wist ik het maar!
Moderators:Welcome, Moderators
Hellowww allemaal...was even druk in de weer met kerstfeestjes en daarom wat minder op het "net"...
Ovulatietestjes...de zesde en laatste test gaf een heel licht lijntje...niet zoals het hoort , dus...maar gisteren moest ik dus naar de gyn.
Ik vertelde hem dat ik dus echt een week rond de eisprong buikpijn heb...hij vond dat vreemd en ging eens checken...
Alles ziet er perfect uit zei hij en je eisprong komt eraan...nog een dag of 2 ..;dus we weten wat er ons te doen staat...
Hij heeft wel bloed getrokken want aangezien ik nu dus al de 10e lichtjes bloed begon te verliezen zou ik dus wel met een zeer late eisprong zitten...maar aangezien mijn regels maar echt goed doorkwamen de 14e is het dan weer normaal...
Maar toch even bloed trekken om te zien of daar ook alles goed zit.
Ik wens je een schoon kind in 2008 zei hij nog...dus we wachten af hé....
Ovulatietestjes...de zesde en laatste test gaf een heel licht lijntje...niet zoals het hoort , dus...maar gisteren moest ik dus naar de gyn.
Ik vertelde hem dat ik dus echt een week rond de eisprong buikpijn heb...hij vond dat vreemd en ging eens checken...
Alles ziet er perfect uit zei hij en je eisprong komt eraan...nog een dag of 2 ..;dus we weten wat er ons te doen staat...
Hij heeft wel bloed getrokken want aangezien ik nu dus al de 10e lichtjes bloed begon te verliezen zou ik dus wel met een zeer late eisprong zitten...maar aangezien mijn regels maar echt goed doorkwamen de 14e is het dan weer normaal...
Maar toch even bloed trekken om te zien of daar ook alles goed zit.
Ik wens je een schoon kind in 2008 zei hij nog...dus we wachten af hé....

- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer:
Laat ons hopen dat ons zwaar werk wat opbrengt...
Maar als je er zo met je neus op zit denk ik...'t zal wel niks zijn...
De lastige 2 weken breken hier dus weer aan...gelukkig ben ik er al veel minder mee bezig dan in het begin..;dat moet ook want anders is het niet leefbaar...er breekt ook een heel drukke tijd voor mij aan op zakelijk vlak dus dat zal de komende 2 maanden zeker al voor afleiding zorgen. En de rest zal volgen zeker...meer kan je er niet van zeggen...

Maar als je er zo met je neus op zit denk ik...'t zal wel niks zijn...
De lastige 2 weken breken hier dus weer aan...gelukkig ben ik er al veel minder mee bezig dan in het begin..;dat moet ook want anders is het niet leefbaar...er breekt ook een heel drukke tijd voor mij aan op zakelijk vlak dus dat zal de komende 2 maanden zeker al voor afleiding zorgen. En de rest zal volgen zeker...meer kan je er niet van zeggen...

Voor mij testje op 13 januari... nog 11 dagen wachten dus... Zal er snel zijn, want er komen drukke weken aan. Nu nog effe vakantie, maar daarna véééééél verbeterwerk van op school. Einde semester staat voor de deur. Dus de komende dagen zie je mij hier nog regelmatig, maar dan zal het wat minder zijn tot eind januari. Ik probeer wel tussendoor nog af en toe te komen kijken, zodat ik kan volgen hé
maar ik merk dat ik er wel wat uurtjes in "verlies" zo hier op het forum. 't Is hier ook zo gezellig hé!

- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer:
- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer:
Spijtig genoeg geen enkel teken...ik denk niet dat het wat zal zijn deze maand...spijtig , want ik begin echt te twijfelen aan mezelf en aan mijn lichaam...ik kan testen vanaf 11 januari...maar 'k geloof er niet in dat het nodig zal zijn om te testen.
Gelukkig drukke tijden in het vooruitzicht...minder tijd dan om er aan te denken hé...
En dan te bedenken dat ik bij de eerste 2 zwangerschappen steeds direct of bij de 2e ronde zwanger was!!! pffffffffffffffffffffffffffff........
Gelukkig drukke tijden in het vooruitzicht...minder tijd dan om er aan te denken hé...
En dan te bedenken dat ik bij de eerste 2 zwangerschappen steeds direct of bij de 2e ronde zwanger was!!! pffffffffffffffffffffffffffff........
gho, fieke, 't is nog maar de derde ronde hoor...maar ja, 'k ben het niet gewoon van te wachten op iets...(en dat geldt voor alles in mijn leven...'k heb geen geduld en alles moet NU direct)
Maarrre, ik zie dan dat het bij jou al de 17e ronde is...dat moet ik toch even
....
Leuk dat je zoontje krokodil wil worden...mijn dochter heeft jaren aan een stuk gezegd dat ze een hondje wilde worden...
Maarrre, ik zie dan dat het bij jou al de 17e ronde is...dat moet ik toch even

Leuk dat je zoontje krokodil wil worden...mijn dochter heeft jaren aan een stuk gezegd dat ze een hondje wilde worden...

@ Mummy: Ja, 't is niet gemakkelijk als je moet wachten op iets wat je zó graag wil hé... maar zoals je bij ons ziet, kan het dus ook soms anders verlopen. Maar elke maand hoop ik er toch wel een beetje op hoor! De ene maand al wat feller dan de andere, maar dat zal wel normaal zijn zeker?
Krokodil, trein, ... af en toe weer iets anders. Vandaag wil hij een meisje worden
Soms toch niet te doen hoor, die klein mannen!
Krokodil, trein, ... af en toe weer iets anders. Vandaag wil hij een meisje worden

Sedert gisteravond lage rugpijn die komt opzetten...deze morgen ook een vreemd gevoel in buik...beetje drukkend, zal dus weer niks zijn denk ik...en stel ik me toch vragen hoor....normaal zou ik pas 14 jan ongesteld moeten worden..;das nog 10 dagen!!! Dus waarom krijg ik dan telkens zo vroeg gevoel van doorbrekende/opkomende regels???En maandag zeker alweer licht bloedverlies?? Pffff, ik zit met vragen hoor, ben het al zo beu als koude pap. 

- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer: