Oktober-babietjes

Moderator:Moderators

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 26 jul 2007, 19:04

Afbeelding juijjj
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 26 jul 2007, 20:10

dat is dan toch goed hé!!! niets te slikken
en oppassen wat je eet.... je moet maar denken: beter voor de kilootjes :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 26 jul 2007, 20:12

Jeuj!!! :D
In het ergste geval zal je dus ook een beetje suiker moeten vermijden. Van mij was het bij de 2e meting te hoog. (182 ipv max. 180)
Super, kben blij voor je :wink:

edit: en zetmeel ook minder. Aardappelen, pasta, brood, ... mag je eten maar in mindere mate ... deze morgen weer 2 kleine broodjes (sandwiches uit de oven) gegeten met becel en lap, te hoge waarde ... zeer vreemde dinges ....

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 26 jul 2007, 20:16

In het ergste geval zal je dus ook een beetje suiker moeten vermijden.
lukt je dat wat?? of heb je nu niet bepaald zin in zoete dingen?
ik had er geen last van, maar ik had tijdens mijn zwangerschappen meer zin in hartige dingen.... dus snoepjes of koekjes, dessertjes was niets voor mij
en toch werd ik serieus dik :roll: :? :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 26 jul 2007, 20:27

goortjes schreef:
In het ergste geval zal je dus ook een beetje suiker moeten vermijden.
lukt je dat wat?? of heb je nu niet bepaald zin in zoete dingen?
ik had er geen last van, maar ik had tijdens mijn zwangerschappen meer zin in hartige dingen.... dus snoepjes of koekjes, dessertjes was niets voor mij
en toch werd ik serieus dik :roll: :? :lol:
Awel, van de reeds voorbije maanden had ik zelden zin in iets maar nu het niet mag, tjah, dan krijg je natuurlijk goestingskes.
Alhoewel, het valt wel mee ... om de 1 of andere reden smaakt fruit me beter dan andere zoetigheden. En het is maar een aantal weken meer dus dat scheelt ook wel. :wink:

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 26 jul 2007, 20:28

ja dat is zo
ik had ook geen speciale goestingen maar smoskes smaakten wel lekkerder en chips
fruit ook, maar daar gaf ik van over...
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 31 jul 2007, 22:57

Morgen gaan we een 4D echo laten maken, hopelijk wil ons babytje fijn meewerken, fotootjes volgen :wink:

De suikerbonen hebben we ook gekozen en we gaan ze ook deze keer zelf klaarmaken, maar wel met minder tralala dan de vorige keer :wink:

En gaat het met de andere oktober mama's? Spijtig dat ik niet meer van jullie hoor. Maar iedereen zal het wel enorm druk hebben en bovendien is het vakantie! :wink:

Groetjes

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 01 aug 2007, 10:29

HALLO!!!!

ik kom ook nog eens piepen.

Mieke: goed dat het in orde komt met het suiker-probleem :) Veel plezier met het maken van de suikerboontjes!

Vanavond ga ik nog eens naar de vroedvrouw. Kijk er wel naar uit.

Ben deze week thuis van 't werk omdat ik totaal uitgeput ben. Heb geen 'echte' klachten, maar ben constant moe. Bloed en vitaminen zijn ok, het zal wsl aan mezelf liggen. Heb sinds de zwangerschap mijn levensstijl eigenlijk niet aangepast en dat begint zich nu te wreken, denk ik... :roll:
Och, nu heb ik nog een paar dagen om lui in de zetel te liggen :wink:

Vorig weekend zijn we naar de geboortekaartjes-winkel geweest en over een paar weken krijgen we een eerste ontwerp te zien (ja, we gaan moeilijk doen en hebben ons 'eigen' afbeelding gevraagd :wink: )

De bewegingen van het kleintje worden sterker met de dag. Sta er iedere keer van versteld als ik weeral een por in mijn ribben krijg en als mijn buik vanzelf begint tango te dansen...

