De mooiste tranentrekker
Moderators:Welcome, Moderators
Welk is jouw favoriete droevige film, of de film waarbij jij toch een traantje hebt gelaten?
Bij mij dus "Scent of a woman"
en "Forrest Gump" in den tijd.
En weet je waar ik ook bij gehuild heb?
Ik weet niet of er hier iemand "Sex and the city" volgt maar als Samatha kanker krijgt, hebt ik ook gehuild toen haar vriend, het fotomodel, mee zijn haren afschoor. Dat was zó lief!!!
Bij mij dus "Scent of a woman"
en "Forrest Gump" in den tijd.
En weet je waar ik ook bij gehuild heb?
Ik weet niet of er hier iemand "Sex and the city" volgt maar als Samatha kanker krijgt, hebt ik ook gehuild toen haar vriend, het fotomodel, mee zijn haren afschoor. Dat was zó lief!!!
-
- Moderator
- Contacteer:
- suzynatascha
- Pas blauw
Als er nu één film is waar ik meteen opkom als voor mij een echte tearjerker dan is het wel E.T.!
Ja, het is meer een kinderfilm, maar vanaf de eerste keer tot de laatste moet ik bleeten van begin tot eind. Ik moet zelfs al beginnen bleeeeten nog vóór de droevige scènes, gewoon omdat ik weet wat er zal komen.
Dan The Lion King is ook zo'n film waar mijn snotneus geen goed aan heeft.
Buiten deze 2 bleeeet ik eigenlijk met gelijk welke film een dier in doodgaat of een mens eigenlijk ook, of bij herenigingen van ouder en kind, mens en dier... eigenlijk bleet ik bij alles, hihihi
Ook bij komedie's zoals The Naked Gun of Meet The Parents moet ik huilen (maar dan wel van te lachen hé)
Och en zwijg over Titanic of straks ligt hier een hele plas tranen, waaaaarom waaaaarom waaaaarom? Jack!!!
Grtjs,
Natascha
Ja, het is meer een kinderfilm, maar vanaf de eerste keer tot de laatste moet ik bleeten van begin tot eind. Ik moet zelfs al beginnen bleeeeten nog vóór de droevige scènes, gewoon omdat ik weet wat er zal komen.
Dan The Lion King is ook zo'n film waar mijn snotneus geen goed aan heeft.
Buiten deze 2 bleeeet ik eigenlijk met gelijk welke film een dier in doodgaat of een mens eigenlijk ook, of bij herenigingen van ouder en kind, mens en dier... eigenlijk bleet ik bij alles, hihihi
Ook bij komedie's zoals The Naked Gun of Meet The Parents moet ik huilen (maar dan wel van te lachen hé)
Och en zwijg over Titanic of straks ligt hier een hele plas tranen, waaaaarom waaaaarom waaaaarom? Jack!!!

Grtjs,
Natascha
- Boekenwurmpje
- Pas blauw
- Contacteer:
Romeo & Juliet
De Leeuwenkoning
gek genoeg Titanic niet (ik moet niet zo hebben van L Di Caprio ..., hoewel hij in Romeo & Juliet wel een schitterende vertolking neerzet)
dat reclamefimpje van vroeger: een kindje dat zoveel tv kijkt dat hij niet meer wil gaan wandelen met zijn hond, en die hond pakt dan zelf zijn leiband, kijkt heel droevig en vertrekt.
Begin ik gegandareerd tranen met tuiten om te huilen
Sterfscènes, emotionele documentaires, ...
ik ben nogal een emotionele
De Leeuwenkoning
gek genoeg Titanic niet (ik moet niet zo hebben van L Di Caprio ..., hoewel hij in Romeo & Juliet wel een schitterende vertolking neerzet)
dat reclamefimpje van vroeger: een kindje dat zoveel tv kijkt dat hij niet meer wil gaan wandelen met zijn hond, en die hond pakt dan zelf zijn leiband, kijkt heel droevig en vertrekt.
Begin ik gegandareerd tranen met tuiten om te huilen
Sterfscènes, emotionele documentaires, ...
ik ben nogal een emotionele

Armageddon zit er hier ook tussen.. Ghost ook.. Titanic dan weer niet, die vond ik zelfs niet goed!
En dan zo waargebeurde verhalen.. Hmm, als er iets ergs gebeurd, dan moet ik wenen.. Heb ooit zo een film gezien over een vrouw met heel veel kinderen (10 of zo) en die kreeg te horen dat ze zou sterven.. Toen ging ze voor ieder van haar kinderen op zoek naar een nieuw gezin.. God, mijne man, ik heb geweend, geweend en nog eens geweend.. En dan te bedenken dat we die in 't school te zien kregen..
Of dan heb je ook nog "Stepmom" met Julia Roberts en .. Ben even haar naam kwijt.. Susan Sarandon.. Grappige film, maar ook een droevig kantje..
En dan zo waargebeurde verhalen.. Hmm, als er iets ergs gebeurd, dan moet ik wenen.. Heb ooit zo een film gezien over een vrouw met heel veel kinderen (10 of zo) en die kreeg te horen dat ze zou sterven.. Toen ging ze voor ieder van haar kinderen op zoek naar een nieuw gezin.. God, mijne man, ik heb geweend, geweend en nog eens geweend.. En dan te bedenken dat we die in 't school te zien kregen..

