Lost.

Moderators:Welcome, Moderators

Keppebolle
Moderator
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 01 nov 2005, 11:57

Heb gisteren het witte monster gezien en dat meisje dat zwanger is, is terug maar dat zullen we volgende week pas zien.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 01 nov 2005, 22:12

Dagmar, verslaafd?? Wie?? Wij?? Ik vraag me toch af waar je dat haalt :roll: :oops: :lol: :shock: :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 01 nov 2005, 22:17

Goed, in al mijn enthousiasme was ik even te vlug... :roll:

Dat witte monster is een ijsbeer. Gisteren konden we dat voor de eerste keer duidelijk zien, toen dat jongetje aangevallen werd.
Het zal toch nog waar zijn dat daar experimenten zijn uitgevoerd.
En inderdaad, vlak voor het einde kwam Claire uit de struiken, totaal verwilderd. In het spotje voor volgende week heb ik gezien dat ze niemand meer zal herkennen. En Ethan, haar ontvoerder, zal haar opnieuw komen halen. Dus ze is wellicht ontsnapt.
Zou ze nog zwanger zijn?

En voor de rest denk ik dat er nog een vliegtuig is neergestort. Boone en Locke hebben een metalen deur ontdekt onder het struikgewas en blijkbaar ligt dat daar al een tijdje. Het lijkt toch op een wrakstuk van een vliegtuig.

Andere hersenspinsels zijn nog steeds vanharte welkom... :)
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 02 nov 2005, 10:10

Ja, Ik denk ook aan een eerdere vliegtuigcrash. Misschien zijn die mensen doorgedraaid en hebben ze die onderzoekers ook gek willen maken.
Of misschien hebben ze de onderzoekers gedwongen om zo'n freaky toestanden, zoals ijsberen kweken, en heeft die franse vrouw ingegrepen en misschien hebben die "andere" mensen daarom haar zoon ontvoerd (Alex was het he?)

Boekenwurmpje
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 02 nov 2005, 12:07

hoi,

Sandy, in de allereerste aflevering is die ijsbeer al eens opgedoken hoor. Toen heeft kate (denk ik) hem doodgeschoten. maar blijkbaar is er dus meer dan 1?
Die Locke is toch echt wel een rare gast he? Boon verdoven, en hem op een soort trip laten gaan om zijn obsessie voor zijn stiefzus kwijt te raken :shock:

Ik ben heel benieuwd of Claire nog zwanger gaat zijn als ze terug bij de groep komt.
En wat is het verhaal van Hurley? Die zijn verleden hebben ze nog niet laten zien he?
En die Koreaanse man spreekt volgens mij ook Engels, net als zijn vrouw. Mooi hoe die mekaar teruggevonden hebben. :wink:

Wij denken ook dat die deur die Locke en Boon gevonden hebben een deel van een eerder neergestort vliegtuig is. Misschien zitten ze wel in de Bermuda Driehoek? Dat zou ook verklaren waarom het noorden ineens niet meer in het noorden ligt ...

Spannend! Een mens zou bijna beginnen verlangen naar maandag! Spijtig dat die dag ook samenvalt met het begin van mijn werkweek ... :wink:

Groetjes van een fan!!
B
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 02 nov 2005, 12:09

Boekenwurmpje schreef:

Wij denken ook dat die deur die Locke en Boon gevonden hebben een deel van een eerder neergestort vliegtuig is. Misschien zitten ze wel in de Bermuda Driehoek? Dat zou ook verklaren waarom het noorden ineens niet meer in het noorden ligt ...

Hey, goed gedacht!

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 02 nov 2005, 12:57

ik heb het weer gemist :cry:
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 02 nov 2005, 15:24

Slechte punten voor jong moederke!!! :wink:

Boekenwurmpje, je zou wel eens gelijk kunnen hebben over die Bermuda Driehoek. Stel, er is al eens een vliegtuig neergestort, die Fransaise komt uit een gestand schip en nu weer een vliegtuig neergestort. En het noorden ligt niet in het noorden, dus als er een schip of vliegtuig in de buurt van het eiland vliegt of vaart, dan slaan de kompassen op hol en worden de boten en vliegtuigen stuurloos.
Neen echt, van die Bermuda Driehoek, dan vind ik goed kunnen eigenlijk.
Ik ben blij dat ik jullie heb gevonden, zo gaan we er misschien nog vlugger achter komen dan de serie gedaan is.