Hmmm, ik denk dat ik vandaag en morgen ga beginnen met de kleertjes te wassen en spulletjes bij elkaar te zoeken voor het valieske. Het is nog wel vroeg, maar ik droom er al een paar nachten van dat ik te vroeg beval en dat niks klaarligt. :roll:

Ah Mieke, we wachten op de foto's :D

Toedels!
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins

Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 01 aug 2007, 22:16

echootjes zijn te zien bij het topic zwangerschap - bolle buikjes en echo's :wink:

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 12 aug 2007, 20:42

Hallo!

kom even updaten want het is weer even geleden hé. Vorige donderdag naar de gyne geweest en een echo gehad. Ons kleintje weegt nu ongeveer 1.3 kg en wordt geschat op 3.3 kg. Zij blijft ook volhouden dat de bevalling pas voor 28 oktober zal zijn, want dat was de datum bij de eerste echo (de afmetingen waren wat kleiner dan de norm, maar dat is ondertussen bijgegroeid).
Ook vertelde ze me dat het kleintje nog een sterrekijkertje is. Veel meer uitleg kreeg ik niet. Ik ben dan zelf maar op onderzoek uitgegaan en blijkbaar zijn die bevallingen pijnlijker en minder evident dan bij 'normale' liggingen?
Iemand ervaringen?

Het positieve aan de echo was dan weer dat we het gezichtje duidelijk hebben kunnen zien. Hij / zij keek recht naar de buikwand en we zagen dikke, bolle wangetjes. Zooo schattig!!!

Voor de rest loopt hier alles zijn gewone gangetje, behalve dan dat we sinds gisteren zonder auto zitten. Terwijl we onderweg waren heeft de motor zichzelf opgebrand. We zijn nog snel van de auto kunnen weglopen, maar het was even spannend...
Vanaf morgen op zoek naar een nieuwe auto, want zonder kunnen we niet hé. Tja, spijtig, want het zijn weer een heleboel centen...

Tot de volgende!
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins

Afbeelding
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

Bericht door Aicha » 12 aug 2007, 20:54

beagle schreef:Hallo!

kom even updaten want het is weer even geleden hé. Vorige donderdag naar de gyne geweest en een echo gehad. Ons kleintje weegt nu ongeveer 1.3 kg en wordt geschat op 3.3 kg. Zij blijft ook volhouden dat de bevalling pas voor 28 oktober zal zijn, want dat was de datum bij de eerste echo (de afmetingen waren wat kleiner dan de norm, maar dat is ondertussen bijgegroeid).
Ook vertelde ze me dat het kleintje nog een sterrekijkertje is. Veel meer uitleg kreeg ik niet. Ik ben dan zelf maar op onderzoek uitgegaan en blijkbaar zijn die bevallingen pijnlijker en minder evident dan bij 'normale' liggingen?
Iemand ervaringen?
Het positieve aan de echo was dan weer dat we het gezichtje duidelijk hebben kunnen zien. Hij / zij keek recht naar de buikwand en we zagen dikke, bolle wangetjes. Zooo schattig!!!

Voor de rest loopt hier alles zijn gewone gangetje, behalve dan dat we sinds gisteren zonder auto zitten. Terwijl we onderweg waren heeft de motor zichzelf opgebrand. We zijn nog snel van de auto kunnen weglopen, maar het was even spannend...
Vanaf morgen op zoek naar een nieuwe auto, want zonder kunnen we niet hé. Tja, spijtig, want het zijn weer een heleboel centen...

Tot de volgende!
hey beagle,

Fijn te horen dat je een vlotte zwangerschap doormaakt nu!!!
Ik wil even inpiklken op dat "sterrekijkertje".
Hélena was hier ook een sterrekijkertje en is ook zo geboren maar in principe kunnen de kindjes tot tijdens de bevalling die laatste inwendige draai maken zodat ze niet als sterrekijkertje geboren worden.
Hier jkon de vroedvrouw tot de dag van de bevalling voelen dat hélena's hoofdje bij momenten nog die draaibewing maakte om verandering te brengen in haar positie maar 't is haalr dusnie gelukt.

