baby van de maand
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Hey allemaal,
Op deze site staat ons Jutta met haar papa bij de rubriek 'baby van de maand' : www.babycentrum.com
Allen daarheen en stemmen maar......
Thanks
Op deze site staat ons Jutta met haar papa bij de rubriek 'baby van de maand' : www.babycentrum.com
Allen daarheen en stemmen maar......
Thanks
oeps, het is www.babycentrum.com
sorry
Muppet, ik heb het in je vorige tekst veranderd, dan zit ineens iedereen goed en dan zoeken ze niet voor niets. Je kan dat zelf ook in eigen berichten door rechts bovenaan op 'edit' te klikken.
Marita
sorry

Muppet, ik heb het in je vorige tekst veranderd, dan zit ineens iedereen goed en dan zoeken ze niet voor niets. Je kan dat zelf ook in eigen berichten door rechts bovenaan op 'edit' te klikken.
Marita
-
- Moderator
- Contacteer:
Re: baby van de maand
Mijn stem ook!!
Mooie foto!
Mooie foto!
- jong moederke
- Pas blauw
- annelies~chelsea~bryant
- Pas blauw
- Contacteer:
-
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
- Contacteer:
Waaw, zoveel stemmen van jullie. Thanks hoor.
By the way : ik heb die foto genomen toen ze dus echt aan het slapen waren hé. Da's dus niet geposeerd ofzo. Ik vind hem ook supermooi.
Heb wel mijn bedenkingen bij de foto's die nu op de eerste plaatsen staan. Zoveel???????? Dat kan toch niet.
Enfin, ben blij dat ik toch op jullie kan rekenen. Nog eens een dikke merci.
muppet
By the way : ik heb die foto genomen toen ze dus echt aan het slapen waren hé. Da's dus niet geposeerd ofzo. Ik vind hem ook supermooi.
Heb wel mijn bedenkingen bij de foto's die nu op de eerste plaatsen staan. Zoveel???????? Dat kan toch niet.
Enfin, ben blij dat ik toch op jullie kan rekenen. Nog eens een dikke merci.
muppet
-
- Moderator
- Contacteer:
- Welcome
- Site Admin
- Contacteer:
allé....ik doe dat niet zo vaak, maar heb ook m'n stemmeke uitgebracht..samen sterk....
succes
succes
Site - administrator
www.welcomebaby.be
www.welcomebaby.be
Waarschijnlijk veel familie of vrienden ingeschakeld.. De baby van de maand zal diegene worden die het meeste mensen "kent". Maar voor jullie is Jutta gewoon de mooiste, liefste,... op welke plaats ze ook eindigt.. (en gelijk heb je!)muppet schreef:...
...
-
- Moderator
- Contacteer:
en ik kijk meestal naar die onderaan. Daar zijn ook mooie foto's en mooie kindjes bij. Sommige mama's vergeten om voor hun eigen kindje te stemmen.Dagmar schreef:Waarschijnlijk veel familie of vrienden ingeschakeld.. De baby van de maand zal diegene worden die het meeste mensen "kent". Maar voor jullie is Jutta gewoon de mooiste, liefste,... op welke plaats ze ook eindigt.. (en gelijk heb je!)muppet schreef:...
...