Groeten,
Tati

Moderators:Welcome, Moderators
mummy, de hoeveelheid doet er niet toe eh... een drupje is bij wijze van spreken maar genoeg, zolang ze maar zwemmen tot aan het eitje ehmummy schreef:GRRRRRRRRRRRRRR....
Mijn lieve echtgenoot is er niet en ik denk dat mijn eisprong daar is...
Ik heb nu al lichte buikpijn van in het weekend zeg...en vandaag erger. En mijn vent zit in holland! Man, man...als je ze nodig hebt zijn ze er niet hé....
We hebben gisteravond wel weer verplicht ...maar () op het cruciale moment krijg ik wel zo'n vreselijke kramp in mijn bil zeker...en ja...heb zo'n beetje de indruk dat de helft van "jeweetwel"op de lakens lag...(diepe schaamte omdat hier zo uit de doeken te doen....)
Ik had zin om iemand te slaan!!!!!
Als het deze maand niet gelukt is ga ik toch wat maandverbanden gooien......
Welke normale volwassen vrouw krijgt nu kramp op zo'n momenten zeg!
Met mij is alles goed hoor! Eten kan ik niet goed: ik eet bij wijze van spreken 1 hap en heb het gevoel dat ik net ne kamion vol eten op heb. Sommige dagen voel ik me ook wel erg onpasselijk, maar niet elke dag gelukkig!mummy schreef:Ericardtje...ik gooi straks een hele doos naar zijn kop....
Ha!
Ach, gisteren hadden we toch een goed gesprek..hij zei dat het niet zo leuk is als ik het zo wil forceren...en eigenlijk heeft hij wel gelijk (maar je kent dat, ik geef dat niet direct toe en blijf eerst een halfuurtje zwijgen...hihi)
Ik heb wel een sterk vermoeden en voorgevoel dat deze ronde niks is...maar zo erg vind ik het uiteindelijk niet...de geboorte zou dan namelijk voorzien zijn midden augustus en dat is voor mij best een heavy periode in mijn zaak..;dus we zien wel, als het wel zo is zullen we wel een oplossing vinden maar is het niet zo dan volgende maand of de maand erop...enz
Zeg hoe is het met jou? Voel je je goed en wanneer mag je nu naar de gyn?
En??? toch nog leuk weekend gehad ondanks het weer?mummy schreef:Voor mij breekt nu weer de 14 dagen "wachten" aan...alhoewel ik dank dat deze ronde niks is...
.....
Vreselijk weer buiten...en heb zo'n behoefte om naar buiten te gaan, een wandeling of iets gezelligs met de kinderen....