Bij de bevalling heb ik weinig verschil gemerkt want heb slecht een kleine 10 minuten moeten persen vooraleer ze geboren was. Het was natuurlijk wel in mijn voordeel dat het niet mijn eerste bevalling was.
Onze 2 andere kapoenen waren geen sterrekijkertjes en daarvoor het ik respectievelijk 1u voor andrès en 10 minuten voor orphée moeten persen.

Ik heb dus persoonlijk geen versschil gevoeld !

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pitoeter
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 15 aug 2007, 14:18

Hoi oktobermamatjes!!!

Fijn te lezen dat alles zo goed met jullie gaat. Wij zijn 12 dagen naar denemarken geweest. Maar het is deze keer wat tegen gevallen. Het weer was niet fantastisch en Jarne is er ziek geworden. We zijn zelfs ginds naar de dokter gegaan maar het was maar een zware verkoudheid. Zelf ben ik gisteren nog maar eens terug geweest naar de huisdokter omdat mijn linker neusgat maar niet wil open gaan. Ik ben nu al van eind juni op de sukkel. Maar de huisdokter zei dat het goed aan het genezen was en er nog een klein beetje vocht achter mijn oor zit. Volgende week dinsdag mogen we nog eens terug naar de gyn. Het begint serieus af te korten.

Deze week heeft mijn ventje nog vakantie die we proberen te gebruiken om wat te werken. We hebben al rolluiken gehangen op buikbabytjes kamer en badkamer. Al een beetje opgeruimd. Al een paar boeken met geboorte kaartjes gaan halen bij drukker maar nog niet beslist. Gisteren, vandaag en morgen al wat rond gekeken voor doopsuiker. We weten wat we willen alleen nog vinden wat we in gedachten hebben.

Effe een klein vraagje we hebben voor de kindjes 2 dingen in gedachten. Een fifi hondje met doopsuiker maar als dit te duur zou uitvallen hadden we iets anders in gedachten. Zo een papieren fluitje dat afrolt, een ballonnetje en dan een zakdoek met doopsuiker in bv allemaal van winnie the pooh. Vinden jullie dit wel een leuk idee voor doopsuiker of eerder iets wat je geeft als je kleine verjaart?

Zo hopelijk kan ik dinsdag nog wat leuk nieuws van de gyn komen brengen.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

pitoeter
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 22 aug 2007, 22:09

pitoeter schreef:Hoi oktobermamatjes!!!

Effe een klein vraagje we hebben voor de kindjes 2 dingen in gedachten. Een fifi hondje met doopsuiker maar als dit te duur zou uitvallen hadden we iets anders in gedachten. Zo een papieren fluitje dat afrolt, een ballonnetje en dan een zakdoek met doopsuiker in bv allemaal van winnie the pooh. Vinden jullie dit wel een leuk idee voor doopsuiker of eerder iets wat je geeft als je kleine verjaart?
Hallo oktober mamatjes waar zitten jullie ik heb vorige week een vraagje gesteld maar krijg van niemand antwoord....

Gisteren naar gyn geweest het hoofdje zit beneden. Het gewicht zou ongeveer 2.100kg zijn. Hij zei dat ik niet te veel suiker mocht eten dat de kleine anders te zwaar gaat worden. De kleine was vollenbak ademhalingsoefeningen aan het doen wat dus wilt zeggen dat het nog geen zin heeft om eruit te komen. Ik ga vanaf 3 september in bevallingsverlof maar vermits ik thuis was met loopbaanonderbreking maakt dit enkel een financieel verschil. 18 september mogen we nog eens terug gaan.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 23 aug 2007, 08:05

