Pffffffff, de gyn...was in vertraging, dus zaten er nog 4 voor toen ik twintig voor 8 toekwam...toen het dan eindelijk bijna aan mijn beurt was, vloog hij door de wachtkamer, sorry, dringende bevalling..;'t zal niet lang duren...want 't is het derde kind...
Ik zag het echt niet meer zitten en heb dan maar een nieuwe afspraak gemaakt, dus 2de poging, 26/12...
Mijn mama is er klaar voor..;ze is zenuwachtig voor de verdoving maar de rest gaat...we moeten er door hé, geen andere oplossingen.
Ik had gisteren toch echt even een baal-moment, ik had het me zo anders voorgesteld...ik weet wel dat 2x keer proberen of 2 rondes echt niet veel zijn maar heb er gewoon even genoeg van. En ik word er gewoon lastig door....en toen nog heel mijn avond naar de knoppen door in die stomme wachtzaal te gaan zitten en nog niks meer weten...
En ik had zo graag met kerstmis de familie kunnen vertellen dat er nog ééntje onderweg was...zuchttttttttt.......en een keertje goed nieuws kunnen brengen , mijn mama zou ook zo blij zijn...
En ik weet wel dat mijn tijd wel komt enz...maar heb het gewoon even lastig.