heb de laatste dagen regelmatig voor dat ik absoluut geen honger ben, en op andere momenten heb ik verschrikkelijk veel zin om te (vr)eten. Ambetant zenne!
Moderators:Welcome, Moderators
Wel tijdens de 'vruchtbare periode'... of misschien zit dat tussen mijn oortjes?? Voor de rest eigenlijk niet meer of minder dan voor ik stopte met de pil...Snoezie schreef:seg dames, los van het willen-zwanger-worden, hebben jullie sinds het stoppen met de pil ook zo veel goesting?niet te doen hahaha mijn vriend krijgt soms schrik van mij.
weet niet wat hem overkomt!
Bespeur ik daar enig zwangerschapskwaaltje.... ???heb de laatste dagen regelmatig voor dat ik absoluut geen honger ben, en op andere momenten heb ik verschrikkelijk veel zin om te (vr)eten. Ambetant zenne!
Ja, dat heb ik ook. Had tijdens het nemen van de pil eerlijk gezegd bijna nooit echt goesting. Toch niet zoals nuSnoezie schreef:seg dames, los van het willen-zwanger-worden, hebben jullie sinds het stoppen met de pil ook zo veel goesting?niet te doen hahaha mijn vriend krijgt soms schrik van mij.
Ik had ook wel veel meer goesting toen ik gestopt was met de pilSnoezie schreef:seg dames, los van het willen-zwanger-worden, hebben jullie sinds het stoppen met de pil ook zo veel goesting?niet te doen hahaha mijn vriend krijgt soms schrik van mij.
heb de laatste dagen regelmatig voor dat ik absoluut geen honger ben, en op andere momenten heb ik verschrikkelijk veel zin om te (vr)eten. Ambetant zenne!
Ha ja eh Snoezie... Tuurlijk datte! Nu jij dan toch klaar bent met de jouwe, kan ik mijn hempies en twee andere volle manden naar jou brengen hé want ja nu ik zwanger ben... Dat was nu eens een goede tip se!Snoezie schreef:aaargh nooooooo![]()
hihi kan je je zwangerschap niet aanroepen als excuus dat je niet meer kan strijken?![]()