Ja Mel inderdaad, dat wachten is echt heel lastig. Zou zo graag een test doen ze, maar ik voel diep vanbinnen dat het niks is. Het zou ietsjes te snel zijn vrees ik. Daarbij, zou het ook wel goed zijn dan? Van de eerste zwanger te zijn na pilstop? Pfff heb zoveel vragen nu maar ik krijg geen antwoorden. En ik ken mezelf, straks een test doen en negatief zijn, grrrhh dan denk ik dat ik dan wel heel teleurgesteld zal zijn, hoewel ik weet dat ik PCO heb eh.
Aicha, ik heb geen testjes besteld op t internet, ten eerste omdat ik niet weet hoe ik dit moet doen. En ten tweede ik blijf er van overtuigd dat ik ze 1 van de dagen ga krijgen hoor. Maar ja, de natuur blijft eventjes steken.
Bolleke, die kinderwens eh. Tis toch zo verdomd moeilijk soms. Hoe komt het dat je zoveel problemen hebt op t werk? Toch niks te erg?
Ale ik ga maar eens naar huis rijden. Misschien onderweg toch eventjes binnenwippen om een testje?

Gelukkig dat ik het eigenlijk niet erg durf eh, een winkel binnenstappen en een test kopen. Dat is toch iets positief.