Countdown voor de novembermama's in wording....
Moderators:Dagmar, Moderators
Nee jammergenoeg ben ik nog niet binnen
Ben welopcontrole geweest. ik kon niet wachten tot morgen
Ze bleven hier allen maar zagen en heb dan maar vandaag geweest op controle. en er is nog iets veranderd sederd vorige week.
Seffes kom ik weer het zelfde tegen gelijk van Ronan. volgende week dinsdag moet ik terug op controle, ik hoop maar dat het dan al gepaseerd is want ik zie het infeite niet zitten volgende week. mijn man heeft dan namelijk de laten voor te werken en ik kan het voorlopig niet meer alleen aan metonze kleine spruit.
Tja we zullen wel zien he!!
groetjes kim

Tja we zullen wel zien he!!
groetjes kim
Ja ik heb da zeker. maar zie het niet goed zitten als het zo is.maar we kunnen er niets aan vernderen he. mss moeten we wachten op de volle maan
hopen zal ik zeker niet doen. mss toch een beetje dat ze niet moeten in gang steken. want ik wil deze keer alles oelen en weten wat harde buiken en dragen zijn.

- jong moederke
- Pas blauw
nee nog altijd niets
het zal wel weer serieus overtijd gaan denk ik. mss ook de 22ste. zou wel makkelijk zijn om de datums te onthouden
pfffff een mens kan zo verlangen hé!
'k begin wel enorm veel last te krijgen van mijn rug en mijn knieen beginnen ook al erg af te zien. en om nog eens door te klagen
zou ik wel heel de dag kunnen slapen. maar dat kan ik ook niet maken he. heb hier nog een spruitje rondlopen 

pfffff een mens kan zo verlangen hé!
'k begin wel enorm veel last te krijgen van mijn rug en mijn knieen beginnen ook al erg af te zien. en om nog eens door te klagen

- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
nee ik denk niet dat hij het al beseft, maar vind het wel leuk als hij zo lief over mijn buik komt wrijven.(denk dat hij mij dat veel ziet doen en zo zelfook eens wil wrijvenEn beseft Ronan het al een beetje? Staat alles al klaar?

in het stedelijk, is het dichtst bij de deur en het is er rustig in dat afgelegen gebouw. heb daar een luxekamer aangevraagd en hopelijks is er eentje vrij. dat ik niet in zo'n klein kruipkot moetwaar ga je bevallen, Stedelijk ziekenhuis of H. Hart ?

- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
ik ook, is idd rustig, niet zo kliniek-achtig door dat het een apart gebouw iskim schreef:
in het stedelijk, is het dichtst bij de deur en het is er rustig in dat afgelegen gebouw. heb daar een luxekamer aangevraagd en hopelijks is er eentje vrij. dat ik niet in zo'n klein kruipkot moetmaar die kleintjes zijn ze ook al aan het vernieuwen. en in de middenste gang zijn ze al iets groter en veeeeeeeeeeel mooier
want ik heb een hekel aan ziekenhuizen

en denk wel dat er kamers vrij zijn, tis daar precies nooit erg druk , of zijn dat maar gedachten ?
ik ken enkel die kamers op de middengang, die kleintjes ben ik nog nooit in geweest
ik heb al gewete dat het daar heel druk kan zijn. mijn nicht had ook eens een luxekamer aangevraagd en er was gene vrij en ze vloog in zo'n klein kamertje. ikzelf had van ronan geluk we waren toen maar met 4 in heel het moederhuis. maar toen ik daar twee dagen lag waren bijna al de kamers bezet. ik lag toen in de rechtse gang helemaal achteraan. ze hebben daar ook 4 nieuwe luxekamers gemaakt. en toen ik naar huis ging lag die gang helemaal vol.
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer: