BARTJE
Moderators:Welcome, major, Moderators
eeeuuhh? Hij zes, ikke vijf?
Ik heb er zes ja, en de moeilijkste is de vader van die kids.
Hij is juist reuze handig, maar op het gebied van koken is hij een ramp.
En dat is echt geen moppje, hij is ronduit gevaarlijk.
Hij kan alles van behangen tot maschienes volledig repareren, maar koken of zelf maar opwarmen, is niet aan te raden...
Ik heb er zes ja, en de moeilijkste is de vader van die kids.
Hij is juist reuze handig, maar op het gebied van koken is hij een ramp.
En dat is echt geen moppje, hij is ronduit gevaarlijk.
Hij kan alles van behangen tot maschienes volledig repareren, maar koken of zelf maar opwarmen, is niet aan te raden...
toen ik zwanger was van Joeri heb ik uitgelegd aan de anderen dat ik in het ziekenhuis moest gaan.
Paniek , en Mike zegt zo spontaan meteen " help vijf dagen donkere zwarte pizza..."
In het ziekenhuis waar ik lag, waren er degelijke kinder menu's...
En dan s'avonds een boterham...
En de verpleegsters hielden een kop soep opzij voor mijn kids...
Hij kan alles, baby's baden flesje geven, maar koken...
Paniek , en Mike zegt zo spontaan meteen " help vijf dagen donkere zwarte pizza..."
In het ziekenhuis waar ik lag, waren er degelijke kinder menu's...
En dan s'avonds een boterham...
En de verpleegsters hielden een kop soep opzij voor mijn kids...
Hij kan alles, baby's baden flesje geven, maar koken...
in hun dromen jaa...
Mike is mijn rechterhand en kan voor een kid van dertien verdraaid goed koken...
Vanuit het moederhuis had ik een feilloos communicatie systeem, alles verliep bijna op rolletjes.
Als ik nu zwanger ben, en moet bevallen, dan, zal het nog beter verlopen..
Ik kan nu rekenen op de hulp van wat oudere kinderen, en dat helpt enorm..
Mike is mijn rechterhand en kan voor een kid van dertien verdraaid goed koken...
Vanuit het moederhuis had ik een feilloos communicatie systeem, alles verliep bijna op rolletjes.
zouden ze er niet van profiterenjanewaye schreef:in hun dromen jaa...

WAT DENK JE? IK BEN HUN MOEDER....
IK ZAL MIJN OEI IK KIJK BOOS GEZICHT OPZETTEN EN DAARMEE BASTA.
HET Zijn brave kids die geen problemen veroorzaken op school of thuis, laat ze leven en fuiven terwijl ik er niet ben.
Bart, op dat @ adres heb ik mijn foto's aangepast, ja kan gaan kijken als je wil... Okee ik geef je nog een keer het adres
www."een ander forum".be/gallery/kindjesvanWorf
IK ZAL MIJN OEI IK KIJK BOOS GEZICHT OPZETTEN EN DAARMEE BASTA.
HET Zijn brave kids die geen problemen veroorzaken op school of thuis, laat ze leven en fuiven terwijl ik er niet ben.
Bart, op dat @ adres heb ik mijn foto's aangepast, ja kan gaan kijken als je wil... Okee ik geef je nog een keer het adres
www."een ander forum".be/gallery/kindjesvanWorf

We zien wel, zweep of folterbank, dat valt te bezien...
Al bij al heeft hij het vaderschap goed onder controle...
Wij zijn twee handen op één buik, met andere woorden, als een van de kids afkomt met mama heeft gezegsd dat ik dat mag....
Zal hij of zij niet moeten liegen.
De ouder tamtam doet goed zijn werk..
Een mix?
Rudi doet de hele week 14uur22uur.
Ik ben er gisteren vanonder gemuist, en muis er wellicht vanavond vanonder zo rond twintig uur.
Ik chat met veel mama's van grote gezinnen.
Maar er is groot nieuws..
en dan zal ik het je maar uitleggen...
Rudi zijn fabriek is vorig jaar in maart gesloten, op de ene dag als de andere stonden er 300 mensen op straat.
Hij heeft geen dag zonder werk gezeten en altijd kunnen werken, maar als interim.
Voige week maandag is hij ergens gaan soliciteren, en sinds gisteren defenietief en voorgoed vast contrakt genomen in een nieuwe fabriek waar hij enorme mogelijkheden heeft.
Dus toen hij gisteren terug kwam, moest hij veel vertellen.
Rudi doet de hele week 14uur22uur.
Ik ben er gisteren vanonder gemuist, en muis er wellicht vanavond vanonder zo rond twintig uur.
Ik chat met veel mama's van grote gezinnen.
Maar er is groot nieuws..
en dan zal ik het je maar uitleggen...
Rudi zijn fabriek is vorig jaar in maart gesloten, op de ene dag als de andere stonden er 300 mensen op straat.
Hij heeft geen dag zonder werk gezeten en altijd kunnen werken, maar als interim.
Voige week maandag is hij ergens gaan soliciteren, en sinds gisteren defenietief en voorgoed vast contrakt genomen in een nieuwe fabriek waar hij enorme mogelijkheden heeft.
Dus toen hij gisteren terug kwam, moest hij veel vertellen.