mijn ventje stelde mij gisteren een vraag... en ik denk dat mijn gynea dat wel al gezegd heeft waarvoor dat dient, mah ik denk da'k het gewoon vergeten ben (heb ik al eens vaker de laatste tijd)...
hij vroeg waarom het nodig is dat je tijdens de laatste weken zo vaak aan de monitor moet gaan liggen... waarvoor dat eigenlijk dient...

en ik schrok van mijn eigen da'k het niet meer wist
mah mijn gynea zegt zooooveeeeel dingen en vertelt zoooooveeeeel verhalen da'k niet alles kan onthouden

mah ik vind het wel erg, want ik ben er zeker van dat ze dit gezegd heeft toen ik van timmeke zwanger was (da's nu wel alweer ff gelede), maar of ze da nu al gezegd heeft... i don't know... mah ik heb er ook nog niet aangelegen,omdat de gynea weg moest voor een bevalling en het is een regelrechte ramp om een nieuwe afspraak te maken bij haar... meestal kom je op van die call center medewerkers uit en die mogen dan weer enkel afspraken geven aan diegene die niet zwanger zijn...RAAR, maar waar en zal dat toch eens zeggen dat ik dat systeem niet zo goed vind...