pitoeter schreef:Effe een klein vraagje we hebben voor de kindjes 2 dingen in gedachten. Een fifi hondje met doopsuiker maar als dit te duur zou uitvallen hadden we iets anders in gedachten. Zo een papieren fluitje dat afrolt, een ballonnetje en dan een zakdoek met doopsuiker in bv allemaal van winnie the pooh. Vinden jullie dit wel een leuk idee voor doopsuiker of eerder iets wat je geeft als je kleine verjaart?
Wat is een fifi-hondje? :oops: Maar als het is wat ik in gedachte heb, is het heel leuk!
Het idee van het fluitje en ballon vind ik ook tof. Heel feestelijk. En uiteindelijk is de geboorte een reden om te feesten hé :wink:

Ben blij te horen dat het allemaal goed gaat. 2,1 kg! Een mooi gewicht hé.

Hier valt alles stilaan in de plooi. Het enige negatieve puntje is dat ik de laatste week nogal wat 'pijntjes' heb. Buik die trekt (op korte tijd heel erg uitgezet), ribben die gekneusd aanvoelen (door toedoen van onze pruts), slecht slapen, ... Och, allemaal voor het goede doel zeker?
:wink:

Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 23 aug 2007, 20:54

hallo,

we mogen aanstaande maandag naar de gyn. Ben benieuwd hoeveel ons buikbeebje zal wegen... En hopelijk is de baby gedraaid want hij ligt al vanaf begin zwangerschap in stuit... :?
De bewegingen voel ik dus helemaal onder mijn schaambeen, terwijl ik dat bij Marie vanboven en opzij tegen mijn ribben voelde, vrees er dus een beetje voor...

Pitieter, das wel leuk! Voor de kindjes gaan we zo'n eendje in een plastieke bolle geven, met beetje smartiekes.
Blij te horen dat alles prima gaat met jullie!

Morgen krijgen we onze proefdruk van het geboortekaartje te zien, ben benieuwd.
In september komt de babykamer aan en kan ik alles beginnen wassen en strijken.
Dus hier valt ook alles in de plooi :wink:

pitoeter
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 23 aug 2007, 22:01

fifi hondjes zijn gewoon kleine knuffeltjes in de vorm van een hondje met een doekje rond de nek en daar staat dan de hond zijn naam fifi op. Bij Jarne zijn geboorte hadden we toen zo een groot model op de geboorte lijst gezet en nu hebben we ze in een winkel in het klein gezien om doopsuiker aan te maken. Maar die winkel ging me vorige vrijdag of deze week maandag bellen. Ondertussen zijn we donderdag en natuurlijk heb ik nog altijd niets van ze gehoord... Het is ook altijd hetzelfde. Ik denk dat ik stilaan naar iets anders ga uitkijken.

We hebben twee geboorte kaartjes waar we niet kunnen tussen kiezen. De naam is nog steeds niet beslist. Ik heb ondertussen toch al wat nieuwe kleertjes gekocht. De kamer schiet wel op ondertussen is ze leeg, gaten geplakt, geschuurd en het plafond is twee keer geverfd. De verf voor de muren is ook gekozen en gekocht. Dus er komt schot in de zaak. Nog een pak werk maar het gaat vooruit.

Tja die lichamelijke kwaaltjes pakken we er maar bij nog een 8 weken en het is weer voorbij. Mijn ribben doen ook ongelooflijk zeer bij het zitten, heel veel last van zuur zeker als ik voor over buig. Krampen in mijn benen maar daar heeft de gyn me nu magnesium zakjes voor gegeven dus dat zou moeten beteren. Ik vang dus al die stampjes met mijn ribben op... Slapen doe ik gelukkig nog heel goed en veel. Ik ga elke middag met Jarne mee een paar uur slapen.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Ann
Pas blauw

Bericht door Ann » 24 aug 2007, 17:21

Hallo oktobermama's!

