Innesteling?
Moderators:Welcome, Moderators
dag damekes, hier gaan we weer. Ja kweet dat mijn banner maar over een week op groen staat maar ik neem geen risico en volg ook een 28d cyclus. Dubbel zoveel klussen dus
maar dat wil ook zeggen dat ik best nog een week of 4 wacht dan met testen al sik nog geen
heb tegen dan. Kzal dus nog nie snel terug zijn voor nieuws, tenzij we echt wel zwaar zwangerschapsverschijnselen krijgen he.
grtjs

grtjs
Na een zware klusmaand
en toch wel pijnlijke borsten en veel uitslag in mijn gezicht (voel me een puber van 13) heb ik deze ochten met een klein hartje getest (ventje heeft een dag vrijaf, zo kon hij er bij zijn) En ja POSITIEF!! Zondag nog een testje doen en dan maandag bij de HA langsgaan om mijn bloed te prikken. Kan het echt nog nie geloven, heb die test al honderd maal goed bestudeerd
Woohoo!!!

Woohoo!!!
- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer:
BTW: dank je wel allemaal voor de felicitaties, da's nog zo iets raar he. je krijgt nu nog enkel felicitaties van 'vreemden' omdt de familie het nog nie weet, hihi. als mijn bloedtest positief is laat ik het wel al weten aan mijn ma. ze word voor de eerste maal grootmoeder en meme!! die gaat haar geluk nie opkunnen, hier kijkt ze al zoooolang naar uit.