monsters

Moderators:Welcome, Moderators

Dagmar
Moderator
monsters

Bericht door Dagmar » 06 nov 2005, 08:11

Mila is bang voor monsters in het donker.. Ik vrees dat het een overblijfsel is uit de Zoo, daar was alles versierd en aan het klein-apengebouw is er zo'n stukje regenwoud nagemaakt. Daar is een grot en er stonden vieze donkere poppen in het donker en Mila had er echt schrik van.. Sindsdien durft ze niet meer alleen in het donker rondlopen.. Het voordeel is dat ze nu wel in haar bed blijft liggen, maar nu durft ze ook niet meer alleen naar het toilet 's avonds.. Ofwel moeten Filip of ik mee, ofwel sleurt ze de hond mee! :) Voor de rest denkt ze ook dat jagers monsters zijn, want die schieten dieren dood.. Gisterenavond vroeg ze of hier dichtbij een bos was (daar zitten jagers).. Heb haar maar gerustgesteld dat het bos heel ver is en dat jagers gewone meneren en mevrouwen zijn..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

muppet
Pas blauw

Bericht door muppet » 15 nov 2005, 21:52

Vorig schooljaar (1e peuter) werd er, naar aanleiding van veel kindjes die bang bleken te zijn van monsters, een projectje opgestart 'lieve monsters'.
De kinderjuffen hebben toen veel leuke popjes meegebracht van sesamstraat. Dat heeft voor veel kindjes geholpen.

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 15 nov 2005, 22:15

Of laat ze eens "monsters en co" zien :D Zo schattig. Ik herken ons Lani soms wel in dat meisje. Zoals ze staat te trappelen als ze weer in haar kamertje staat :D

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 15 nov 2005, 23:15

oh ik vind dat een kei mooie film...en zo een schattig meisje die Boe!

We hebben die op dvd alleen heeft de dvd geen geluid dus zal die nog eens willen kopen. Dat is nu een van mijn lievelingsfilm se
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 16 nov 2005, 08:04

Die film heeft ze al 100 keer gezien.. :D 't Is ondertussen aan het minderen.. Maar ze wil toch altijd iemand bij haar als het donker is (meestal de hond dus)..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Plaats reactie

Terug naar “Kleutertjes”