Here we go!
Moderators:Welcome, Moderators
Heb normaal een cyclus van 28d maar ben nog maar een maand gestopt met de pil he, hoe dan ook, ben toch al 4 dagen overtijd en gisteren middag een heeeeeel lichtroze veegje en verder niks meer. Denk da'k morgenvroeg toch nog een testje ga wagen. Moet om 9u ook bij de huisarts zijn. Voor de zekerheid toch maar mijn bloed laten prikkenfemmie schreef:ooh jammer maar ja zolang jeer niet zij is er toch nog een kansje niet???of heb je meer een onregelmatige ciclus
Allé, we zullen elkaar moeten steunen dan...
Together to the top!!
Rot hé, zo'n lange cyclus! Ik was er bijna van overtuigd dat et hier prijs was. Ik had ook echt symptomen, die zijn eigenlijk maar 2 dagen na mijn regels gestopt. Mijn maandstonden waren ook niet als normaal...veel heviger (bijna niet bij te houden) en in het begin heel slijmerig (sorry
). Ik heb ze ook perfect voelen beginnen, echt raar, dat heb ik normaal nooit...Ne mens zou op den duur op alles beginnen letten, hé...
Together to the top!!

Rot hé, zo'n lange cyclus! Ik was er bijna van overtuigd dat et hier prijs was. Ik had ook echt symptomen, die zijn eigenlijk maar 2 dagen na mijn regels gestopt. Mijn maandstonden waren ook niet als normaal...veel heviger (bijna niet bij te houden) en in het begin heel slijmerig (sorry

- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer:
Hier dus juist vant zelfde deze week hé! Ook superzware maandstonden net zoals jij...het enige verschil is dat ik een kortere cyclus had nu ipv een langere...Nino! schreef:Mijn maandstonden waren ook niet als normaal...veel heviger (bijna niet bij te houden) en in het begin heel slijmerig (sorry). Ik heb ze ook perfect voelen beginnen, echt raar, dat heb ik normaal nooit...Ne mens zou op den duur op alles beginnen letten, hé...
Jullie in ronde 2, ik in ronde 3...
misschien is de komende maand onze geluksmaand

- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer:
- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer:
- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer: