dus niet omdat ze dan "veel " aan elkaar gaan hebben ofzo, gewoon uit ervaring voor jezelf ...
ben eens benieuwd

Moderators:Welcome, Moderators
Tamaravh schreef:Ik heb voor 2 jaar gekozen. Onze meisjes schelen juist geen 22 maanden en ik vind dat echt ideaal. Juist om dezelfde redenen zoals Sandy zegt. Ik zou het zo opnieuw doen. Ondertussen gaan ze allebei al naar school en zijn we uit de pampers. Die eerste jaren zijn wel iets drukker maar ik vond dat allemaal goed te doen.
hey,G&F&S schreef:Ik heb voor 4,5 jaar gekozen, omdat ik zelf altijd gezegd heb dat ik 5 jaar tussen wou hebben. Ook al omdat de grootste dan al wat zelfstandiger is en meer begrijpt enz.
Nu zit er dus 5.5jaar tussen, maar dat extra half jaar was eender omdat ik een zomer kindje wouHoewel Sitske ook wel een jaartje eender had mogen komen (maar dat was toen niet gelukt en ik deed maar één poging per jaar)
Ik vind het zo ook heel goed ze, ze krijgen elk hun aandacht, Femke heeft lang mij voor zich alleen gehad en nu kan ik Sitske ook wat meer aandacht geven als Femke op school is, iets aan het spelen is, uit spelen is of tv kijkt, zonder dat ze dan gevoel heeft dat ze geen aandacht meer krijgt.
DOei
G&F&S
Dagmar schreef:2,5.. Gewoon gevoelsmatig, maar kan het niet uitleggen..![]()
Tussen Mila en Karsten zit 2 jaar en 10 maanden.. Nu zal er tussen Karsten en de jongsten ongeveer 3 jaar en half zitten.. Wat mij betreft te lang, maar ja, je moet met twee zijn hé!![]()
saardientje schreef:hey,G&F&S schreef:Ik heb voor 4,5 jaar gekozen, omdat ik zelf altijd gezegd heb dat ik 5 jaar tussen wou hebben. Ook al omdat de grootste dan al wat zelfstandiger is en meer begrijpt enz.
Nu zit er dus 5.5jaar tussen, maar dat extra half jaar was eender omdat ik een zomer kindje wouHoewel Sitske ook wel een jaartje eender had mogen komen (maar dat was toen niet gelukt en ik deed maar één poging per jaar)
Ik vind het zo ook heel goed ze, ze krijgen elk hun aandacht, Femke heeft lang mij voor zich alleen gehad en nu kan ik Sitske ook wat meer aandacht geven als Femke op school is, iets aan het spelen is, uit spelen is of tv kijkt, zonder dat ze dan gevoel heeft dat ze geen aandacht meer krijgt.
DOei
G&F&S
ik begrijp wat je bedoelt. voor mij persoonlijk vindt ik 5jaar erg veel (maar dat komt omdat ik wel 5 kindjes wil)![]()
mijn broer is nl. 6 jaar jonger en dat is erg veel vindt ik.. maar ja, ieders zijn eigen keuze daar in, hé.
Ik voel dat anders. Als de zwangerschappen voorbij zijn, kan je je weer focussen op jezelf en je lichaam weer tiptop in vorm krijgen enzo. Anders is het zo jojo en heel het lichaam dat zich weer moet aanpassen enzo ... enfin, zo ervaar ik hetgoele schreef:Ik zou het puur voor mezelf uitstellen. Ik wil me terug een moeder en een vrouw voelen, voor ik me weer "alleen" zwanger voel.