lijstje van al de antwerpenaars onder ons
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
ik heb je ook toegevoegd aan het lijstje Femmie!!!!
@ evytjeuh
dat wachten dat duurt veeeeel te lang hé!!!
ik was het bij allebei op het einde ook zo beu
bij brittje wist ik wanneer ze ging geboren worden omdat het een geplande KS was, maar bij niels niet, en dan werd ik zo nerveus van het wachten.... en wachten.... en wachten
toen had de gyn ook gezegd dat het nog een tijd ging duren, maar dat ik maar max een week over tijd ging gaan, anders zouden ze het inleiden. Niels was nogal groot....
maar daags na mijn laatste afspraak was het al zover!!!
dus het kan snel gaan hoor
nog effekes volhouden!!!!
@ evytjeuh
dat wachten dat duurt veeeeel te lang hé!!!
ik was het bij allebei op het einde ook zo beu
bij brittje wist ik wanneer ze ging geboren worden omdat het een geplande KS was, maar bij niels niet, en dan werd ik zo nerveus van het wachten.... en wachten.... en wachten
toen had de gyn ook gezegd dat het nog een tijd ging duren, maar dat ik maar max een week over tijd ging gaan, anders zouden ze het inleiden. Niels was nogal groot....
maar daags na mijn laatste afspraak was het al zover!!!
dus het kan snel gaan hoor
nog effekes volhouden!!!!
'k kan er me al iets bij voorstellen!!
heb je ook zo'n grijze dot op je hoofd???? of krulspelden met zo'n netje erover???
bij niels was ik ook niet om aan te zien
toen was ik zo dik en opgezwollen van het vocht
en waggelen dat ik deed
bij brittje iets minder, maar toch...
die laatste weken-dagen zijn toch zwaar hé!!
maar niet lang meer en je bent ervan verlost!!!
dan heb je je hummeltje in je armen
en dan vergeet je alle ellende van net voor de bevalling!!
heb je ook zo'n grijze dot op je hoofd???? of krulspelden met zo'n netje erover???
bij niels was ik ook niet om aan te zien
toen was ik zo dik en opgezwollen van het vocht
en waggelen dat ik deed
bij brittje iets minder, maar toch...
die laatste weken-dagen zijn toch zwaar hé!!
maar niet lang meer en je bent ervan verlost!!!
dan heb je je hummeltje in je armen
en dan vergeet je alle ellende van net voor de bevalling!!
dan heb je geluk met het vocht ophouden
ik kon de laatste 2 weken geen bestek meer vasthouden
zo dik waren mijn vingers-handen
en schoenen.... kreeg ik niet aan
alleen nog van die sleffers
en dat trok maar vrij langzaam weg na de bevalling...
heeft enkele weken geduurd
bij brittje hield ik ook vocht op , maar minder
en dat was een paar dagen na de bevalling al weg
een dikke buik.... dat had ik ook enorm
en die van mij wilde niet zakken, die bleef dus hoog steken
waardoor het heel lastig werd om te eten, te zitten
dat drukte overal tegen hé
is jouw buik al goed gezakt??? of nog niet?
ik kon de laatste 2 weken geen bestek meer vasthouden
zo dik waren mijn vingers-handen
en schoenen.... kreeg ik niet aan
alleen nog van die sleffers
en dat trok maar vrij langzaam weg na de bevalling...
heeft enkele weken geduurd
bij brittje hield ik ook vocht op , maar minder
en dat was een paar dagen na de bevalling al weg
een dikke buik.... dat had ik ook enorm
en die van mij wilde niet zakken, die bleef dus hoog steken
waardoor het heel lastig werd om te eten, te zitten
dat drukte overal tegen hé
is jouw buik al goed gezakt??? of nog niet?
ik had de dag voor ik uitgerekend was, mijn laatste afspraak met monitor
toen had ik nog maar een vingertopje opening
de dag nadien nog niets... en die nacht begon het
ik ben binnengegaan met 1 cm en hele hevige weeen
en een uurtje later had ik 4 cm
daarna ging het niet zo snel meer
achteraf wist ik wel waarom, mijn bekkenbodemspieren kunnen niet 'ontspannen', waardoor alles bij mij hoog blijft zitten
en dus is het geresulteerd in een spoedKS
maar dat heb ik overleefd hoor
Dus ik wil maar zeggen, weing of geen opening, het kan snel gaan!
hoop voor jou dat het idd niet meer nodig is die monitor volgende week!!
toen had ik nog maar een vingertopje opening
de dag nadien nog niets... en die nacht begon het
ik ben binnengegaan met 1 cm en hele hevige weeen
en een uurtje later had ik 4 cm
daarna ging het niet zo snel meer
achteraf wist ik wel waarom, mijn bekkenbodemspieren kunnen niet 'ontspannen', waardoor alles bij mij hoog blijft zitten
en dus is het geresulteerd in een spoedKS
maar dat heb ik overleefd hoor
Dus ik wil maar zeggen, weing of geen opening, het kan snel gaan!
hoop voor jou dat het idd niet meer nodig is die monitor volgende week!!
deze verhalane komen mij heel bekent voor bij mij wou da ook ni indalen en had ook nog geen opening ben acht dagen over tijd gegaan en dan wordje echt wel zot zene da waren acht dagen van klagen en zagen en vooral wenen ach ja eens je beebje er is ben je dat zo wer vergeten ik hoop alleen dat het nog daalt want da was bij mij ni he geval en is ook e KS geworden!!
in elk geval veel succes en er komt een einde aan zene ookal heb je van die momenten dat e denk dat die er ooit gaat uitkomen (hihi had ik toch)
in elk geval veel succes en er komt een einde aan zene ookal heb je van die momenten dat e denk dat die er ooit gaat uitkomen (hihi had ik toch)
ik zat een van de laatste keren in de gang van het ziekenhuis te wachten op mijn afspraak en toen zat daar een mama die mocht blijven om te bevallenik hoop alleen dat het nog daalt want da was bij mij ni he geval en is ook e KS geworden!!
die haar buik hing op haar knieeen, niet te doen
en de mijne die stak toen nog altijd zo hoog
eigenlijk had ik het toen al kunnen weten
al blijkt dat volgens de gyn niet altijd een teken te zijn
bij sommigen daalt dat gewoon heel laat
wel lastig hé, als je buik niet zakt!!!
maar goed, laat je hierdoor niet afschrikken hé evytjeuh!
ja maar mijn dokter zei mij di laatste week dat een eerste normaal sneller indaald dan het volgende ik had nu wel een probleem met mijn ruggewervel waardoor hij dus vast zat en ni kon dalen maar da heeft een andere gyne pas gezien de dag voor ik ben ingeleid!!!
dus tja als we da hadden geweten had ik ni zo lang moeten wachten e!!
waar ga jij bevallen evyteuh??
dus tja als we da hadden geweten had ik ni zo lang moeten wachten e!!
waar ga jij bevallen evyteuh??
het ziekenhuis is er idd ni zo goed maar de maternitit wel hoor ijn twee kleine zusjes zijn daar geboren en ons mama heeft daar zeker gaan klagen over gehad het enige nadeel is dat je er geen douche op je kamer hebt alle toen toch ni das nu acht jaar geleden zene
just me het is mss wa ver maar middelares in deurne daar ben ik bevallen en ik kan u zeggen da da echt wel een super materniteit is zene!
just me het is mss wa ver maar middelares in deurne daar ben ik bevallen en ik kan u zeggen da da echt wel een super materniteit is zene!
ja, soms hoor je wel verhalen over st jozef.
maar dan ook echt niets over de kraamafdeling, toen ik een paar weken geleden een nachtje lag met 'voorweeen', was het personeel ontzettend lief hoor!!!
Daar hoef je niet bang voor te zijn , zeker niet!!!
Er zijn nu een aantal kamers met douche's, maar moet je wel geluk hebben dat er eentje vrij is!!
Mijn moeder is daar 10jaar geleden bevallen van men jongste broer, en niets dan lof hoor!!
maar dan ook echt niets over de kraamafdeling, toen ik een paar weken geleden een nachtje lag met 'voorweeen', was het personeel ontzettend lief hoor!!!
Daar hoef je niet bang voor te zijn , zeker niet!!!
Er zijn nu een aantal kamers met douche's, maar moet je wel geluk hebben dat er eentje vrij is!!
Mijn moeder is daar 10jaar geleden bevallen van men jongste broer, en niets dan lof hoor!!
ja da is en weete ge igt wel int ziekenhuis maar da is iets helemaal anders he ook voor de het personeel is dit wel leuker denk ik!!
in middelares was er op elke kamer en douche en dat vond k echt wel zalig zene!! ook voor mijn ventje dieje kwam smorgens heel vroeg en dieje pakte dan bij mij een douchke maar ja da is dan weer de luxe ook van een kamer alleen ik ben mijn kamer ook ni uitgeweest die week!!
als ik eraan terug denk was da daar echt wel zalig zene heb er soms wel heimwee naar naar die week materniteir
in middelares was er op elke kamer en douche en dat vond k echt wel zalig zene!! ook voor mijn ventje dieje kwam smorgens heel vroeg en dieje pakte dan bij mij een douchke maar ja da is dan weer de luxe ook van een kamer alleen ik ben mijn kamer ook ni uitgeweest die week!!
als ik eraan terug denk was da daar echt wel zalig zene heb er soms wel heimwee naar naar die week materniteir