volgens mijn banner is mijn ei der
Moderators:Welcome, Moderators
hup naar de volgende rond
maar effectief het mysterie rond het bloed is daarmee nog niet opgelost
maar effectief het mysterie rond het bloed is daarmee nog niet opgelost

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik vond het wel spannend zo maar heb toch liever in eens duidelijkheid . want nu had ik eerst nen positieve test en dacht dat het zover was . had ook duidelijke zwangerschapsverschijnselen . ach ja mijn lichaam zal me verzekers voor de zot gehouden hebben.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik ben met duizend en 1 dingen tegelijk bezig !! ik ben hier enorme orde op zaken aan het stellen alles aan het klaarmaken voor den oudste die volgende week terug naar school mag ! mij mentaal aan het voorbereiden op het testen hihihi ... binnen 7dagen zit ik weeral in mijn vruchtbare periode !!
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
even een vervolg ! ik heb dus denk ik inderdaad mijn regels gehad ... of toch misschien een innestelingsbloeding ! ik heb eergisteren per ongeluk nen zwangerschapstest gedaan van romed ipv een ovulatietest en die was positief !! ik heb dus de dag erna nog ene gedaan en die was weer positief ! nu deed ik een ovulatietest en die was ook positief ! ik wacht nu nog een week af en laat dan bloed trekken . ik heb geen ervaring met die testen dus weet niet of ze betrouwbaar zijn . ik deed 1 van mijn ander testjes en die waren negatief . het verhaal houdt echt niet op he 

jawadde
jawadde
ben echt benieuwd wanneer je met zekerheid zal kunnen zeggen dat je al dan niet zwanger bent
De duimkes dus weer omhoog
vraagje: hoe gaat dat dan,"per ongeluk een testje doen"?
Liefs Aicha

vraagje: hoe gaat dat dan,"per ongeluk een testje doen"?

Liefs Aicha
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
hier just hetzelfde meegemaakt, had 4 dagen voor mijn nod een testje gedaan (had die besteld via internet) daar echt een duidelijke streep en de dag erna ééntje bij de apotheker gaan halen (clearblue) wel daar zag je bijna niets op...moest echt weten dat er een streepje was...
Maar was effectief zwanger...ik duim zeker ook mee, en hopelijk komt er rap duidelijkheid
succes
Maar was effectief zwanger...ik duim zeker ook mee, en hopelijk komt er rap duidelijkheid

succes
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:

ff fotootjes proberen plaatsen . ik had dus ovulatie testen en zwangerschaps testen ze zaten in dezelfde verpakking en had me gemist ik had de zwangerschapstesten genomen . ik wilde dus zien of ik al een eisprong had . ik had het gedaan en daarna ging ik even op de verpakking lezen terwijl ik de test liet liggen en zag dat het een zwangerschapstest was en tot mijn grote verbazing kwamen er direkt 2 streepjes op . ik kan echt niet meer volgen nu ...
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik begin het gelijk te gelovengoortjes schreef:![]()
![]()
you are a thriller on your own!!

Dat rode streepje wil dan zeggen dat je zwanger bent?Annubis schreef:ik begin het gelijk te gelovengoortjes schreef:![]()
![]()
you are a thriller on your own!!ik word wel zot van die onzekerheid !! ik denk dat ik gewoon het beste bloed kan laten trekken dan ben ik zeker . maar het probleem is wanneer vind ik er de tijd voor
Dan moet je toch niet meer twijfelen?

- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ja er staan 2 rode streepjes he u! het donkere is het controlestreepje en het heel lichte is het test streepje . nu las ik op een bepaalde site dat die testen soms een verkeerd beeld weergeven maar er kan volgens mij toch geen tweede streepje komen als er geen hcg in je urine zit . ik weet het niet meer zenne . ik wacht af en zal wel zien . straks ben ik 2maand zwanger zonder ik het weet