tandarts
Moderators:Welcome, Moderators
En heeft die er geen schrik van? (neen waarschijnlijk nog niet, pas als hij een gaatje heeft )
Veel succes!!
Veel succes!!
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Hij kreeg 10/10 .Alles goed !!
En hij heeft een nieuwe tandenborstel gekregen.
Zijn tanden staan niet scheef van zijne tut. Dit jaar gaat de tut (enkel om te slapen) sowieso weg.
Ik vroeg aan Jonas hoe het geweest was en hij zei : de tandarts heeft met een spiegeltje in mijn mond gekeken. En ik heb en tandenborstel gekregen. (glunder glunder)
En hij heeft een nieuwe tandenborstel gekregen.
Zijn tanden staan niet scheef van zijne tut. Dit jaar gaat de tut (enkel om te slapen) sowieso weg.
Ik vroeg aan Jonas hoe het geweest was en hij zei : de tandarts heeft met een spiegeltje in mijn mond gekeken. En ik heb en tandenborstel gekregen. (glunder glunder)
succes sandy
en leuk dat het bij Jonas goed gegaan is.
hopelijk gaat de tut-kwestie bij hem ook vlot en is hij niet jaloers op het feit dat zijn zusje er wel nog eentje mag hebben. Succes!!
en leuk dat het bij Jonas goed gegaan is.
hopelijk gaat de tut-kwestie bij hem ook vlot en is hij niet jaloers op het feit dat zijn zusje er wel nog eentje mag hebben. Succes!!
Voor Jonas heb ik een tijdje terug een mooi houten doosje gekocht. Daar doet ie zijn tut nu 's morgens in en 's avonds haalt ie hem eruit.
OFwel geeft hij zijn tut aan de sint ofwel geeft hij zijn doosje met tut cadeau aan zijne peter. Daar zijn we nog niet uit.
Bij Jonas verwacht ik geen grote problemen . Die heeft zijn tut als ie kleiner was ook veel minder in gehad dan Ilsa.
GRoetjes,
sigri
OFwel geeft hij zijn tut aan de sint ofwel geeft hij zijn doosje met tut cadeau aan zijne peter. Daar zijn we nog niet uit.
Bij Jonas verwacht ik geen grote problemen . Die heeft zijn tut als ie kleiner was ook veel minder in gehad dan Ilsa.
GRoetjes,
sigri
tandarts
Wij zijn dit jaar met andrès nog niet op controle geweest bij de tandarts
Ik denk om te wachten tot het einde van het jaar.
Op school zijn ze in mei naar het clb geweest en op zijn brief stond dat alles ok was, ook de tandjes. Ik vzermoed dat het er anders wel zou opgestaan hebben moest hij gaatjes ofzo hebben, daarmee
Wat zouden jullie doen?
liefs Aicha
Ik denk om te wachten tot het einde van het jaar.
Op school zijn ze in mei naar het clb geweest en op zijn brief stond dat alles ok was, ook de tandjes. Ik vzermoed dat het er anders wel zou opgestaan hebben moest hij gaatjes ofzo hebben, daarmee
Wat zouden jullie doen?
liefs Aicha
Als ze op school al gekeken hebben en alles in orde is zou ik er ook geen reden voor zien om nu al te gaan.
Maar effectief toch eens gaan zodat hij toch weet wat een tandarts is, ... Want zo een clb dat kijkt of een tandarts da's toch nog altijd anders he?!
En ja die zouden wel gezegd hebben of die gaatjes heeft. En je kleine zal wel klagen van pijn dan
Maar effectief toch eens gaan zodat hij toch weet wat een tandarts is, ... Want zo een clb dat kijkt of een tandarts da's toch nog altijd anders he?!
En ja die zouden wel gezegd hebben of die gaatjes heeft. En je kleine zal wel klagen van pijn dan
Hij is vorig jaar al naar den tansdarts geweest hoor dus dat kent hij al en alst nie geeft heb ik toch liever dat de tandarts ziet dat em een gaatje heeft dan dat er eerst pijn moet van komenmell schreef:Als ze op school al gekeken hebben en alles in orde is zou ik er ook geen reden voor zien om nu al te gaan.
En ja die zouden wel gezegd hebben of die gaatjes heeft.wel klagEn je kleine zal en van pijn dan
Lie
hier hadden we al aan de tandarts gevraagd wanneer we met Maaike het best beginnen te gaan. En die zei toen om haar al mee te nemen als ik volgend jaar terug op controle moet. Maar dan niet om naar haar tanden te kijken maar gewoon om te laten merken wat een tandarts doet, de omgeving zien en dat mama dat niet erg vindt (ahum)