Naampje voor mijn dochtertje
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
we zijn gisteren naar de gyneacologe geweest en alles in orde met onze kleine spruit. en zoals mijn voorgevoel vertelde wordt het een meisje. We hebben al een naam, maar ik vraag mij af wat andere mama's hier van vinden...
Renske

- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
-
- Pas blauw
-
- Pas blauw
Ik vind het wel mooi klinken, maar zou het zelf niet kiezen omdat ik liever geen naam heb die al een "verkleinwoordje" is. Voor als ze wat ouder zijn he. Ik hou wel van namen waar je een verkleinwoordje kan van maken, voor ons zoontje plakken we er ook vaak "-ke" bij. Maar niet dat het niet anders kan.
- jong moederke
- Pas blauw
eerlijk vind ik de naam niet zo heel mooi!
hier de buren zijn paar jaar geleden bevallen vna hun dochtertje en dat heette renske! Kan je geloven dat ik mooi kaartje had gemaakt en gedichtje opgesteld in hij-vorm?
Ik dacht het Renske afleiding was van naam Peter Jan Rens (cactus show voor degene die dat nog kennen)
hier de buren zijn paar jaar geleden bevallen vna hun dochtertje en dat heette renske! Kan je geloven dat ik mooi kaartje had gemaakt en gedichtje opgesteld in hij-vorm?
Ik dacht het Renske afleiding was van naam Peter Jan Rens (cactus show voor degene die dat nog kennen)