Oktober-babietjes
Moderator:Moderators
op pàst
Al eentje die nog post is! benieuwd of je vandaag nog gezelschap krijgt hier Beagle
liefs Aicha

liefs Aicha
Tuurlijk, ik laat je niet in de steek Beagle! Ik ben er ook nog, wel last gehad van mijn rug deze nacht maar verder nog geen schot in de zaak, benieuwd wat de gyn vandaag te vertellen heeft.
Handen en voeten zijn wel mega vandaag, wat vervelend is...
Zal vandaag ook maar spagetti eten, wie weet...
En de rest?
Ann
Handen en voeten zijn wel mega vandaag, wat vervelend is...
Zal vandaag ook maar spagetti eten, wie weet...
En de rest?
Ann
Ze hebben dat bij mij gedaan en tis een onaangenaam gevoel. Ze gaan dan precies ewa 'keuteren'
Ze proberen dan de vliezen rond de BMhals beetje los te maken zonder ze te scheuren uiteraard
Ik ben na een paar uurtjes ook mijn slijmprop verloren en ist bij mij toen begonnen.
Duim je ook mee voor mij de gyn morgen goed nieuws heeft????

Duim je ook mee voor mij de gyn morgen goed nieuws heeft????
De gyn heeft mij bij jinto 2x gestript
1x op 39 weken en 1x op 40 weken.
Vond het alles behalve aangenaam. Tijdens de bevalling hebbe ze hier ook nog willen doen maar dat zag ik niet zitten dat ze er vanbinne in zaten te keuteren. Ze kwame al genoeg langs om te voelen dat er al opening was.
Bij mij heeft het niet geholpen. Zelfs niet om mijn slijmprop te laten verliezen.
1x op 39 weken en 1x op 40 weken.
Vond het alles behalve aangenaam. Tijdens de bevalling hebbe ze hier ook nog willen doen maar dat zag ik niet zitten dat ze er vanbinne in zaten te keuteren. Ze kwame al genoeg langs om te voelen dat er al opening was.
Bij mij heeft het niet geholpen. Zelfs niet om mijn slijmprop te laten verliezen.
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008
Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008
Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.
Al enige verandering bij iemand?? Hier nikske...
Sebiet mijn wasmandje eens strijken.
Ik hoop dat het deze nacht begint, niemand zou iets weten dan want marie is zowiezo elke woensdagnacht bij ons mama. Maar ik vrees er een beetje voor
En hoe zijn de zenuwen bij jullie echtgenoten?? Hier loopt er ene serieus op hete kolen. Telkens hij thuiskomt van werken: voelt ge niks? helemaal niks?
Sebiet mijn wasmandje eens strijken.
Ik hoop dat het deze nacht begint, niemand zou iets weten dan want marie is zowiezo elke woensdagnacht bij ons mama. Maar ik vrees er een beetje voor

En hoe zijn de zenuwen bij jullie echtgenoten?? Hier loopt er ene serieus op hete kolen. Telkens hij thuiskomt van werken: voelt ge niks? helemaal niks?

niks
Mieke,
best van al is niet hopen en niet vrezen
maarja, ik heb gemakkelijk praten é!
Zou idd zeer makkelijk zijn mocht jullie beebje vannacht de grote beslissing nemen!
Kga nog ne keer extra duimen voor wa schot in de zaak
Bij mijn ventje was dat ook telkens zo hoor de laatste dagen
diene was echt nerveuzer en ongeduldiger dan ik
Liefs Aicha
best van al is niet hopen en niet vrezen

Zou idd zeer makkelijk zijn mocht jullie beebje vannacht de grote beslissing nemen!
Kga nog ne keer extra duimen voor wa schot in de zaak

Bij mijn ventje was dat ook telkens zo hoor de laatste dagen

Liefs Aicha
Mieke schreef:En hoe zijn de zenuwen bij jullie echtgenoten?? Hier loopt er ene serieus op hete kolen. Telkens hij thuiskomt van werken: voelt ge niks? helemaal niks?