Hier is er nog eentje...
en hier gaat alles voorspoedig, ben woensdag naar de gyn geweest,
en alles was zoals het moest, gewicht 2kg (iets boven het gemiddelde),
omtrek hoofd 28 cm,veel leven in de brouwerij! en wordt met de dag erger... bijna constant geschop tegen mijn ribben, zit hoog maar ligt gelukkig al een tijdje goed en hopelijk blijft dit zo!

Alles is hier al lang geregeld, geboortesuiker staat klaar, kleerjes, geboortekaartjes aangevraagd, geboortelijst ligt klaar,
kamer geschilderd, pampers.... ben al een hele tijd thuis, dus had ik zeeën van tijd voor al die dingen, wat wel leuk is!
Alleen de meubeltjes moeten nog in elkaar gezet, maar dat zal papa zijn werk zijn, want mama durft niet veel zware dingen meer doen :lol: en nog een laatste gererale repetitie bij de kine voor het puffen en persen.
Wordt allemaal spannend!

Alleen het kleintje ontbreekt nog! Nog 8 weken te gaan en vrees dat het
hele lange worden...

Mama in spe,
Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 27 aug 2007, 18:09

vandaag naar de gyn geweest. Ons bebje ligt nog steeds in stuit, met 3 weekjes mogen we terug gaan en als ze dan nog in stuit ligt, gaat de gyn een manipulatie doen. Moest dat nog geen effect hebben, wordt het keizersnede.
Ze zou nu zo'n 2225 gram wegen, wat dus goed. En geboortegewicht geschat op 3750 gram.
voor de rest superveel beweging en marie die de 'beebie' kusjes komt geven.

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 27 aug 2007, 19:37

Zijn er hier nog mama's die mijn nummer willen? Stuur maar een pm dan.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 31 aug 2007, 14:21

Aha dames, leuk te horen dat alles ok is met jullie!

Mieke: hopelijk maakt je kleintje nog een flinke duik en gaat ie 'goed' liggen. En anders is er nog altijd de draaipoging. Maak je nu nog niet teveel zorgen hé :wink:

Ann: jij staat er heel goed voor: alles is al klaar! :shock:

Pitoeter: heb je ondertussen al besloten wat je gaat doen met de geboortesuiker en de fifi-hondjes?

Ik ben gisteren naar de vroedvrouw geweest. Ze heeft me uitgelegd hoe het juist zit met ons 'sterrekijkertje' en heeft me gerust kunnen stellen. Eigenlijk kan het nog alle kanten uit en ze zal het mogelijke doen om tijdens de arbeid het kindje alsnog te laten draaien. Een thuisbevalling is nog altijd mogelijk, maar ze gaat geen risico's nemen.

Onze geboortekaartjes zijn nog bijlange niet klaar. We hebben nog altijd geen voorontwerp gehad! :evil: Dus ben ik zelf maar naar de winkel gegaan...zaterdag of woensdag krijgen we het te zien... Hopelijk, anders gaan ze een serieus boze beagle zien! :!:

We gaan over twee weken het kamertje en de koets halen en dan denk ik dat we alles hebben... (alleen het kindje nog :wink: )

Hoe zit het met de zenuwen voor de bevalling?
Ik ben nog heel kalm, ik zou het zelfs niet erg vinden om een tijdje overtijd te gaan. Ben nog lang niet toe aan het afscheid van mijn buikje...
:lol:

Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 31 aug 2007, 17:04

Hoi Beagle!

MArie is ook als een sterrekijkertje geboren. Ik moet zeggen, twas idd een zeer moeilijke bevalling. Achteraf kreeg ik te horen waarom ik niet elke dag op handen en knieën ging zitten? Dan zou het hoofdje terug naar voren kunnen knikken. Nuja voor mij ist te laat, maar mss voor een tipje?
Ik heb me ingesteld op het ergste scenario: een keizersnede. Moest het niet zo zijn, zoveel te beter natuurlijk! Ik probeer er nog niet te veel over na te denken. Pas na 20 september kan de gyn meer vertellen...
Hier mogen we binnenkort ook de meubeltjes gaan halen. Het bedje was er al, maar het nachttafeltje en de kleerkast nog niet.

