Mei mama, bedankt voor het aanbod maar morgen is het ventje thuis en dan crossen we van hier naar ginder, heb al een lijstje met to do
Denk dat we eerste eva gaan afzetten en dan doorrijden naar ninove, en dan gelijk daar boodschappen doen ipv in zottegem.
En dan gaan we morgen in principe ook ons slaapkamer verhuizen, het is nu geverfd met een 2e laag amai zo een kleur! Donkerblauw en 1 schuine muur en plafond nog wit, chique zenne!
Maar dat is dan eigenlijk niet alleen verhuizen maar ook grondig kuisen want stof dat verzamelt zich nogal.
En dan moet ik om 14u30 naar de kine, moest eerst donderdag VM gaan maar heb het verzet
Dus de keuken verven zal voor een andere woensdag zijn
Als ik jullie zo bezig hoor, baby heeft dit gedaan, baby heeft dat gedaan, en ik zit hier... baby-loos

heb om 16u30 gebeld naar de creche ze was aan het slapen dus gaat didier er om tegen 17u30.
En in tegenstelling tot jullie kindjes heeft die van ons dan weer altijd platte pampers... Maar ja beter dat dan niks zeker?
Volgens mij komt dat van die potjes fruitpap.
Ben eens benieuwd, vandaag ging ze tomaat krijgen, hoe ze er gaat uitzien want gisteren was het rode biet en mama heeft alles direct te week mogen zetten...
Gisteren was er daar in de creche eentje met een blauw oog, ne klop gekregen met een speelgoedje van een ander kindje, mag daar allemaal niet aan denken
Doen ze bij labaere ook zo kleine suitekleding? Schattig jong!!
Morgen gaat een deel van mijn familie naar daar om te passen voor den trouw van mijn nonkel met zijn luie vriendin in november.