Ik word helemaal zot van mijn gsm. Bellen en sms'en...pffff. Het is zeker leuk af en toe, maar uiteindelijk heb ik mijn gsm uitgezet deze namiddag.
Ik hoop ook dat het niet te lang meer gaat duren...
Aan de wachtende dames: veel succes deze nacht. Hopelijk beslist één van onze kleintjes om toch nog zijn nest te verlaten.
Dooooeieieieiei!
Net terug van de gyn... is hier zeker nog niet voor onmiddellijk...
aan monitor gelegen en de hartslag was zeer goed, ons ukje kreeg zelfs de hik
, nog steeds geen verdere indaling en opening blijft op 1cm. Strippen is inderdaad niet echt leuk, maar zal hier nog niet veel uithalen vrees ik!
Maandag terug op controle, terug aan monitor, dus...
Als ik overtijd ga, word ik zoiezo ingeleid 29 oktober nog een hele tijd dus! Hopelijk is dat niet nodig, maar zoals het er nu uitziet heb ik nog een zee van tijd om vanal te doen.
Hopelijk heeft de gyn het voor één keer mis!
Mama in spe,
Ann
aan monitor gelegen en de hartslag was zeer goed, ons ukje kreeg zelfs de hik

Maandag terug op controle, terug aan monitor, dus...
Als ik overtijd ga, word ik zoiezo ingeleid 29 oktober nog een hele tijd dus! Hopelijk is dat niet nodig, maar zoals het er nu uitziet heb ik nog een zee van tijd om vanal te doen.
Hopelijk heeft de gyn het voor één keer mis!
Mama in spe,
Ann
Hoi Ann, hebben ze je gestript vanavond?? Zoja, voel je je niet ongemakkelijk, buikpijn ofzo?
Mag ik even mijn frustraties uitschreeuwen???
AAAAAAAGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRRRRRRR
De ganse dag kan ik me vrij kalm en bezig houden, maar savonds ist echt een ramp!!!
Ben ganse dagen in de weer, heb zelfs deze week al 2x gestreken terwijl ik echt strijken haat
Maar ik wil uit een proper huis kunnen vertrekken...
Mag ik even mijn frustraties uitschreeuwen???
AAAAAAAGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRRRRRRR
De ganse dag kan ik me vrij kalm en bezig houden, maar savonds ist echt een ramp!!!
Ben ganse dagen in de weer, heb zelfs deze week al 2x gestreken terwijl ik echt strijken haat

Maar ik wil uit een proper huis kunnen vertrekken...
Eerst en vooral: ik weet het, 't is een absurd uur....
maar kon niet slapen.
Ann en Mieke, ik denk dat we gedoemd zijn onze tijd helemaal uit te 'zitten'. Onze babietjes zijn van het 'take it easy'-type ...
Wat hoop ik dat het strippen vandaag iets uithaalt! Word helemaal moedeloos als ik denk dat we nog twee weken moeten wachten...
Bon, ga nog wat spellekes spelen op 't internet.

Ann en Mieke, ik denk dat we gedoemd zijn onze tijd helemaal uit te 'zitten'. Onze babietjes zijn van het 'take it easy'-type ...
Wat hoop ik dat het strippen vandaag iets uithaalt! Word helemaal moedeloos als ik denk dat we nog twee weken moeten wachten...

Bon, ga nog wat spellekes spelen op 't internet.

oktober
ja amaai zeg...ik zie hier in mijn mails berichten staan midden in de nacht en khaast mij hier naartoe
...natuurlijk met het gedacht dat er hier bij iemand iets aan het gebeuren was
Weer nikske ......
Nie goe voor mijnen tikker wi
liefs Aicha

Weer nikske ......

