne gaan, en ik zal pas gerust zijn als ik een hartje zie kloppen, en wanneer het vruchtje goed gegroeid is. Ben nu 12 weken, maar dat ongerust gevoel gaat (bij mij toch) pas weg als je die eerste schopjes voelt (én blijft voelen )
Van mij ook een dikke proficiat. XXX
Ja die angstgevoelens zal in ieder van ons wel een beetje zitten. Ik heb tot ik 12 weken ver was heel veel schrik gehad dat er iets zou misgaan en nu twijfel ik soms nog of het wel goed zit, maar ja we zien wel. Probeer positief te denken, dat is beter voor die kleine wezentjes.
Groetjes, S@@rtje
Ja die angstgevoelens zal in ieder van ons wel een beetje zitten. Ik heb tot ik 12 weken ver was heel veel schrik gehad dat er iets zou misgaan en nu twijfel ik soms nog of het wel goed zit, maar ja we zien wel. Probeer positief te denken, dat is beter voor die kleine wezentjes.
Groetjes, S@@rtje
Tja, jullie hebben gelijk hoor! Hoe meer je hiervan kan genieten en ontspannen, hoe beter voor het vruchtje hé.
Ik ben nochthans een optimist in hart en nieren maar als 't hier op aan komt ben ik een zwart kijker want ik ben er al zeker van dat dit geluk me toch niet zal gegund worden. Erg hé, heb trouwens zorgeloze en ontspannen eerste zwangerschap gehad.
Maar ja, nu weet ik wat het is hé, een baby krijgen, een geliefde erbij, het belangrijkste in je leven, dus er staat heel veel op het spel.....
Ik ben nochthans een optimist in hart en nieren maar als 't hier op aan komt ben ik een zwart kijker want ik ben er al zeker van dat dit geluk me toch niet zal gegund worden. Erg hé, heb trouwens zorgeloze en ontspannen eerste zwangerschap gehad.
Maar ja, nu weet ik wat het is hé, een baby krijgen, een geliefde erbij, het belangrijkste in je leven, dus er staat heel veel op het spel.....