Of dan heb je ook nog "Stepmom" met Julia Roberts en .. Ben even haar naam kwijt.. Susan Sarandon.. Grappige film, maar ook een droevig kantje..
the green mile
shindler's list
legends of the fall
dead man walking
philadelphia
the bridges of madison county
Lorenzo's oil
gone with the wind
the sound of music
alle waargebeurde verhalen
heb ooit een film gezien, waarvan ik de naam kwijt ben,
is al oud hoor
ouders laten 3 kleine kinderen achter.
de oudste noemde David denk ik, die zorgde voor zijn zusje en zijn broertje.
Dan worden ze opgepakt wegens diefstal van melk of WC-papier.
De kinderen worden alle 3 apart geplaatst.
Zo veel jaren later wil de oudste het gezin terug samenkrijgen.
Maar dat lukt niet zo goed.
De families van de andere 2 kinderen verhinderen dat.
de jongste weet zelfs niet dat ze nog broers heeft.
Dat was echt een bleitfilm
ik heb die gezien toen ik zelf nog heel klein was (een jaar of 12)
Dat vergeet ik nooit meer, alleen weet ik de titel niet meer...
shindler's list
legends of the fall
dead man walking
philadelphia
the bridges of madison county
Lorenzo's oil
gone with the wind
the sound of music
alle waargebeurde verhalen
heb ooit een film gezien, waarvan ik de naam kwijt ben,
is al oud hoor
ouders laten 3 kleine kinderen achter.
de oudste noemde David denk ik, die zorgde voor zijn zusje en zijn broertje.
Dan worden ze opgepakt wegens diefstal van melk of WC-papier.
De kinderen worden alle 3 apart geplaatst.
Zo veel jaren later wil de oudste het gezin terug samenkrijgen.
Maar dat lukt niet zo goed.
De families van de andere 2 kinderen verhinderen dat.
de jongste weet zelfs niet dat ze nog broers heeft.
Dat was echt een bleitfilm
ik heb die gezien toen ik zelf nog heel klein was (een jaar of 12)
Dat vergeet ik nooit meer, alleen weet ik de titel niet meer...
- Boekenwurmpje
- Pas blauw
- Contacteer:
- Anneliefje
- Pas blauw
Thelma & Louise!
In Lost, toen Boone aan het sterven was en Claire aan het bevallen ...
Idem met de Lion King (ben al blij dat ik niet de enige ben
) en dan ook van het lachen. Als die hyena's beginnen ... ik deed dan mee en samen met mijn zus en dan spoelden we de cassette terug en opnieuw ... ik had dan pijn aan mn buik van het lachen en de tranen rolden over ons gezicht
Heeft er iemand vroeger nog de serie 'Heartbreak High' gezien? Wel, kheb daar toch ook nekeer bij zitten wenen, toen van 1 zijn moeder gestorven was.
En anders heb ik al zoveel films gezien dat ik niet meer weet hoe of wat
En gewoon een aanrader (soms op het randje van natte oogjes): De Kus, vlaamse film.
In Lost, toen Boone aan het sterven was en Claire aan het bevallen ...
Idem met de Lion King (ben al blij dat ik niet de enige ben

Heeft er iemand vroeger nog de serie 'Heartbreak High' gezien? Wel, kheb daar toch ook nekeer bij zitten wenen, toen van 1 zijn moeder gestorven was.
En anders heb ik al zoveel films gezien dat ik niet meer weet hoe of wat

En gewoon een aanrader (soms op het randje van natte oogjes): De Kus, vlaamse film.
ik ben tegenwoordig extreem emotioneel... ik schreeuw al mee als Troia huiltBoekenwurmpje schreef:euh, wat is er triestig aan shrek 2?
De scène waarin shrek op Fiona's kamer ligt en niet kan slapen?
Want al de rest is toch gewoon hilarisch?
Enig nadeel aan de film: Casper heeft nu ook de gewoonte om "Zijn we er al?" te brullen vanaf het moment dat we de oprit af rijden ...![]()
Groetjes
B

Ik vond dat op het einde gewoon keimooi! De papa die shreck dan toch aanvaard, de mama die de papa (als kikker) toch nog lief vind... gewoon ontroerend...
Cinderella gisteren gezien en bibi zat weer te bleiten