Nie goe voor mijnen tikker wi

liefs Aicha
Ja dames jullie weten het spannend te maken!!
Ons prutske van dinsdag avond tot gisteren middag brullen / krijsen ge kreeg er gewoon barstende koppijn van. Echt een kwartier brullen vijf minuten slapen (gewoon stikkapot) en opnieuw. Gelukkig heeft grote broer er gewoon door geslapen. Ik ben zo fier op onze Jarne, het is toch zo een grote jongen. Ja nu het brulprobleem. Wij aan het uitzoeken wat het verschil zou kunnen zijn tov. ziekenhuis buiten de temperatuur. En we hebben het gevonden. Thuis spa water voor flesjes te maken en in ziekenhuis chaudfontaine! Mijn ventje gisteren middag vlug ander water gehaald en sindsdien alleen gebeterd. Een droomnacht gehad boeleke gegeten om 22u-2u-5u-8u en voor de rest slapen. Bij Jarne ook problemen met spa die heeft evian gehad. Daar door dat we probleem zo snel opgelost hadden.
En Jarne zijn verjaardag is een succes geweest. Pakjes, aandacht, bezoek, lievelings eten, versierd,... Hij was in de wolken en ik super content want voor hetzelfde geld lag ik in het ziekenhuis.
Nu rust in huis. Papa werken, Jarne bij de oma en ik alleen thuis met ons prutske. Als hem wat rustig is sewens wat werken maar vooral rusten want gisteren veel te veel. 2 kindjes, feestje, steriliseren, wassen, drogen, afwassen,... een beetje te veel hooi op de vork genomen.
Ons prutske van dinsdag avond tot gisteren middag brullen / krijsen ge kreeg er gewoon barstende koppijn van. Echt een kwartier brullen vijf minuten slapen (gewoon stikkapot) en opnieuw. Gelukkig heeft grote broer er gewoon door geslapen. Ik ben zo fier op onze Jarne, het is toch zo een grote jongen. Ja nu het brulprobleem. Wij aan het uitzoeken wat het verschil zou kunnen zijn tov. ziekenhuis buiten de temperatuur. En we hebben het gevonden. Thuis spa water voor flesjes te maken en in ziekenhuis chaudfontaine! Mijn ventje gisteren middag vlug ander water gehaald en sindsdien alleen gebeterd. Een droomnacht gehad boeleke gegeten om 22u-2u-5u-8u en voor de rest slapen. Bij Jarne ook problemen met spa die heeft evian gehad. Daar door dat we probleem zo snel opgelost hadden.
En Jarne zijn verjaardag is een succes geweest. Pakjes, aandacht, bezoek, lievelings eten, versierd,... Hij was in de wolken en ik super content want voor hetzelfde geld lag ik in het ziekenhuis.
Nu rust in huis. Papa werken, Jarne bij de oma en ik alleen thuis met ons prutske. Als hem wat rustig is sewens wat werken maar vooral rusten want gisteren veel te veel. 2 kindjes, feestje, steriliseren, wassen, drogen, afwassen,... een beetje te veel hooi op de vork genomen.
Ben blij dat je toch zo snel het probleem van jorit zijn huilbuien hebt gevonden! Hij doet het precies wel goed hé
en grote broer ook uiteraard!
Het zal ernaar uitzien dat ons babytje nog eventjes zal blijven zitten.... We komen terug van de gyn, en nog steeds is er niets veranderd, alles zit nog heel goed toe
Volgende donderdag teruggaan en als het tegen dan nog niet is gekomen, wordt er wel een afspraak gemaakt om het in te leiden. En das echt het laatste wat ik wil en gelukkig staat mijn gyn achter mij.

Het zal ernaar uitzien dat ons babytje nog eventjes zal blijven zitten.... We komen terug van de gyn, en nog steeds is er niets veranderd, alles zit nog heel goed toe

Volgende donderdag teruggaan en als het tegen dan nog niet is gekomen, wordt er wel een afspraak gemaakt om het in te leiden. En das echt het laatste wat ik wil en gelukkig staat mijn gyn achter mij.
Ah ja Lena, ik zie nu pas dat jij er ook wat van kanLena schreef:zo absurd is da niet hoor, dat uuren ik ben dan nog niet eens zwanger
![]()

Pitoeter: fijn om te horen dat alles zo goed gaat! Doe nu maar rustig aan en geniet van je twee ventjes.
Mieke: ik hoop echt voor je dat het vanzelf in gang schiet.
Ik moest vandaag naar de vroedvrouw om te strippen, maar toen ik binnenkwam kreeg ze telefoon van iemand die aan 't bevallen was (weeën om de minuut en persdrang), dus ze moest dringend weg.
Ze beloofde vanmiddag of morgen naar thuis te komen.
Dus nog even wachten hier, want voor de rest geen verandering te bekennen.
mag ik nog eens komen klagen???
ik heb sinds een uurtje echt pijn aan mijn schaambeen, alles krakt precies nog feller.
Ik had het daarstraks al gemeld aan de gyn, maarja, wat ik al dacht vertelde ze me. Door de druk en gewicht van de baby.
Nu, ik heb in juni een ongelukje gehad met de brommer vd post waarbij het stuur tegen mijn schaambeen is opgevlogen. En wss is het daarom ook dat het zo pijn doet, als dat maar snel over is....
ik heb sinds een uurtje echt pijn aan mijn schaambeen, alles krakt precies nog feller.
Ik had het daarstraks al gemeld aan de gyn, maarja, wat ik al dacht vertelde ze me. Door de druk en gewicht van de baby.
Nu, ik heb in juni een ongelukje gehad met de brommer vd post waarbij het stuur tegen mijn schaambeen is opgevlogen. En wss is het daarom ook dat het zo pijn doet, als dat maar snel over is....