G&F&S schreef:Tussen mij en mijn zus zat er 3 jaar en wij waren echt kat en hond niet te doen gewoon, dus het ligt volgens mij niet enkel aan het leeftijdsverschil, maar ook aan de persoonlijkheid van kinderen of ze al dan niet goed met elkaar overweg kunnen.
zo denk ik er ook over hoor, want ik heb 2broers, de een is 2j jonger en de andere 7j jonger dan mij, en ik heb het meeste en beste contact met de jongste die 7j jonger is dan mij... vroeger lag dat anders (toen ik bv 16j was

)toen vond ik da soms wel vervelend, en had ik meer aan mn andere broer... ik denk dus vooral dat het afhangt van gezinsituatie en de karakters van de kindjes zelf
had ik kunnen kiezen had ik er toch graag 4jaar tussen gehad... vooral omdat Amy dan ookal wat meer zelfstandiger ging zijn, en ookal meer zou beseffen dan nu... vooral ook omdat Amy dan al naar school zou gaan en ik me overdag volledig zou kunnen bezighouden met het kleintje, en mn beide kindjes dus genoeg aandacht zou kunnen geven, nu zal dat dus wat aanpassen en zoeken worden denk ik...
maar goed de natuur heeft voor ons anders beslist en er zal dus ong 22maand tussen zijn... velen zeggen dat ik achteraf nog ga zeggen dat ik het zeker niet anders meer zal willen... we zullen zien he
grtjs