het is zeer vreemd, ik ben indertijd de pil beginnen nemen toen ik 14 was omdat ik altijd zo'n hevige maandstonden had en heel veel pijn had. ik heb ook altijd liggen wisselen van pil, omdat ze nooit straf genoeg waren voor mij. 4 jaar geleden was ik dan begonnen met de nuvaring, had dan geen overmatige bloedingen meer, maar wel altijd nog redelijk veel buikpijn.
toen ik in augustus ging stoppen met mijn nuvaring, was ik een week vóór ik gestopt was al bloedingen beginnen krijgen. zonder pijn, maar wel hevige bloedingen. dat is blijven verder duren tot een week nadat ik gestopt ben, dus bijna twee weken aan een stuk had ik bloedverlies, maar geen pijn.
30 september heb ik dan de eerste keer wat bloedverlies gekregen nadat ik gestopt was, maar ik voelde niks, nul, noppes. het was ook zo weinig bloedverlies dat ik uren toekwam met één tampon. ik ging hem regelmatig wisselen omdat ik niet wist hoe lang ik er mee kon doen, maar er zat amper iets in. na een dag of 4 was het allemaal gepasseerd, heb geen seconde ongipijn gehad.
29 oktober heb ik 's morgens veel bloedverlies gehad toen ik wakker werd, maar ook toen absoluut geen pijn. dan heb ik nog een dag of 3 af en toe wat bloedverlies gehad, maar ook niks geen ongipijn.
dus het feit dat ik nu niets voel vind ik niet zo raar, want ik voelde de afgelopen keren ook niets, dus als de

komen zullen ze zich niet aankondigen!!!
de enige verandering die ik enigszins kan merken is dat ik ongelooflijk veel zin heb in melk, maar ik heb wel vaker rare goestingskes
't zou idd kunnen dat mijn regels uitblijven omdat ik er zo mee bezig ben, maar stiekem hoop ik nog steeds een scenario als rampestamperke, een negatieve test en toch zwanger zijn
merci in ieder geval dat ik hier kan komen mijn gedacht zeggen