Ik vind dat die Koreaanse man raar keek naar dienen struisen met z'n krullen als hij hem iets zegt, net of hij inderdaad ook Engels begrijpt. Zijn vrouw weet ook niet waar hij mee bezig was, voor de chrash. Hij zat ook in duistere zaakjes en misschien heeft hij daarvoor ook Engels gestudeerd.

Groetjes.
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 04 nov 2005, 13:09

Ik heb ook gezien dat Boone in een flashback dienen ene blonde (diene geweldadige die altijd alles pikt uit de wrakken) heeft tegengekomen in het politiebureau...
Waarom zat die daar? (diene blonde, niet Boone)

Boekenwurmpje
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 04 nov 2005, 13:59

ja da's juist Sarah!
misschien was hij gearresteerd voor oplichting?
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 04 nov 2005, 21:37

Ja, zijn naam ontspringt me nu even, maar tis just, heb dat ook gezien.
Hij heeft een paar afleveringen geleden wel een brief laten lezen aan Kate. Hij had die brief altijd op zak. Hij had hem geschreven naar de moordenaar van zijn vader of zoiets. Misschien heeft hij die man iets aangedaan en is hij daarom opgepakt.
We zullen moeten blijven verderkijken, willen we het weten... :D
Afbeelding
Afbeelding

Marita
Pas blauw

Bericht door Marita » 04 nov 2005, 22:16

Boekenwurmpje schreef:ja da's juist Sarah!
misschien was hij gearresteerd voor oplichting?
Boekenwurmpje, wil je je link naar je album eens nakijken. Daar is iets mee mis.

Boekenwurmpje
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 05 nov 2005, 22:09

euh, wat is er juist mis mee? Want als ik erop klik dan krijg ik gewoon mijn album te zien.
Moet ik eerst nog mijn album 'openstellen' voor anderen ofzo? Ik ben hier nog nieuw, heb nog niet veel ervaring met dit forum.

Die grimmige kerel die ook in het politiebureau zat noemt zichzelf Sawyer, maar dat is niet zijn echte naam. Het is de naam van de kerel die zijn ouders oplichtte waardoor zijn vader zijn moeder vermoordde en daarna zelfmoord pleegde.
Hij heeft dan die brief aan die man geschreven om aan die man te geven als hij hem ooit tegenkwam. Maar hij had hem nog op zak dus hij is die man denk ik nog niet tegengekomen.

Enfin soit, binnen twee dagen weten we meer! (of juist niet :lol: )
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 05 nov 2005, 22:10

Als ik er op klik, kom ik in mijn album terecht..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Welcome
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Welcome » 05 nov 2005, 22:11

Site - administrator
www.welcomebaby.be

Marita
Pas blauw

Bericht door Marita » 05 nov 2005, 22:24

en ik kwam in mijn album terecht (en dat is leeg)

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 06 nov 2005, 14:26

Boekenwurmpje, inderdaad da wast!
Morgen het vervolg en niet vergeten kijken hé!
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 08 nov 2005, 14:22

En?? Was iedereen trouw op post gisteren?? :wink:
Persoonlijk vond ik het niet zo'n spannende aflevering, heb er al beter gezien. Ze gingen nogal veel terug in de tijd met hun flashbacks.
Ik vond het wel jammer dat Charlie, Ethan doodgeschoten heeft, want misschien had hij wel iets gelost en zo wisten we als er nog mensen op het eiland zijn, behalve dan de Francaise.
En Claire die geheugenverlies heeft...zo komen we nooit iets te weten grrrrr. :evil:
Ik ben eens benieuwd hoe het gaat aflopen met haar baby.
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 09 nov 2005, 09:54

Ik denk toch niet dat Ethan iets had gezegd hoor.
Ik zou eens iets meer willen weten over die Hurley(? dacht ik)
En Sawyer is toch zo gene slechte he? (en knap.... :D )

