hoe meer je kindje vraagt, hoe meer melk je aanmaaktericardtje schreef:Ik hoop dat ik genoeg melk ga hebben om bv te kunnen geven...

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Allemaal waar (of het meeste toch, die kilo's bij mij dus niet), maar de eerste weken is het helaas niet altijd zo simpel! In het begin kan het pijn doen, je moet nog zoeken naar een goede houding, je bent al moe van de zwangerschap en bevalling, in het begin willen ze wel eens heel veel eten (en dan is de kunst om je niks van schema's en tijden tussen de voedingen aan te trekken), als je pech hebt, moet je er 's nachts ook nog een aantal keren uit (bv is lichter verteerbaar).. Ik wil niemand afschrikken, maar je kan beter goed geïnformeerd zijn zodat je weet waar je misschien doormoet..sp schreef:borstvoeding is zo makkelijk! altijd bij, goedkoop, ideale temperatuur, variatie in smaak voor de baby, je verliest je kilo's, minder krampen bij de baby, band moeder-kind,... mijn keus is gemaakt!
Ik kan dit alleen maar bevestigen. Informeer je goed en maak dan je keuze. Maar ik zou zeggen: geef het een kans.Dagmar schreef: maar de eerste weken is het helaas niet altijd zo simpel! In het begin kan het pijn doen, je moet nog zoeken naar een goede houding, je bent al moe van de zwangerschap en bevalling, in het begin willen ze wel eens heel veel eten (en dan is de kunst om je niks van schema's en tijden tussen de voedingen aan te trekken), als je pech hebt, moet je er 's nachts ook nog een aantal keren uit (bv is lichter verteerbaar).. Ik wil niemand afschrikken, maar je kan beter goed geïnformeerd zijn zodat je weet waar je misschien doormoet..
Maar na die eerste weken wordt het echt wel gemakkelijker, dat kan je voor ogen houden als je het even moeilijker hebt..
Dagmar schreef:Wat ook helpt, is als je de steun van je partner hebt..