Elly, mama van Niels
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
- EllyMamaNiels
- Pas blauw
Hallo
Ik ben Elly, mama van Niels zoals je ziet. Ik ben afkomstig van Maldegem, maar woon sinds 2 jaar samen met mijn 2 ventjes (grote en kleine vent dus) in Zelzate. Niels is 22 maand en wordt dus in januari 2 jaar! Het ziet er mij hier wel een gezellig forum uit!
Groetjes
Elly
Ik ben Elly, mama van Niels zoals je ziet. Ik ben afkomstig van Maldegem, maar woon sinds 2 jaar samen met mijn 2 ventjes (grote en kleine vent dus) in Zelzate. Niels is 22 maand en wordt dus in januari 2 jaar! Het ziet er mij hier wel een gezellig forum uit!
Groetjes
Elly
- EllyMamaNiels
- Pas blauw
Sandy ik ben er 24 maar ik woonde in Adegem, dat ken je wel hé, ik zat op de Kruipuit en later ging ik naar ten Doorn in Eeklo
Ik zie dat je oudste niet veel scheelt met onze Niels, leuk! Met twee jaar hopen we hier wel weer weg te raken (huren hier voorlopig) en gaan we terug naar Eeklo want ik vind het hier alles behalve gezond wonen met al die fabrieken... Dadakes

Ah neen, van op school kunnen we elkaar niet kennen. Inderdaad, onze kindjes schelen niet veel!
Tuurlijk ken ik Adegem, ik ga er altijd naar mijn slager. Ik woon nu in Kleit, maar heb altijd aan het zwembad van Maldegem gewoond. Ik woon nu vier jaar samen (in dec).
Filip reed vroeger voor een transportfirma en toen ik wel eens meeging, toen ik nog op school zat (vrije dagen
) weet ik nog hoe het soms kon stinken op sommige plaatsen in Zelzate. Er zit ook veel drugs, niet??
Eeklo is op dat vlak wel beter (stinkende fabrieken)
Alé, ik zal je hier nog wel horen, hé?
Tuurlijk ken ik Adegem, ik ga er altijd naar mijn slager. Ik woon nu in Kleit, maar heb altijd aan het zwembad van Maldegem gewoond. Ik woon nu vier jaar samen (in dec).
Filip reed vroeger voor een transportfirma en toen ik wel eens meeging, toen ik nog op school zat (vrije dagen

Eeklo is op dat vlak wel beter (stinkende fabrieken)
Alé, ik zal je hier nog wel horen, hé?
- EllyMamaNiels
- Pas blauw
Sandy dat van die drugs,weet ik niet, want ik woon in een brave buurt dan hihi. Ja de fabrieken ruik je goed van op afstand en ze spreken hier ook van de Kanaalziekte (ooronstekingen en zo).
Niels heeft ook een website voor de geinteresseerden:
http://users.pandora.be/Jurgenb/
er moet wel nog aan gesleuteld worden maar mijn vriend heeft momenteel geen tijd
Groetjes
Elly
Niels heeft ook een website voor de geinteresseerden:
http://users.pandora.be/Jurgenb/
er moet wel nog aan gesleuteld worden maar mijn vriend heeft momenteel geen tijd

Groetjes
Elly
- jong moederke
- Pas blauw
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
welkom hier en veel plezier
grtz greet
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
-
- Moderator
- Contacteer:
- EllyMamaNiels
- Pas blauw
Hallo Elly!
Welkom hier (ben trouwens ook nieuw hier) Maar ik ken je van op "niet toegestane forumnaam waar geen onderling respect is",en herkende direct je prachtig zoontje Niels!!
Ik lees dat je van Maldegem bent...Wel ik ook!
Is wel grappig,heb je zoontje nog nooit gezien hier in de buurt,zou me trouwens wel zijn opgevallen...Met zijn mooie krulletjes!
Groetjes
Welkom hier (ben trouwens ook nieuw hier) Maar ik ken je van op "niet toegestane forumnaam waar geen onderling respect is",en herkende direct je prachtig zoontje Niels!!
Ik lees dat je van Maldegem bent...Wel ik ook!
Is wel grappig,heb je zoontje nog nooit gezien hier in de buurt,zou me trouwens wel zijn opgevallen...Met zijn mooie krulletjes!
Groetjes
- jong moederke
- Pas blauw