Ik denk dat we die nummerkes niet nodig gaan hebben want dat jij misschien al aan je vijfde bezig bent tegen dat ik voor mijn eerste kan gaan... Pfff sorry ben toch wel een beetje depri. Ik zit nu al aan dag 35 en nog geen

Moderators:Welcome, Moderators
just me:Just me schreef:Ik wil geen kritiek uiten ofzo eh, dat was zeker niet mijn bedoeling. Sorry als ik me verkeerd heb uitgedrukt.
Héél dikke proficiat! Ik ben oprecht blij voor jullie!Alfredje schreef:Hallo iedereen,
wil iedereen die probeert zwanger te raken een hart onder de riem steken.
Mijn man en ik zijn sinds 7 jaar gehuwd en na een jaar huwelijk vonden we dat het tijd werd om eraan te beginnen.
Gemakkelijker gezegd dan gedaan: na 14 ICSI's is het nu eindelijk raak!
We hadden thans gezegd: Dit is nu echt de laatste keer dat we't proberen, en dan wilden we richting adoptie gaan.
Ben nu 17 weken en ik wil maar zeggen : hou vol hoe moeilijk het ook is , geef niet op. Na zes jaar is 't bij ons ook gelukt .
Ik begrijp wat jullie doormaken!
may kan die ook voor schrijven hoor . als je de situatie uitlegt dan zal ze dat wel willen doen. Nu heb ik vandaag aan het school van onzen alessio gehoord dat may terug zou gaan doen aan ontwikkelingshulp . ik hoop dat het niet voor direkt is want zou wel liever bij haar onder begeleiding gaan dan bij de pestel.Just me schreef:Ik zie het nog wel zitten hoor.Maar toen effe niet op die moment. Is toch stom hoe een vrouw zo kan wisselen van haar humeur/gedachtengang.
Vandaag dus dag 40 en nog niks. Soms zo het gevoel dat ze gaan komen, maar loop al een paar weken rond met een inlegkruisje.
Enkel komen
niet. Snik Snik. Ik zit dan nog met het probleem dat ik binnen twee weken vertrek op verlof. Wil ze echt niet juist dan krijgen. Maar aangezien ik dus niet weet wanneer ze gaan komen... Goh ik weet niet goed wat doen.
Betty, kan May ook pillekes voorschrijven om jete krijgen of moet je daarvoor echt bij Depestel zijn?
Groetjes
Just me