Aanval op een ongeboren kind...
Moderators:Welcome, mell, Moderators
De 38-jarige Peggy Jo Conner heeft woensdag haar zwangere buurvrouw met een baseballbat op het hoofd geslagen, haar naar een bos gereden en geprobeerd de foetus uit haar buik te snijden.
Dat meldde de Amerikaanse politie donderdag. Een zeventienjarige jongen die in een terreinwagen kwam aangereden, kon nog net verhinderen dat Conner de ongeboren baby van de dertigjarige Valerie Oskin uit haar buik haalde met een scheermes.
Oskin werd naar een ziekenhuis in Pittsburgh gebracht, waar ze een spoedkeizersnede kreeg. Volgens medewerkers van het ziekenhuis verkeert de vrouw in kritieke toestand, maar is de baby stabiel. Oskin was acht maanden zwanger.
Peggy Jo Conner uit Ford City werd donderdag beschuldigd van poging tot moord en van aanval op een ongeboren kind. Ze werd opgesloten zonder borgsom. Conner vertelde haar partner dat ze zwanger was en speurders vonden babyspullen in haar auto, aldus procureur Scott Andreassi. "Er zijn echter geen aanwijzingen dat ze zwanger is", aldus Andreassi.
Bron: het Belang van Limburg
Dat meldde de Amerikaanse politie donderdag. Een zeventienjarige jongen die in een terreinwagen kwam aangereden, kon nog net verhinderen dat Conner de ongeboren baby van de dertigjarige Valerie Oskin uit haar buik haalde met een scheermes.
Oskin werd naar een ziekenhuis in Pittsburgh gebracht, waar ze een spoedkeizersnede kreeg. Volgens medewerkers van het ziekenhuis verkeert de vrouw in kritieke toestand, maar is de baby stabiel. Oskin was acht maanden zwanger.
Peggy Jo Conner uit Ford City werd donderdag beschuldigd van poging tot moord en van aanval op een ongeboren kind. Ze werd opgesloten zonder borgsom. Conner vertelde haar partner dat ze zwanger was en speurders vonden babyspullen in haar auto, aldus procureur Scott Andreassi. "Er zijn echter geen aanwijzingen dat ze zwanger is", aldus Andreassi.
Bron: het Belang van Limburg
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
Weet je toen ik bevallen was van mijn tweede nam ik die zelfs mee tot op toilet.(hij lag wel aan de borst en ik moest dus ook heel dringend)jong moederke schreef:
Je zou al schrik krijgen voor andere redenen als je zwanger bent![]()
ipv schrik dat er iets misloopt, schrik dat ze uw baby stelen
Maar anders nam ik zijn bedje mee tot in de ruimte waar ik mij kon wassen en waar het toilet ook was.
De gedachte dat er iemand ondertussen de kamer zou binnen komen en mijn zoon zou meenemen zat er heel erg hard in.
En iedereen lachte daar dus mee,maar ik vond dat zeker niet om te lachen.
Ik lag verdorie op enkele meters van de liften,en het is al vaker gebeurt dat er baby's gestolen worden in het ziekenhuis.
Daarom ook toen ik bevallen was van de jongste dat ik mij pas ging douchen als de verpleging mijn zoon aan het verzorgen waren.
Zelfs tijdens de nacht lag ik te waken,ik sliep totaal niet.
Het minste wat er was had ik gehoord.
Er zullen er nu wel bij zijn die mij dus echt wel paranoide vinden,maar ik kon daar niks aan doen.
De schrik zat er toen heel hard in,en is er nooit uit geraakt.
Ik durfde ook niet naar de wc te gaan in het moederhuis. Ik lag op een gedeelde kamer en ik lag aan de deur. Mijn buurvrouw kreeg heel veel bezoek en ik weet niet. Ik vertrouwde het niet. Zoiets is rap gebeurd, he?
Ook, als we bv naar het shoppingcenter gaan, mag ze niet "los" lopen. Zeker niet als er veel volk is. Ze moet maar eens "verdwijnen" in de massa, ik mag er niet aan denken!!!!
Ook, als we bv naar het shoppingcenter gaan, mag ze niet "los" lopen. Zeker niet als er veel volk is. Ze moet maar eens "verdwijnen" in de massa, ik mag er niet aan denken!!!!