ik heb het gemerkt, maar wel een half uur te laatjanewaye schreef: Ik ben er gisteren vanonder gemuist, en muis er wellicht vanavond vanonder zo rond twintig uur.

mag Rudi straks ook een half uur te lang blijven?

Moderators:Welcome, major, Moderators
Ja, maar ik vrees dat het voor andere mensen niet zo leuk is als alles zo off-topic gaat! Allé, ik persoonlijk heb er geen problemen mee, maar het is wel een beetje onoverzichtelijk voor mensen die hier nog niet zolang zijn.. En als je even weg bent, dan moet je weer massa's berichten lezen die niks met het opstartonderwerp te maken hebben om er ergens tussenin misschien wel eentje te vinden dat relevant is.. En ik kan me inbeelden dat dat toch veel mensen afschrikt om mee te praten over een onderwerp, want het gaat dan eigenlijk al lang niet meer over dat bepaald onderwerp!!! Nuja, dat is mijn mening hé.. Misschien moet er maar een chatroom gemaakt worden! Want nu lijkt het hier soms wel op een chatroom..bart schreef:hij mag hier ook met mij komen communiceren![]()
dat is toch ook heel schoon
eigenlijk heb je gelijkDagmar schreef: Ja, maar ik vrees dat het voor andere mensen niet zo leuk is als alles zo off-topic gaat! Allé, ik persoonlijk heb er geen problemen mee, maar het is wel een beetje onoverzichtelijk voor mensen die hier nog niet zolang zijn.. En als je even weg bent, dan moet je weer massa's berichten lezen die niks met het opstartonderwerp te maken hebben om er ergens tussenin misschien wel eentje te vinden dat relevant is.. En ik kan me inbeelden dat dat toch veel mensen afschrikt om mee te praten over een onderwerp, want het gaat dan eigenlijk al lang niet meer over dat bepaald onderwerp!!! Nuja, dat is mijn mening hé.. Misschien moet er maar een chatroom gemaakt worden! Want nu lijkt het hier soms wel op een chatroom..
En nu ben ik het: een fantastisch gevoelbart schreef:Dankzij jou word ik papa.![]()
Een heerlijk gevoel