All Saints
Moderators:Welcome, Moderators
Oh seg das erg he van die "JODI". Zag ze graag spelen in de serie. Was een mooi koppeltje met Connor.
Ja het is opvallend dat vele acteurs later terg komen al sde vaste cast hihihihhi.
Tis weer afwachten nu tot wanneer Terri terug komt. Denk da ze heel veranderd gaat zijn van uiterlijk. Iemand mss een tipje van de sluier oplichten??????
Ja het is opvallend dat vele acteurs later terg komen al sde vaste cast hihihihhi.
Tis weer afwachten nu tot wanneer Terri terug komt. Denk da ze heel veranderd gaat zijn van uiterlijk. Iemand mss een tipje van de sluier oplichten??????
Ja he, twas triestig! Kvond da eigenlijk altijd zo schoon, die vriendschap tussen die twee. Ik zal morgen nen update komen geven, want ik kijk altijd s middags.
Ik kan nog 1 weekje kijken, en dan snif snif, ga ik moeten afkicken! Want dan moet ik weer gaan werken. En s avonds kijken, da gaat er meestal nie van komen vrees ik. En kheb beslist om er gewoon nie aan te beginnen, want da werkt verslavend he, en op den duur zou ik mijn werk laten liggen om toch maar te kunnen kijken. En da mag toch ook niet de bedoeling zijn he;

En ik die dacht een beetje All Saints verslaafd te zijn???
Ik heb toch ne keer of twee kunnen kijken, woensdagmiddag (want dan ben ik thuis), dus kheb terwijl de strijk gedaan, en kheb s avonds ook eens een aflevering gezien, anders zou ik afkickverschijnselen kunnen krijgen he, en dat kan de bedoeling toch niet zijn

Ik heb toch ne keer of twee kunnen kijken, woensdagmiddag (want dan ben ik thuis), dus kheb terwijl de strijk gedaan, en kheb s avonds ook eens een aflevering gezien, anders zou ik afkickverschijnselen kunnen krijgen he, en dat kan de bedoeling toch niet zijn

Lang geleden
Het is al zo lang geleden dat er hier nog iets is geschreven?
jullie kijken toch nog naar All Saints he hihihihihi.
Voorbije twee weken waren vreselijk triestig met de dood van Mitch en de begrafenis en zo.
zal hem missen hihi en zijn streken ook.
En ik ben nog altijd op zoek naar de dvd boxen, zullen hier nie te koop komen denk ik, spijtig snik snik

jullie kijken toch nog naar All Saints he hihihihihi.
Voorbije twee weken waren vreselijk triestig met de dood van Mitch en de begrafenis en zo.
zal hem missen hihi en zijn streken ook.
En ik ben nog altijd op zoek naar de dvd boxen, zullen hier nie te koop komen denk ik, spijtig snik snik

- dolfijntje2
- Pas blauw
dees afleveringen heb ik al allemaal gezien. Allee ja nu begin ik ze me te herinneren.
Dus ik zal wel eens vertellen wat er allemaal gebeurt
(grapje
)
Dus ik zal wel eens vertellen wat er allemaal gebeurt

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
- jong moederke
- Pas blauw
ik heb die aflevering al gezien en herinner ze mij nog te goed om te kijken. Af en toe piep ik wel eens om te zien of er al nieuwe afleveringen zijn.
-->Persoonlijk Fotoalbum<--