Ook nieuw hier
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Ik ben Sara en ben 20 jaar, sinds 07-07 van dit jaar ben ik trotse moedr van een prachtige dochter Lola. Ik kom van noord Nederland, maar ga zeer binnekort weer terug verhuizen naar het grensgebied (Hulst). (is toch geen bezwaar he, of wel?) Lijkt me leuk om hier ook mee te kletsen!
Als jullie nog nieuwsgierig zijn naar dingetjes hoor ik het wel he...
Liefs,
Als jullie nog nieuwsgierig zijn naar dingetjes hoor ik het wel he...
Liefs,
dat ken ik zeker... met die prachtige speeltuin bij puiyenbroek (vast verkeerd geschreven maar je kent het wel)
Ik heb op mn pc en foto verkleind met het programma paint
(paint openen, foto openen en dan afbeelding> uitrekken/hellen en dan flink verkleinen, vervolgens de kleine foto opslaan)
Vervolgesn ga je naar je profiel en dan kies je bladeren en dan zoek je die foto op... ik hoop dat het lukt!

Ik heb op mn pc en foto verkleind met het programma paint
(paint openen, foto openen en dan afbeelding> uitrekken/hellen en dan flink verkleinen, vervolgens de kleine foto opslaan)
Vervolgesn ga je naar je profiel en dan kies je bladeren en dan zoek je die foto op... ik hoop dat het lukt!
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
welkom hier en veel plezier
grtz greet
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
-
- Moderator
- Contacteer:
welkom
Hallo Sara,
Ik ben hier ook net nieuw. Trouwens bedankt voor de tip om een foto te verkleinen, ik was het ook aan 't uitzoeken en nu heb ik dus gevonden hoe het moet.
Je hebt je taak al volbracht.
Veel plezier!
Groetjes
Ik ben hier ook net nieuw. Trouwens bedankt voor de tip om een foto te verkleinen, ik was het ook aan 't uitzoeken en nu heb ik dus gevonden hoe het moet.
Je hebt je taak al volbracht.

Veel plezier!
Groetjes