bijten
Moderators:Welcome, Moderators
Marie zit in een bijtperiode, zeer vervelend! Vooral naar de kindjes van de OM toe!!
Alle tips zijn welkom om het haar toch af te leren, zeker met de baby binnenkort
Alle tips zijn welkom om het haar toch af te leren, zeker met de baby binnenkort
- jong moederke
- Pas blauw
ze heeft het een tijdje niet meer gedaan en nu opeens weer wel. Toen had ze me recht in mijn tepel gebeten (auw
) en haar kordaat van me afgezet en weggegaan. Het is toen een tijdje goed geweest. Nu begint ze opnieuw.
Als ik mijn stem dan verhef en mijn rug naar haar toe draai, begint ze steeds te huilen en mij achterna te lopen. Ik heb ze zelfs al onmiddellijk in de hoek gezet. ZE weet heus wel dat het niet mag, en toch maar blijven doen

Als ik mijn stem dan verhef en mijn rug naar haar toe draai, begint ze steeds te huilen en mij achterna te lopen. Ik heb ze zelfs al onmiddellijk in de hoek gezet. ZE weet heus wel dat het niet mag, en toch maar blijven doen
Als ze hier geslaan of gebeten wordt, vraag ik altijd eens of ik terug moet slaan of bijten?
Dan is het antwoord nee, dan vraag ik" waarom mag ik dat niet doen" en dan zegt ze dat het pijn doet.
Dan zeg ik "ewel, bij iemand anders doet dat ook pijn!!"
En nogal op verschietachtige toon, dan weten ze wel dat het niet goed zit!
Dan is het antwoord nee, dan vraag ik" waarom mag ik dat niet doen" en dan zegt ze dat het pijn doet.
Dan zeg ik "ewel, bij iemand anders doet dat ook pijn!!"
En nogal op verschietachtige toon, dan weten ze wel dat het niet goed zit!