Bij ons komt dus Sint maarten
alle sints die daarna nog in de winkels komen, leggen wij zo uit:
de sint kan niet alle kindjes tegelijkertijd bezoeken. Wij hebben het geluk dat hij eerst bij ons komt, en daarna bij de andere kindjes. Vandaar dat je hem nog in de winkel en op tv ziet nadat hij al bij ons geweest is.
Casper is nog te klein om te weten dat hij in de rest van belgië op 6 december komt (dus ook 1 dag) en gelooft voorlopig onze uitleg nog
Wat heeft de sint bij ons gebracht: playdoh voor Casper, en een keukentje en een driewieler (en een cassettespeler met microfoon bij mijn schoonouders, een vreselijk lawaaierig onding

)
en voor Liyah: een crawl en flutter bee (is ze dol op), fisher price Bongo's om op te trommelen, en de ark van Noah van Little People
Het zijn zoveel cadeau's omdat wij van ons werk ook nog eens een sint-cadeau krijgen
elk jaar hebben we zoveel chocolade dat we er een heel jaar mee doen, zelfs als ik de figuurtjes gebruik om chocoladesaus mee te maken. Ik heb liever dat de kids wat meer mandarijntjes en niknakjes krijgen ipv al die chocolade, maar ja, iedereen geeft liever een chocolade figuurtje ...
Krijgen jullie kids ook met Pasen iets van de klokken?