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 09 nov 2005, 14:17

Hihi, vind diene Swayer ook wel ne knappen, maar onbereikbaar voor ons op dat verre eiland :lol: :lol:
Inderdaad, hij is gewoon zo verbitterd door alles wat hij geeft meegemaakt in zijn kindertijd. Plus dat hij de herrinnering moet meedragen dat hij iemand vermoord heeft.
Ik weet niet of Ethan niets zou gezegd hebben. Diene Rahid (denk ik) is wel ne harden. Hij heeft nog tijdens de Golfoorlog mensen gefolterd en zo zouden ze misschien iets uit hem hebben gekregen. Pas op, ik ben daar niet voor, hé, maar ik denk dat ze alles zouden doen om iets meer te weten te komen.
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 10 nov 2005, 09:42

En Sawyer vermoorde de verkeerde door diene "vriend" van hem. Dat vond ik wel erg, hoor. Ik zat daar van "Oh nee, ocharme. Kom hier, ik zal u is troosten" Hahaha :lol:

Boekenwurmpje
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 10 nov 2005, 14:42

Voilà se, mijn link naar het foto-album is bijgewerkt, hopelijk is het nu juist :)

Ik heb toch ook gevloekt hoor, toen Charlie Ethan doodschoot! Nu weten we nog niet veel meer.
Claire begint langzaam zich wat te herinneren over de crash en de tijd voor haar ontvoering, misschien komt de rest ook nog terug?

ocharme Sawyer zeg, de verkeerde mens doodgeschoten! Wel toevalling dat hij net Jack z'n vader tegenkwam, en dat die hem het advies gaf om door te gaan met zijn plannen (zonder te weten wat die plannen waren natuurlijk).
Dus Swayer is voor de crash al op een of andere manier in contact geweest met Boone (in het politiebureau) en Jack (via z'n vader).
intriges, intriges ...

En oh, dames mijn hart brak toen ik de kleine sawyer ineengekrompen van angst onder z'n bed zag liggen :cry:
Ik zou hem zo een knuffel hebben willen geven ...

Groetjes

B
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 10 nov 2005, 21:47

Inderdaad, Swayer heeft voor de crash al met bepaalde medepassagiers in contact gekomen. Ik weet niet, het is allemaal zoveel toeval dat het niet meer klopt.
Er is iets raars, vreemd, mysterieus met dat eiland.
Afbeelding
Afbeelding

suzynatascha
Pas blauw

Bericht door suzynatascha » 12 nov 2005, 18:56

Joepie, ik heb trouwe Lost-fans gevonden! Ikke volledig gek op deze serie! Ikke altijd blij als't maandag is! HIHI!

Nu moet ik 't een en ander kwijt over Lost hoor.

Ik vind het teneerste heel plezant dat je elke aflevering meer te weten komt over het verleden van de personages. Vooral het verhaal van de zwarte papa en zijn kindje vond ik heel erg mooi/droevig.

Vanaf het moment die Ethan in beeld kwam, had ik direct een vermoeden dat hij een ALIEN was. Ja echt, niemand wil mij geloven. Toen Ethan uiteindelijk werd doodgeschoten geloofde ik er niets van en dacht ik dat hij wel weer tot leven zou komen. Maar toen ze hem begraafden was er nog steeds geen leven in gekomen, nochtans met die hand die uit de zak lag had ik mijn twijfels hoor. Maar ja nu is ie dus begraven, dus zand erover? Alleen het luik dat Lock en die blonde jongen hebben gevonden, lijkt mij toch ook wel een UFO hoor.

Heel eigenaardig blijkt nu dat die Sawyer contact had met die blonde gast én met de vader van de dokter.

Raar dat dit zo toevallig zou zijn.

Dan ja die helderziende wou idd dat dat meisje op het vliegtuig ging omdat hij wist dat die ging crashen. Ik denk niet dat hij ook gezien heeft dat zij zou ontvoerd worden en zo, ik denk dat die helderziende enkel baseerde op het feit dat ze dan wel de moeder zou zijn van het kindje en dat ze daar gelukkig kan verder leven op het eiland.

Charlie (allias Peppin uit Lord of The Rings) 'k vind hem zo grappig! Maar hij speelt echt ongelooflijk goed.

