ik hoop dat er hier mensen zijn die me een beetje kunnen helpen of raad geven watn ik voel me echt heel slecht ik kan precies niet volledig gelukkig zijn er staat altijd iets in de weg dat gevoel heb ik echt enorm.
alvast bedankt iedereen

Moderators:Welcome, Moderators
elke schreef:hallo onze dochter is net 2 jaar geworden en heb al een tijdje het gevoel dat ik graag een tweede kindje wil ik heb het een tijdje onderdrukt omdat men vriend dit niet ziet zitten maar het gevoel komt elke keer terug en dan ben ik echt heel verdrietig omdat ik er niet kan over praten met men vriend want die wil het toch niet begrijpen hij heeft dat gevoel niet hij vind geld belangrijker dan een gezin maar ik blijf wel met het gevoel zitten dat ik iets enorm mis in men leven en dat doet echt pijn en ik heb al vanalles gedaan om men vriend te overtuigen maar hij luister niet eens hij zegt nee en ja je moet met twee zijn he ik weet echt niet meer wat ik moet doen maar het is men grootste wens om een tweede kindje te hebben ik ben altijd allen geweest en vond dat heel erg ik wil onze dochter een broertje of zusje geven
ik hoop dat er hier mensen zijn die me een beetje kunnen helpen of raad geven watn ik voel me echt heel slecht ik kan precies niet volledig gelukkig zijn er staat altijd iets in de weg dat gevoel heb ik echt enorm.
alvast bedankt iedereen