Sint-Andriesziekenhuis Tielt
Moderators:Welcome, Moderators
Hallo,
Ik heb een vraagje voor de mama's uit Tielt en omstreken.
Ik ben in December voor de 3 de keer bevallen in het ziekenhuis te Tielt en ben daar vrij tevreden over.
Enkel de factuur viel reuze tegen.
Ben de zondag bevallen dus betaal je weekend dienst.
De gynaecoloog heeft mij enkel moeten hechten,de geboorte is met de vroedvrouw gebeurt want hij was te laat.
Maar toch moet ik de volle pot betalen voor die gynaecoloog die niet eens mijn vaste gynaecoloog is,want hij was van wacht en mijn gynaecoloog niet.
Dat is eigelijk het enige minpuntje van de hele zaak.
Anders ben ik altijd goed begeleid geweest.
Ook toen mijn dochter 7 jaar geleden een maand te vroeg geboren werd.
Wat zijn jullie ervaringen met het ziekenhuis,het personeel en de dokters?
Groetjes
Ik heb een vraagje voor de mama's uit Tielt en omstreken.
Ik ben in December voor de 3 de keer bevallen in het ziekenhuis te Tielt en ben daar vrij tevreden over.
Enkel de factuur viel reuze tegen.
Ben de zondag bevallen dus betaal je weekend dienst.
De gynaecoloog heeft mij enkel moeten hechten,de geboorte is met de vroedvrouw gebeurt want hij was te laat.
Maar toch moet ik de volle pot betalen voor die gynaecoloog die niet eens mijn vaste gynaecoloog is,want hij was van wacht en mijn gynaecoloog niet.
Dat is eigelijk het enige minpuntje van de hele zaak.
Anders ben ik altijd goed begeleid geweest.
Ook toen mijn dochter 7 jaar geleden een maand te vroeg geboren werd.
Wat zijn jullie ervaringen met het ziekenhuis,het personeel en de dokters?
Groetjes
- Karen/1982
- Pas blauw
Hallo,
Ik ben op 30/08 bevallen in Tielt. Als ik dit zo lees, krijg ik al schrik voor mijn factuur. Ik heb ze tot nu toe nog niet ontvangen. Ik ben met KS bevallen bij Dr. Servaes.
Het erge aan de situatie is, ik heb een hospitaalplan bij de CM, maar voor opnames door zwangerschap en bevalling is er een wachttijd van 9 maanden en die was bij mij om op 01/09
Maw, was ik twee dagen later bevallen, dan kon ik rekenen op de hospitaalplan, maar nu moet ik dus de volle pot betalen
Groetjes,
Ik ben op 30/08 bevallen in Tielt. Als ik dit zo lees, krijg ik al schrik voor mijn factuur. Ik heb ze tot nu toe nog niet ontvangen. Ik ben met KS bevallen bij Dr. Servaes.
Het erge aan de situatie is, ik heb een hospitaalplan bij de CM, maar voor opnames door zwangerschap en bevalling is er een wachttijd van 9 maanden en die was bij mij om op 01/09

Groetjes,
- jong moederke
- Pas blauw
- Karen/1982
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
Ik heb die zondag enkel de gynae van wacht moeten betalen.
Ondanks dat hij enkel wat moeten hechten heeft.
De bevalling zelf heb ik geheel alleen met de vroedvrouw gedaan,waar ik heel tevreden over was.
Voor de rest van de dagen was het iedere keer mijn eigen gynae en moest ik enkel die betalen.
Ook zo iets,betalen voor het dagelijkse babbeltje dat ze komen maken.
Want de verzorging gebeurde door de verpleegsters,de hoofdverpleegster kwam dan iedere dag kijken hoe het met de baarmoeder gesteld was en nam dan de bloeddruk.
Ondanks dat hij enkel wat moeten hechten heeft.
De bevalling zelf heb ik geheel alleen met de vroedvrouw gedaan,waar ik heel tevreden over was.
Voor de rest van de dagen was het iedere keer mijn eigen gynae en moest ik enkel die betalen.
Ook zo iets,betalen voor het dagelijkse babbeltje dat ze komen maken.

Want de verzorging gebeurde door de verpleegsters,de hoofdverpleegster kwam dan iedere dag kijken hoe het met de baarmoeder gesteld was en nam dan de bloeddruk.