En met de andere oktobermama's alles prima?

pitoeter
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 31 aug 2007, 20:29

Beagle, van de fifi hondjes hebben we niets meer gehoord. Dus zijn we vorig weekend al eens gaan kijken maar nog niks beslist dit weekend gaan we er werk van maken.

Deze voormiddag de geboorte kaartjes gaan bestellen volgende week donderdag krijgen we de proefdruk en enveloppes mee. Maar de naam ... het wordt thans toch eens tijd om te beslissen. Dan kunnen we er zelf ook al wat aan wennen.

Lichaamelijk begint het toch wat zwaarder te worden. Ik voel dat ik sneller moe ben maar ja zo een hele dag voor een vlegel zorgen van bijna 2, huishouden,... Ik zou het best wat rustiger aan doen maar er moet nog zoveel gebeuren (valies maken, bedje in elkaar zetten). Ik hoop toch dat ik zoals bij Jarne een weekje voor de vermoedelijke datum beval en geen twee weken over tijd ga. Ik zie dus enorm op tegen de bevalling. Ook al is vorige keer alles vlot verlopen op 6u30 was ik ervan af van de eerste wee tem de laatste pers wee. Van de knip praktisch geen last gehad. En toch pffff heb ik er geen zin in. Ik hoop als het zover is dat ik zoiets heb van kom we gaan er tegen aan dat we er van af zijn. En tegen die slapeloze nachten in het begin zie ik toch ook wel op, onze Jarne sliep thans op 6 weken al vrij goed door. Ik begin stilaan wel nieuwsgierig te worden of alles inderdaad ok is met het babytje en of hij/zij lijkt op onze Jarne toen die een babytje was.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

bijou
Pas blauw

Bericht door bijou » 01 sep 2007, 15:39

Helaba,

Ik kom jullie nog even een hart onder de riem steken voor de laatste zware loodjes. Tenslotte is het ook voor jullie aftellen geblazen nu.
Veel succes en groetjes van Bijou
Afbeelding

pitoeter
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 08 sep 2007, 17:44

BEagle, Mieke,

Wie ging nu weer waar bevallen want ik weet het niet meer. Als ik me niet vergis eentje in het virga jesse net als ik en de ander in het salvator ziekenhuis.

Hoe is het voor de rest met jullie?

Hier nog ongelooflijk veel werk. Ik ben begonnen met babykleertjes te wassen. De doopsuiker is bijna klaar. Proefdruk is in orde en de enveloppen zijn bijna geschreven dus ik heb toch ook al wat werk verricht. Ik begin wel steeds meer moe te zijn en met zo een actieve spruit van bijna twee is het niet zo simpel. En soms vertikt hij het van 's middags te slapen maar is daarna wel extra ambetant want hij is stik moe. Ik heb de indruk dat mijn buik de laatste dagen gezakt is. 18 september mogen we nog eens naar de gyn.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 09 sep 2007, 12:21

Hey!

hier alles ok :wink:

Pitoeter, nog eventjes volhouden :lol:

Om op je vraag te antwoorden: normaal gezien zouden wij thuis bevallen. Alhoewel mijn valiesje klaarstaat voor het geval dat het niet zou lukken. Dan gaan we naar het Virga Jesse.

Hier valt alles in de plooi: donderdag het voorontwerp van het kaartje gaan bekijken en ik vind 'm echt geweldig (maar het is een "you love it or you hate it-kaartje" :wink: ). We hebben dan ook de bijpassende geboortesuiker gekozen.
Over 10 dagen wordt de slaapkamer en het park geleverd en maandag gaan we de koets halen.
De kleertjes zijn gewassen en geplooid, maar liggen uiteraard nog in een doos...
Vanaf 1 oktober ben ik thuis en ga ik alles afwerken en veeeeeeeeeeeel slapen :roll:

Hoe zou het met Mieke zijn?

Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 10 sep 2007, 14:19

Hier ook nog alles goed hoor :wink: Net een weekendje center parcs achter de rug.
We mogen 20 september terug naar de gyn gaan. En ik ga int Salvator bevallen :wink:
Ik hoop volgende week ook de kinderkamer te gaan gaan, het bedje was al daar, maar kleerkast nog niet. Het doopsuiker begint hier ook (eindelijk) af te geraken.
De kleertjes, die moet ik nog beginnen wassen, maar zolang ik mijn kleerkast niet heb, vind ik het zonde omdaar al aan te beginnen.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ben hier serieus aant aftellen.
Ik kan elk moment van de dag wel slapen :lol: , ons beebje is enorm actief, vooral snachts dan. Goh, ik kijk er echt naar uit om dat mini mensje vast te nemen. :lol:
Oja dames, vergeet niet te duimen volgende week donderdag hé, dat ons beebje gedraaid is en dat ik geen KS moet ondergaan :? Das echt het enige waar ik tegenop zie. Ook omdat bij de vorige bevalling de epidurale niet goed werkte, ben ik bang dat het deze keer (moest het Ks zijn) ook maar half gaat werken en dat ze zo gaan snijden.... :roll: Bbbrr, mag er niet teveel aan denken

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 11 sep 2007, 10:45

Duimen zullen omhoog staan! :D :D

In tegenstelling tot jou Mieke, ben ik eigenlijk nog niet echt aan 't aftellen. Zit met een dubbel gevoel. Ben totaal nog niet klaar voor de komst van dit kindje (mentaal dan), maar langs de andere kant, wil ik dit 'pakketje' veilig afleveren en hem/haar leren kennen.
Ik hoop eigenlijk stiekem dat ie zich niet te vroeg aanmeldt ... Raar? :roll:

Pitoeter? Alles ok daar? Waar beval jij?

Afbeelding
Afbeelding

pitoeter
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 12 sep 2007, 14:27

Beagle,
Ik ben er nog hoor!!! Hier gaat het nog wel. Ik heb wel last van urineverlies als ik moet bukken en zo volgens ons ma omdat de kleine laag zit. En een paar keer per dag het gevoel alsof ik mijn regels heb voorweëen zeker. Hebben jullie daar ook al last van? Ik ga in het virga jesse ziekenhuis bevallen. Ik hoop dat ons babytje pas na 7 oktober komt want mijn gyn heeft nog vakantie van 28 september tem 7 oktober. Ik moet nu dinsdag de 18de op controle gaan en dan zal ik wel bij een andere gyn op controle moeten (als we nog niet bevallen zijn) want dat gaat waarschijnlijk juist in de gyn zijn verlof zijn.

Mieke,
Hier zijn de duimpjes ook omhoog gericht!! Ik zou ook geen keizersnede willen.

Ik zou dus graag rond 8 oktober bevallen een weekje voor mijn vermoedelijke bevallingsdatum en toch nog een week of drie de tijd om aan het idee te wennen. En aan de naam want we hebben EINDELIJK de knoop door gehakt.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 13 sep 2007, 20:12

Helaba!!

Pitoeter, ik duim alvast dat je pas na het verlof van je gyn zult bevallen! :wink:
En jullie duimen hebben mij goed geholpen! Ons beebje is gedraaid!!!! Ben echt zo content!! Ben vandaag dus bij gyn geweest omdat ik bloedverlies had. Het zou al 2,8 kg wegen en is geschat rond de 4 kg :wink:

Voor de rest nog alles ok bij jullie?

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 13 sep 2007, 20:55

Mieke, ik ben heel blij te lezen dat baby gedraaid is! Dan ga je toch gewoon kunnen bevallen!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”