nog drie weken voor Dagmar...
Moderators:Dagmar, Moderators
En dan neemt ze haar pc mee, naar het moederhuis, en van het moment dat ze bevallen is, laat ze ons dat meteen weten...
Ik zoek ondertussen virtuééle champagne...
Ik zoek ondertussen virtuééle champagne...
De pc meenemen?? Dan is de papa ongelukkig! Hij is, als hij thuis is, constant bezig met vanalles en nog wat op de pc.. Misschien kan ik in de verpleegsterpost inbreken en daar de computer gebruiken!!!
Nee, ik heb al gevraagd of Filip het hier dan even wil laten weten, maar ik denk dat hij het gaat vergeten.. Dus één van dees voor de zekerheid ook eens aan mijn zus vragen..
Nee, ik heb al gevraagd of Filip het hier dan even wil laten weten, maar ik denk dat hij het gaat vergeten.. Dus één van dees voor de zekerheid ook eens aan mijn zus vragen..

Neen, zo zit ik niet in mekaar.
Als ik een beetje pijn heb, of ik stoot me ergens tegen, dan schreeuw ik moord en pijn.
Maar als ik erge pijn heb, val ik compleet stil...
Toch een goede raad, mocht je er één hebben, dan trek je best je huwelijksring en andere ringen uit.
Als een vrouw moet persen, dan knijpt ze meteen je handen fijn.
Hoe je vrouw van plan is te bevallen weet ik niet.
Maar als het is zonder verdoving (is het zo dan 100 maal bravo...), zal de pijn zo erg zijn, dat ze zich op het laatst (vlak voor de perswééén), dat ze zich zal terugtrekken bij wijze van spreken.
Dat is niet adnormaal, en je moet haar laten doen, handje vasthouden en af en toe hoofd afsponzen is bijlange naa niet mis.
Er zijn vrouwen die van alle soorten massage verdragen tijdens de wééén, mij moest je met rust laten...
Over Rudi tijdens de bevallingen, daar heb ik een paar andere verhalen over die heel wat minder zijn...

Maar daar moet hij zelf mee over de brug komen...

Mijn vrouwtje wil gewoon bevallen en daarvoor zijn we nu alles aan het leren bij een kinesist

Mijn trouwring zal ik dan maar uitdoen

Maar...vertel eens van Dumbledore en zijn bevallingen

Vraag het maar over bijna flauwvallen, en frieten eten, en bijna te laat voor onze Stijn...
Dat van die jeans broek weet ik al.
Ooit gedacht aan bretellen?
Daarbij, normaal gezien zal jij ook een groen bloes moeten aandoen.
Nog één goede raad, neem geen kostbaare spullen mee.
Bankkaarten en zo thuis laten, neem gewoon wat enkelgeld mee voor de parking en koffieautomaat.
En natuurlijk je papieren...
Dat ze natuurlijk wil bevallen kan ik begrijpen, en men kan er haar alleen maar voor feleciteren.
Ik nooit meer. Alhoewel ik een hooge pijndrempel heb, en veel pijn verdraag, neen nooit niet meer.
Een goede wéé is hetzelfde gevoel als een zaag in je buik voelen...
Maar vergis je niet Bart, een vrouw is sterk hoor.
En tijdens de bevalling heb je zo het idéé, ik kan niet meer, ik geef het op, dan nog komen er krachten naar boven waar je geen idéé van hebt dat ze bestaan.
Wees vooral niet bang, dat is nergens voor nodig.
Bereid je gewoon voor op een harde strijd met een hemelse afloop.
En zelfs als ze zegt, bol het af (deed ik toch) mag je geen mm wijken.
Eens de baby is geboren, is de pijn weg.
Dan zal ze moe zijn.
Toch nog een woordje goedbedoelde raad...
Stel dat ze dan toch verdoving wil, laat haar dan omiddellijk weten dat dat een keigoed idéé is.
Ik hoop dat alles verloopt zoals bij Mila, maar aangezien de hele zwangerschap al anders is, begin ik ervoor te vrezen.. Maar bij Mila ben ik heel rustig bevallen, niks gescholden, niks gevloekt.. Het enige dat ik me nog herinner, is dat ik ongelooflijke dorst had en dat het vreselijk warm was in de bevallingskamer (in de slaapkamers eigenlijk ook, begin januari en ik had dag en nacht een raam open staan).. En ik weet dat de dag na mij er een vrouw bevallen is, en maar goed dat dat de dag na mij was, want anders had ik ne serieuze schrik gepakt (gillen en roepen tot en met). En wat ik me ook nog herinner, is dat Filip mij gewoon niet mocht aanraken tijdens een wee.. Ik kon dat dan echt niet verdragen!!!bart schreef:en wat ik heel graag zou weten is of je gevloekt hebt en welke vieze woorden je gezegd hebt en of je je gynaecoloog of je vroedvrouw hebt uitgescholden, geslagen,...
en hoeveel blauwe plekken en krabletsels je vriend heeft en hoe erg zijn oren toeten van alles wat hij gehoord heeft
Hangt dit misschien van ziekenhuis tot ziekenhuis af? Filip heeft zo toch geen groen geval moeten aandoen..Janewaye schreef:Daarbij, normaal gezien zal jij ook een groen bloes moeten aandoen.