moest normaal tussen donderdag en gistern mijn regels hebben,en vandaag waren ze er nog niet ,dus bloed laten nemen,en hcg was 202,ik hoop dat dat genoeg is....
ik ben blijjjjjjj,maar langs de andere kant zooo onzeker...

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Voetballover, mag ik je zeggen dat ik in je verhaal niets lees waar ik me echt zorgen over maak, maar dat ik ook begrijp dat nu de wereld voor jou stil staat. Bloedverlies is iets dat in de zwangerschap en vooral in het begin vrij veel voorkomt. Het enige dat ik je aanraad is om tot dinsdag in de zetel te blijven zitten en dat zal heel lang vallen. Kom anders voor je PC zitten en dan zitten wij aan de andere kant.voetballover schreef:hey lieve mensjes,
ik heb tja,euhm....goed nieuws,slecht nieuws?ik weet zelf niet wat ik er van moet denken...
gisteren avond op mijn werk een dik halfuur felrood bloedverlies gehad...
direct na mijn werk dan naar de spoed geweest...
daar redelijk vlug geholpen geweest,op een uur stonden we buiten...
een echo gehad,er was een vruchtje te zien,en ze zagen een hartje kloppen,maar het was wel kleiner dan ze verwacht hadden,maar zei de gyne,das waarschijnlijk dat mijn eisprong later ,en dus ook de bevruchting later is geweest dan verwacht...
het was nu een dikke 3mm...het zou dus enkele dagen schelen met mijn berekening,en dat zou ook verklaren dat mijn hcg bij de bloedafname bijna 3 weken geleden nog niet zo hoog was...
maar de gyne zei,voorlopig ziet het er goed uit,het hartje klopt;de baarmoedermond was nog gesloten,en had geen bloedverlies meer,enkel nog een klein beeje bruinverlies...
en het vruchtje bleek voorlopig geen last te hebben van het bloedverlies..
nu moet ik dinsdag terug voor de echo en dan zou het wel een stuk gegroeid moeten zijn,ik hoop het zo...
mijn vriend is nogal optimistisch,en was blij dat het hartje klopt,tja en ik ben nogal onzeker,en maak me zorgen dat het zo klein is..
en nu afwachten zeker,meer kunnen we niet doen he...
wachten tot dinsdag,en jullie gaan toch duimen he...
tja dat was mijn verhaal...
groetjes voetballover