Dat is dus nog 22 daagjes!!!
Lani's 2de verjaardag
Moderators:Dagmar, Moderators
Op 24 november word onze grote kleine meid 2 jaartjes!
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
Het zou wel handig zijn dat ze in mei naar school kan gaan; Zo kan ik toch al een beetje beter werk zoeken. Nu moet ik zien wat ik doe want ik heb zelfs nog geen OM. En ik zou het fijner voor haar vinden moest ze direct van thuisnaar de kleuterschool kunnen gaan. Ipv eerst een paar maandjes OM en dan wéér die verandering van e kleuterschool. Wie weet mogen we daardoor weer helemaal opnieuw beginnen met de zindelijkheidstraining 
Daar zijn we nog niet uit. We denken gewoon klein feestje te geven bij ons mama thuis, sinds ik daar dan woon
Maar vorig jaar hebben we het ook bescheiden gehouden. Dan was ook gewoon de peter uitgenodigd (die woond in Knokke en ons mama is de meter) en heb ik een paar chocoladetaarten gebakken.
Dit jaar zal het hetzelfde zijn, denk ik. Al zal ik iets speciaals maken van de taart, dit jaar. Met nog meer chocolade
Mjammie!
't Kan ook dat het dit jaar eens bij Guy's vader word gegeven omdat Guy daar dan terug woond. We weten het echt nog niet. Maar we doen alles zelf, dus kunnen we het nog een dag ervoor beslissen.
Maar vorig jaar hebben we het ook bescheiden gehouden. Dan was ook gewoon de peter uitgenodigd (die woond in Knokke en ons mama is de meter) en heb ik een paar chocoladetaarten gebakken.
Dit jaar zal het hetzelfde zijn, denk ik. Al zal ik iets speciaals maken van de taart, dit jaar. Met nog meer chocolade
't Kan ook dat het dit jaar eens bij Guy's vader word gegeven omdat Guy daar dan terug woond. We weten het echt nog niet. Maar we doen alles zelf, dus kunnen we het nog een dag ervoor beslissen.
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Amaai met een stang en al erbij, chique madame zeg hoor jouw Lani...echt wel tof...ze is er waarschijnlijk zelf ook wel trots op...Sarah schreef:Zeker en vast!![]()
't Is zo eentje van "Lollifant" van Winnie the pooh. In het lila. En zo eentje waar je een stang kan uittrekken en dan kan ze het zelf voorttrekken.
Er zaten eerst kleurpotloden ed in maar da's al in beslag genomenen verloren gedaan