Over de chineeskes, 'k weet niet goed, ik denk niet dat die man engels begrijpt hoor. Maar ik denk wel dat hij begint zijn vrouw door te krijgen. Je kunt geloven dat als hij het bevestigt krijgt dat zij gelogen heeft over het feit dat ze engels kent én dat ze les had gevolgd omwille dat ze wou wegvluchten van hem, hij niet zo braaf zal zijn. Er zullen harde klappen volgen denk ik... (ik hoop wel van niet)

Over de monsters (de zogezegde ijsberen)... de eerste keer dat ie aanvalde, die enorm grote was toen ze naar de cockpit waren gelopen voor de radio. Maar toen hebben we hem nooit gezien. De 2de keer is er een klein exemplaar IJSBEER doodgeschoten. Nadien is de GROTE ijsbeer enkel nog voorgekomen in de 'hallucinaties' van de mensen. De 2de 'kleine' ijsbeer is dan voorgekomen toen hij dat zwarte jongetjes aanviel. Dus dit is nog een geheel raadsel.

Dan die Ethan zou de zoon KUNNEN zijn van die française (in het echt is die vrouw van Servië afkomstig, mijn man kan het weten die is daar opgegroeid - dat is wel grappig). Ik zal dit in het oog houden hoor, goeie theorie! (vooral als mijn theorie over die aliens niet klopt!)

Ik ben alvast heel benieuwd! Nog 2 dagjes en 't is weer zo ver.

Grtjs,
Natascha
Ik ben 24 jaar en ben in verwachting van mijn tweede kindje!

Afbeelding

Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 12 nov 2005, 22:23

Natascha toch, wat een verhaal, meid!!
Ik ben reuzeblij dat je ons vervoegd, want hoe meer theorieën hoe gekker het wordt.
Dat van die aliens is vergezocht, maar ja hoe moet je het zeggen? Ethan had zo'n vreemde blik in zijn ogen, ik weet niet hoe je het moet zeggen. Iets ja, buitennatuurlijks. Dat luik, ja dat zou eventueel wel van iets buitenaards kunnen zijn.
Ethan heeft Charlie en Claire meegesleurd, want er waren sporen te zien. Hoe kan een gewone man, twee mensen meesleuren. Iemand die eventueel niet van hier zou zijn, zou dat misschien wel kunnen.
Jongens jongens, het wordt met de minuut gekker :shock: :shock:
En die beren: toen ze de radio wilden gaan zoeken is de overlevende piloot aangevallen en op gruwelijke wijze aan zijn einde gekomen. Hij hangde in een boom, totaal verminkt. Een "gewone" ijsbeer kan dat toch niet? Daarvoor is zo'n beest veel te klein. Die scene deed me denken aan een scene uit Jurrasic Park of zo.
Alé, hoe gekker hoe liever!!
Laat andere meningen maar komen. Atlijd welkom.
Afbeelding
Afbeelding

suzynatascha
Pas blauw

Bericht door suzynatascha » 13 nov 2005, 20:24

Heb ondertussen de 'trailer'/reclame al gezien voor de volgende aflevering (morgenavond dus) én die ziet er razend spannend uit! Hopelijk gaat mijn volle-werk-dag héél snel voorbij!

Grtjs,
Natascha
Ik ben 24 jaar en ben in verwachting van mijn tweede kindje!

Afbeelding

Afbeelding

Boekenwurmpje
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 14 nov 2005, 11:07

Goh ja Sandy, die piloot was ik al helemaal vergeten!
Een ijsbeer is van nature dol op mensenvlees, maar kan natuurlijk niet in de bomen klimmen he ...
Dus nu zijn we nog geen stap verder bij de ontrafeling van het mysterie :D
Vanavond weer een nieuwe aflevering, spannend!!!
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 14 nov 2005, 11:35

Ik weet niet of een ijsbeer kan klimmen, maar dan nog. Die piloot hing in een hele hoge boom, ik weet niet of een beer zo hoog kan.
In ieder geval, dat de namiddag maar snel achter de rug is :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 14 nov 2005, 22:47

Ik denk dat het vandaag grappig was, of Filip heeft een bizar gevoel voor humor.. Hij heeft toch een aantal keer gelachen! :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 15 nov 2005, 10:30

Ja, wij ook hoor.
Diene Hurley is toch de max! :D

Plaats reactie

Terug naar “ Film, tekenfilms, en tv programma's”