mening?
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
't Is effectief dat Hasse zo origineel klinkt.
Maar als ik die twee namen uitspreek vind ik wel dat ze samen passen. En bovendien zijn die ouderwetse namen terug in aan het komen.
Maar ja jullie moeten er natuurlijk beiden achter staan he?!
Maar als ik die twee namen uitspreek vind ik wel dat ze samen passen. En bovendien zijn die ouderwetse namen terug in aan het komen.
Maar ja jullie moeten er natuurlijk beiden achter staan he?!

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer:
ik vind mia een hele mooie naam, maar vooral op zijn engels uitgesproken. Toen ik bij vitaya het programma over kinderen "House of tiny tearaways" moest verwerken, was daar een kindje in dat huis dat Mia (op zijn engels uitgesproken) heette. Ik vond dat ne prachtnaam! Ik heb het eerlijkgezegd ook overwogen voor als we een meisje zouden krijgen! Maar in het vlaams uitgesproken twijfel ik er toch over, ook al is het een hele mooie naam!
Hetzelfde probleem heb ik met de naam Lucy. In het engels vind ik dat supermooi klinken en zou ik onmiddelijk voor zo ne naam gaan, maar hier int vlaams twijfel ik ook daar over om dezelfde reden als mia...ook al blijf ik ze graag horen!
Hasse is ook ne supermooie naam trouwens!
Ik vind persoonlijk ook dat de namen van je kinderen niet persé in dezelfde soort moeten gekozen worden. Neem toch gewoon namen die je allebei graag hoort, of ze nu goed samenpassen of niet
!
Hetzelfde probleem heb ik met de naam Lucy. In het engels vind ik dat supermooi klinken en zou ik onmiddelijk voor zo ne naam gaan, maar hier int vlaams twijfel ik ook daar over om dezelfde reden als mia...ook al blijf ik ze graag horen!

Hasse is ook ne supermooie naam trouwens!
Ik vind persoonlijk ook dat de namen van je kinderen niet persé in dezelfde soort moeten gekozen worden. Neem toch gewoon namen die je allebei graag hoort, of ze nu goed samenpassen of niet