Ik heb het er laatst al met Schorpioentje over gehad, maar nu hoor ik toch meer en meer

Mijn huisarts zei (bij mijn eerste bloedafname) dat het niet nodig was om dat te testen, maar met Daan kan dat toch gevaarlijk zijn of niet??
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
is dat niet voor iets anders ? denk als je besmet bent met CMV dat ze daar weinig kunnen voor geven bij de bevallingtori schreef:Bij mij neemt de gynaecoloog daar standaard op het eind van de zwangerschap een staaltje voor. Je hoort er verder niets van: als het nodig is krijg je medicatie bij de bevalling.
Schorpioentje73 schreef:is dat niet voor iets anders ? denk als je besmet bent met CMV dat ze daar weinig kunnen voor geven bij de bevallingtori schreef:Bij mij neemt de gynaecoloog daar standaard op het eind van de zwangerschap een staaltje voor. Je hoort er verder niets van: als het nodig is krijg je medicatie bij de bevalling.
wel kreeg ik een uitstrijkje voor de bevalling om te zien of je een bepaalde schimmelinfectie ofzo had, soort bacterie, omdat ze dan medicatie moesten geven tijdens de bevalling omdat de baby het niet op krijgen tijdens het "passeren"
just, kon er niet opkomenSofie S. schreef:Schorpioentje73 schreef:is dat niet voor iets anders ? denk als je besmet bent met CMV dat ze daar weinig kunnen voor geven bij de bevallingtori schreef:Bij mij neemt de gynaecoloog daar standaard op het eind van de zwangerschap een staaltje voor. Je hoort er verder niets van: als het nodig is krijg je medicatie bij de bevalling.
wel kreeg ik een uitstrijkje voor de bevalling om te zien of je een bepaalde schimmelinfectie ofzo had, soort bacterie, omdat ze dan medicatie moesten geven tijdens de bevalling omdat de baby het niet op krijgen tijdens het "passeren"
streptokokken
Inderdaad ja, dat was hetSofie S. schreef:Schorpioentje73 schreef:is dat niet voor iets anders ? denk als je besmet bent met CMV dat ze daar weinig kunnen voor geven bij de bevallingtori schreef:Bij mij neemt de gynaecoloog daar standaard op het eind van de zwangerschap een staaltje voor. Je hoort er verder niets van: als het nodig is krijg je medicatie bij de bevalling.
streptokokken