Dit moet even van me af geschreven worden...
Vandaag naar dienst Materniteit moeten gaan, mijn ma moest een curetage ondergaan om te zien wat haar bloedingen geeft...(uitleg van deze bezoek te vinden in een andere topic)...
Natuurlijk moesten we dat op dienst Materniteit/gynaecologie zijn...we vonden eerst het operatiekwartier niet en hebben dus gans de afdeling materniteit afgelopen op zoek naar een verpleegster...
Natuurlijk al de herineringen aan mijn zwangerschap en bevalling kwamen boven, de kamer, de verpleegster die zo goed voor ons hebben gezorgd...en dan natuurlijk mijne gynae (mijn moeder gaat bij dezelfde)
Nu zit ik op mijn werk maar ik hunker echt naar een tweede...ik begin weer te dromen, mijn verstand zegt op dit moment nee...eerst een eigen huisje, ons mieke zien opgroeien...maar ooit wil ik dit nog eens meemaken...binnen enkele jaren zou ik zo graag een broer of zusje willen schenken aan ons mieke...
Sinds ik bevallen ben heb ik opgemerkt dat ik over niets anders meer praat dan over mijin zwangerschap, bevalling en ons mie...ik hunker daar zo naartoe...
Maar daar is het zo wat twijfelachtig...mijne vent wou er maar ééntje...nu zit ik weer met dat gevoel en ik zou er echt alles voor doen om dit nog eens te mogen meemaken, het is echt zo super mama te mogen zijn, ik weet dat ik genoeg liefde kan geven aan twee...dat ik niemand zal verwarlozen, ho het is zo moeilijk...
Ik weet dat velen onder jullie ook met zo'n gevoel zitten, dat dit normaal is...maar het is zo moeilijk dit te verwerken zonder er met je partner te kunnen over hebben...want zijn antwoord is duidelijk...pfff zijt ge er nu weer over bezig...hij begrijpt die gevoelens niet, hij zegt wel dat we zullen zien binnen een jaar of 4, maar ik heb schrik dat hij dat zegt om mij van gedacht te doen veranderen...maar ik weet dat zo'n gevoel nooit voorbij gaat gaan... en dan nog die onzekerheid bij dat hij dit misschien nooit nog zal willen...onverdragelijk...
Sorry dat ik wat aan het zagen ben...maar toch bedankt dat ik hier even mijn hartje heb kunnen luchten